Ogłoszenie z dnia 2008-04-02
Gliwice: Dostawa, instalacja i uruchomienie klastra obliczeniowego wraz oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 66877 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Informatyki Teoretycznej i Stosowanej Polskiej Akademii Nauk, ul. Bałtycka 5, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2317319, fax 032 2317026.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iitis.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i uruchomienie klastra obliczeniowego wraz oprogramowaniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę, instalację i uruchomienie klastra obliczeniowego. Klaster będzie wykorzystywany przede wszystkim do prowadzenia złożonych obliczeń symulacyjnych, przetwarzania obrazów trójwymiarowych dużych obiektów przestrzennych oraz strumieni multimedialnych. Klaster będzie się składał z następujących węzłów (serwerów): - 2 węzły wysokowydajne wyposażone w 4 procesory, każdy po 2 rdzenie, montowane w obudowach kasetowych (blade) - do obliczeń równoległych ze wspólną pamięcią oraz do obróbki danych wymagających dużej pojemności pamięci, - 16 węzłów podstawowych z dwoma procesorami, każdy po 2 rdzenie, montowanych w obudowach kasetowych (blade) - z przeznaczeniem do obliczeń równoległych z przesyłem komunikatów, - 2 węzły przetwarzania szerokopasmowego montowane w obudowach kasetowych (blade) - do przetwarzania grafiki 3D i strumieni multimedialnych, także w czasie rzeczywistym - węzeł obliczeniowy dodatkowy montowany w obudowie kasetowej blade - oparty o procesor zgodny programowo z procesorem zastosowanym w węźle przetwarzania szerokopasmowego (przynajmniej z jego głównym rdzeniem), - węzeł dostępowy do wprowadzania danych do obliczeń, pełniący również rolę firewalla, w obudowie przygotowanej do montażu bezpośrednio w stelażu 19 cali, - węzeł magazynowy do składowania danych, wyposażony w pamięć dyskową o pojemności 24 TB, w przygotowanej do montażu bezpośrednio w stelażu 19 cali.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 10 000PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Za Wykonawców spełniających warunek 1.b) Zamawiający uznaje tych Wykonawców, którzy: a) w okresie realizacji zamówienia będą dysponować przynajmniej jedną osobą, która jest certyfikowanym przez producenta oferowanego sprzętu inżynierem technicznym o specjalizacji w zakresie oferowanych serwerów kasetowych (blade); b) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali (lub w przypadku dostaw ciągłych lub okresowych również wykonują) przynajmniej 3 dostawy klastrów obliczeniowych, z których 3 o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 200 000 zł netto. 3. Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na postawie dokumentów i oświadczeń dostarczonych wraz z ofertą wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1. Oferty wraz z oświadczeniami zgodnymi z art. 22 ust. 1 Pzp (ustawy Prawo zamówień publicznych). 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Dokumentu stwierdzającego, że co najmniej jedna osoba uczestnicząca po stronie Wykonawcy w wykonaniu zamówienia jest certyfikowanym przez producenta oferowanego sprzętu inżynierem technicznym o specjalizacji w zakresie oferowanych serwerów kasetowych (blade). 7. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 3 dostawy klastrów obliczeniowych, z których 3 o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 200 000 zł netto, z podaniem ich wartości (wartość netto dostawy), przedmiotu, dat wykonania (co najmniej miesiąc i rok) i odbiorców (nazwa i adres) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (w formie pozwalającej zidentyfikować jednoznacznie, których dostaw z wykazu dotyczą). 8. Pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy i zaciągania zobowiązań w jego imieniu, jeśli uprawnienia osoby składającej ofertę nie wynikają z dokumentów określonych w pkt 2. 9. Wykaz części zamówienia, których realizację Wykonawca powierzy podwykonawcom, jeśli dotyczy. 10. Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, 3 i 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp. Dokumenty, o których mowa w lit. a i c oraz zdaniu drugim, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. 11. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane oświadczenia i dokumenty określone w pkt. 2 - 5 każdy z wykonawców składa oddzielnie. Dokumenty, o którym mowa w pkt. 1 i 6 - 7 należy złożyć w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie biorących udział w postępowaniu, Wykonawcy ci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i przy zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich uprawnionych Wykonawców wyznaczających pełnomocnika, w którym określono: temat postępowania, którego dotyczy pełnomocnictwo, wykonawców (nazwy i dokładne adresy) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie Wykonawcy-pełnomocnika, zakres umocowania - należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub ustanowionego pełnomocnika. Podmioty występujące wspólnie muszą upoważnić personalnie jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych podmiotów. Przed zawarciem umowy na realizację przedmiotu zamówienia podmioty występujące wspólnie przedłożą zamawiającemu umowę regulującą zasady ich współpracy, współdziałania, odpowiedzialności; umowę taką podmioty występujące wspólnie mogą przedłożyć już na etapie składania oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iitis.gliwice.pl/ogloszenia.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Informatyki Teoretycznej i Stosowanej PAN 44-100 Gliwice, ul. Bałtycka 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Instytut Informatyki Teoretycznej i Stosowanej PAN 44-100 Gliwice, ul. Bałtycka 5, pokój 114.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wspólfinansowanie z SPO-WKP 1.4.3.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przeprowadzenie szkoleń dla kadry naukowej w zakresie kształtowania kompetencji cyfrowych - Statystyka zastosowania praktycznego w medycynie. Znak sprawy: DZPZ.283.34.2025.MK
- Zakup wraz z dostawą chemii gospodarczej, materiałów i narzędzi do utrzymania czystości oraz środków czystości BHP dla pracowników MZUK
- Budowa oświetlenia na ul. Nad Łąkami
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku MZUK w Gliwicach
- Wykonanie usług porządkowych w budynku siedziby Dyrekcji ZBMIITBS Sp. z o.o. oraz w siedzibach Rejonów Obsługi Mieszkańców Nr 4 ,6 i 10 w Gliwicach - pełna nazwa - w dokumentach zamówienia
- Remont drzwi garażowych w Areszcie Śledczym w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy" dla dzieci w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kozach - cztery części
- Dostawa serwerów z licencjami
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego
- Zwiększenie bezpieczeństwa na ataki w cyberprzestrzeni, poprzez wdrożenie mechanizmów i zakup sprzętu IT związanych z cyberbezpieczeństwem dla Gminy Wijewo
- Instalacja wodomierzy z automatycznym odczytem na terenie Gminy Hańsk.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.