Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-25
Warszawa: Dostawa aparatury medycznej i sprzętu medycznego dla Izby Przyjęć
Numer ogłoszenia: 66667 - 2010; data zamieszczenia: 25.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. Świętej Rodziny SPZOZ , ul. Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4502284.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej i sprzętu medycznego dla Izby Przyjęć.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie do aparatury medycznej i sprzętu medycznego dla Izby Przyjęć Szpitala im. Św. Rodziny. Zamówienie jest podzielone na 19 części.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.51.00-4, 33.17.12.00-1, 33.15.78.00-3, 39.71.11.00-0, 33.17.20.00-6, 38.31.10.00-8, 33.16.41.00-8, 31.52.41.10-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych oświadczeń według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych oświadczeń według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych oświadczeń według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych oświadczeń według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych oświadczeń według formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dla towarów będących wyrobami medycznymi dokumenty potwierdzające wpisanie lub zgłoszenie oferowanych towarów do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania. Dla towarów będących wyrobami medycznymi klasy I i IIa zamawiający dopuszcza złożenie, zamiast dokumentu wymienionego powyżej, certyfikatów znaku CE dla oferowanych towarów i oświadczenia wykonawcy, że towary te nie podlegają obowiązkowi zgłoszenia do rejestru, gdyż są wyrobami medycznymi klasy I i IIa, a ich pierwsze wprowadzenie do obrotu lub do używania już nastąpiło w innym niż Polska kraju członkowskim UE lub EFTA. Dla towarów nie będących wyrobami medycznymi certyfikaty znaku CE dla oferowanych towarów i oświadczenia wykonawcy, że towary te nie są wyrobami medycznymi.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Właściwości techniczno - użytkowe - 40
- 3 - Warunki gwarancji - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmadalinskiego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-544 Warszawa, ul. Madalińskiego 25, ział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój nr 44.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Warszawa, ul. Madalińskiego 25, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój nr 44..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kardiomonitora przenośnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor przenośny - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa glukometrów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Glukometr dla noworodków - 2 szt., glukometr paskowy - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa asystorów zabiegowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystory zabiegowe z 3 szufladami - 3 szt., asystory zabiegowe z 4 szufladami - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa kozetek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kozetki z regulacją pochylenia zagłówka - 6 szt., kozetka z regulacją pochylenia oparcia pleców - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa resuscytatora noworodkowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Resuscytator noworodkowy typu Ambu - 2 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.12.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa materacy bezdechów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materace bezdechów dla noworodków- 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa materacy do stanowiska pielęgnacyjnego noworodków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materace do stanowiska pielęgnacyjnego noworodków typu SPN1600 - 8 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa negatoskopu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Negatoskop - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa przewoźnego zestawu do podawania tlenu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewoźny zestaw do podawania tlenu - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa stolika anestezjologicznego zamykanego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stolik anestezjologiczny zamykany - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa szafy chłodniczej do przechowywania odczynników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa chłodnicza do przechowywania odczynników - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa wózka reanimacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek reanimacyjny - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa wózków wielofunkcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózki wielofunkcyjne - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa wózka wielozadaniowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek wielozadaniowy - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa wózków zabiegowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózki zabiegowe - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa wag elektronicznych ze wzrostomierzem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wagi lekarskie elektroniczne ze wzrostomierzem - 8 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa foteli do pobierania krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotele do pobierania krwi - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawa kolposkopu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolposkop - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.41.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Dostawa lampy bakteriobójczej przepływowej przewoźnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa bakteriobójcza przepływowa przewoźna - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.41.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz instalacji wysokiej klasy komputera wraz z monitorem na potrzeby Instytutu Zoologii i Badań Biomedycznych UJ.
- DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO KARDIOMONITORÓW PRODUKCJI PHILIPS ORAZ KART DO MONITORA HEMODYNAMICZNEGO
- Zakup i dostawa wyposażenia dla Przychodni Zdrowia w Zembrzycach w ramach Programu "Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Dzierżawa mieszalnika przeznaczonego do produkcji mieszanin do żywienia pozajelitowego wraz z zakupem przewodów i opakowań na gotowe mieszaniny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.