Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-02
Piekary Śląskie: Bieżące roboty malarskie w placówkach oświatowych na terenie miasta Piekary Śląskie.
Numer ogłoszenia: 66620 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, fax (032) 287 22 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące roboty malarskie w placówkach oświatowych na terenie miasta Piekary Śląskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące roboty malarskie w placówkach oświatowych na terenie miasta Piekary Śląskie. Wytyczne dla Oferenta na wykonanie bieżących robót malarskich w placówkach oświatowych na terenie miasta Piekary Śląskie 1. Założenia ogólne: a) Oferent zapewnia przystąpienie do robót malarskich w terminie uzgodnionym z pracownikami Wydziału Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta Piekary Śląskie. b) Każdorazowe wejście na teren placówki należy zgłosić w sekretariacie danej placówki oświatowej oraz wylegitymować się . 2. Wszystkie, zlecane przez Zamawiającego roboty awaryjne i remontowe wykonywane będą w uzgodnieniu, pod nadzorem, w terminie określonym przez Zamawiającego i potwierdzone zleceniem wewnętrznym. 3. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót remontowych koszt ich wykonania (szacunkową wycenę wykonania robót lub kosztorys ofertowy), w oparciu o składniki cenotwórcze podane w ofercie, dla każdego zleconego zakresu robót oddzielnie. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót przy zastosowaniu materiałów posiadających pozytywne atesty PZH, wymagane klasyfikacje ogniowe i dopuszczenia do stosowania w budownictwie, w tym użyteczności publicznej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi i BHP. Roboty prowadzone będą w czynnych obiektach i nie mogą kolidować z prowadzonymi zajęciami. Odpowiedzialność za BHP w czasie prowadzenia robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Odpowiedzialność ta obejmuje również dbanie i przestrzeganie przepisów BHP wobec osób znajdujących się na terenie placówki, w której Wykonawca realizuje przedmiot umowy. 5. Zamawiający uzależnia zlecenie wielkości robót od bieżących potrzeb i posiadanych środków finansowych. W okresie od czerwca do września 2008r. Zamawiający zastrzega zwiększoną ilość zleceń na roboty remontowe, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać, 6. Nie spełnienie wymogów ujętych w punktach od 1 do 5 oraz wymagań Zamawiającego, co do jakości robót , będzie podstawą do wstrzymania płatności oraz do naliczania kar zgodnie z umową , a w konsekwencji do zerwania umowy podpisanej z Oferentem, który wygra przetarg. Dwukrotne pisemne upomnienie przez inspektora nadzoru, co do nie spełnienia wymogów ujętych w punktach od 1 do 5 oraz jakości wykonywanych robót będzie podstawą do zerwania umowy z Wykonawcą. 7. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca wygrodzi i oznakuje teren lub miejsce wykonywania robót. 8. Przykładowy zakres prac malarskich do wykonania: 8.1. Przygotowanie powierzchni, naprawy tynków i ścian i sufitów , wykonanie gładzi na ścianach i sufitach, wymiana kratek wentylacyjnych. 8.2. Malowanie farbami klejowymi starych tynków wewnętrznych. 8.3. Malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków. 8.4. Malowanie olejne tynków wraz ze szpachlowaniem . 8.5. Opalanie i malowanie stolarki okiennej i drzwiowej . 8.6. Malowanie farbą olejną elementów metalowych. 8.7. Zabezpieczanie posadzek , grzejników itp. folią . 8.8. Wykonanie niezbędnych rusztowań do robót malarskich. 8.9. Wykonanie robót porządkowych z wywozem gruzu. 9. Podany zakres prac jest przykładowy i nie obejmuje pełnego asortymentu robót , który może wyniknąć z eksploatacji obiektu oraz robót towarzyszących w trakcie wykonywania robót malarskich. 10. Dla wykonania powyższych robót Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania niezbędnym sprzętem. 11. Po zakończeniu robót Wykonawca złoży do sprawdzenia u Zamawiającego kosztorys powykonawczy opracowany na składnikach kalkulacyjnych jak w złożonej do przetargu ofercie . Po sprawdzeniu kosztorysu powykonawczego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia faktur, kosztorysów podwykonawczych oraz pozostałej dokumentacji (atesty, certyfikaty itp.), w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego, oddzielnie dla każdej placówki. 12. Ceny materiałów użytych do wykonania robót wycenia na podstawie faktur zakupu lub na podstawie cen nie wyższych niż średnie w SEKOCENBUD za dany kwartał bez kosztów zakupu. 13. Ceny pracy sprzętu użytego do wykonania robót wg kalkulacji indywidualnej lub nie wyższe niż średnie w SEKOCENBUD za dany kwartał. 14. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli min. 36 miesięcy gwarancji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: -.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem ubiegania się o udzielenie zamówienia jest złożenie oferty w ustalonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia terminie. Oferent winien przedłożyć dokumenty w formie i zakresie wyszczególnionym w pkt.9 niniejszej Specyfikacji. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 10 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składający ofertę zobowiązani są do załączenia niżej wymienionych dokumentów: 1. Wypełniony formularz oferty (zał. nr 1 do SIWZ), 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków pozwalających na udział w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego (zał. nr 2 do SIWZ), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dodatkowo dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (załącznik nr 3 a do sporządzenia przez Wykonawcę ). Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem (zał. nr 3 do sporządzenia przez Wykonawcę), 4. Załączeniem dokumentów (referencji) z ostatnich 5 lat, a jeśli okres działalności był krótszy - w tym okresie - na roboty malarskie min. 5 szt., potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. nr 4 do sporządzenia przez Wykonawcę) . 5. Wskazanie osoby posiadającej uprawnienia budowlane wraz z kserem uprawnień oraz aktualnym wpisem do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych. (zał. nr 5 do sporządzenia przez Wykonawcę). 6. Wykaz osób, które będą wykonywać prace będące przedmiotem zamówienia. (zał. nr 6 do sporządzenia przez Wykonawcę) 7. Oświadczenie o terminie gwarancji na wykonane roboty min. 36 m-cy, (zał. nr 7 do sporządzenia przez Wykonawcę). 8. Kopia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia (zał. nr 8 do sporządzenia przez Wykonawcę). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10.3. - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 Biuro Zamówień Publicznych, ( pok. 218) 41-940 Piekary Śląskie.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 Biuro Zamówień Publicznych ( pok. 218) 41-940 Piekary Śląskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Przebudowa klatek schodowych w budynkach przy ul. Bytomskiej 72, ul. Damrota 19, ul. Sienkiewicza 1a i ul. Roździeńskiego 73 wraz z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami - IV części.
- Przebudowa (modernizacja) i remont wewnętrznych instalacji wodno - ściekowych w budynkach gminnych - IV części
- Kompleksowa usługa prania (...) bielizny szpitalnej (...) oraz wynajem czystej bielizny i odzieży szpitalnej z wdrożeniem systemu RFID UHF (...)
- Remont pomieszczeń Oddziału zamiejscowego z siedzibą Kochcice ul. Zamkowa 1 Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Usługa transportu sanitarnego
- Remont i docieplenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
- Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola w Złejwsi Małej na potrzeby utworzenia żłobka.
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wysokiej
- Remont elewacji zabytkowego Ratusza w Zdunach
- Remont budynku na potrzeby integracji społecznej mieszkańców miasta Mińsk Mazowiecki
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz budowa kompleksu sportowego Orlik przy Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych, ul. Zemborzycka 82 w Lublinie (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.