Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-02
Kalisz: Przetarg nieograniczony na wykonanie usługi - przeprowadzenie badań lekarskich osób bezrobotnych i poszukujących pracy.
Numer ogłoszenia: 669 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu , ul. Stanisława Staszica 47A, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7689700, faks 062 7689790.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pup.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie usługi - przeprowadzenie badań lekarskich osób bezrobotnych i poszukujących pracy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badań lekarskich osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy mających na celu: 1)stwierdzenie zdolności do wykonywania pracy, uczestnictwa w szkoleniu lub przygotowaniu zawodowym dorosłych, odbywania stażu, wykonywania prac społecznie użytecznych. 2)określenie szczególnych predyspozycji psychofizycznych wymaganych do wykonywania zawodu zgodnie z art. 2 ust. 3 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) przeprowadzanych w okresie: od dnia podpisania umowy do 31.12.2013 r. 2.Badania lekarskie przeprowadzane będą na podstawie skierowania, które Zamawiający wyda indywidualnie dla każdego bezrobotnego, poszukującego pracy. 3.O zakresie badań lekarskich decyduje lekarz uprawniony do przeprowadzania badań, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4.Termin wykonania usługi i wydania stosownego zaświadczenia nie może przekraczać 5 dni roboczych od daty zgłoszenia się skierowanej osoby na badania. W przypadku zawodów wymagających dodatkowo badania dla celów sanitarno- epidemiologicznych lub badań psychologicznych - maksymalny termin wykonania usługi i wydania stosownego zaświadczenia nie może przekroczyć 7 dni roboczych od daty zgłoszenia się skierowanej osoby na badania*. 5.Zamawiający wymaga aby Wykonawca: 5.1 Zapewnił ciągłość świadczenia usług w zakresie wykonywanych badań we wszystkie dni robocze (od poniedziałku do piątku) przez cały czas trwania umowy w godzinach co najmniej od 8.00-15.00*. 5.2 Przyjął na badania lekarskie w ciągu jednego dnia maksymalnie 50 osób skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy z zachowaniem terminów o których mowa w pkt 4*. 5.3 Każde badanie lekarskie wykonane na podstawie skierowania Zamawiającego zakończył wydaniem stosownego dokumentu (np. zaświadczenia, orzeczenia, opinii), zwanego dalej zaświadczeniem. 5.4 Zapewnił miejsce wykonywania badań lekarskich na terenie miasta Kalisza*. 5.5 W przypadku kierowców różnych kategorii wystawiał tylko dokumenty o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2012 r. poz. 1265). 5.6 Wskazał część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 6.Przewidywana liczba osób bezrobotnych i poszukujących pracy skierowanych na badania lekarskie - 690. 7.Badania dotyczyć będą różnych zawodów/stanowisk pracy w tym: 1.Obszar badania - Badania w celu ustalenia zdolności do wykonywania pracy, do wykonywania prac społecznie użytecznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami w stosunku do danego zawodu, w tym:** 1.Różne zawody 20 (szacunkowa liczba kierowanych osób) 2.Obszar badania -Badania w celu ustalenia zdolności osoby do odbywania stażu, odbywania przygotowania zawodowego dorosłych zgodnie z obowiązującymi przepisami w stosunku do danego zawodu, w tym m.in.**: 1.Pracownik biurowy i pokrewne (szacunkowa liczba kierowanych osób 219) 2.Sprzedawca - magazynier (szacunkowa liczba kierowanych osób 56) 3.Robotnik gospodarczy - pracownik produkcyjny (szacunkowa liczba kierowanych osób 15) 4.Robotnik budowlany (m.in. cieśla, murarz, malarz, elektryk, monter, brukarz) szacunkowa liczba kierowanych osób 15 5.Mechanik samochodowy i pokrewne (szacunkowa liczba kierowanych osób 10) 6.Kucharz-kelner i pokrewne (szacunkowa liczba kierowanych osób 20) 7.Fryzjer, kosmetyczka (szacunkowa liczba kierowanych osób 24) 8.Nauczyciel, Wychowawca w placówkach oświatowych, wychowawczych i opiekuńczych (szacunkowa liczba kierowanych osób 32) 9.Fizjoterapeuta (szacunkowa liczba kierowanych osób 8) 10.Technik farmaceutyczny (szacunkowa liczba kierowanych osób 4) 11.Rejestratorka medyczna (szacunkowa liczba kierowanych osób 6) 12.Szewc-obuwnik (szacunkowa liczba kierowanych osób 4) 13.Technolog robót wykończeniowych (szacunkowa liczba kierowanych osób 2) 14.Inne (szacunkowa liczba kierowanych osób 25) 3.Obszar badania - Badania w celu stwierdzenia zdolności osoby do uczestnictwa w szkoleniu i wykonywaniu pracy w danym zawodzie, zgodnie z obowiązującymi w stosunku do danego zawodu przepisami, w tym m.in. **: 1.Diagnosta samochodowy (szacunkowa liczba kierowanych osób 5) 2.Elektryk z uprawnieniami SEP do 1 lub 15 KV (szacunkowa liczba kierowanych osób 15) 3.Sprzedawca-magazynier z obsługą wózka jezdniowego (szacunkowa liczba kierowanych osób 30) 4.Kierowca ubiegający się o uprawnienia w zakresie kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla przewozu rzeczy lub osób (szacunkowa liczba kierowanych osób 25) 5.Kandydat na kierowcę kat. C,E,C+D (szacunkowa liczba kierowanych osób 50) 6.Pracownik ochrony (szacunkowa liczba kierowanych osób 5) 7.Operator sprzętu budowlanego (koparki, koparko-ładowarki, ładowarki) szacunkowa liczba kierowanych osób 30 8.Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych (szacunkowa liczba kierowanych osób 10) 9.Spawacz (różne metody) szacunkowa liczba kierowanych osób 25 10.Instruktor nauki jazdy (szacunkowa liczba kierowanych osób 5) 11.Technolog robót wykończeniowych (murarz, malarz) szacunkowa liczba kierowanych osób 10 12.Inne (szacunkowa liczba kierowanych osób 20) 4.Obszar badania - Badania sanitarno-epidemiologiczne (szacunkowa liczba kierowanych osób 164) 5.Obszar badania - Badania psychologiczne (szacunkowa liczba kierowanych osób 140) Ogółem szacunkowa liczba skierowanych osób 690*** * Z wyjątkiem badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wydanie licencji oraz posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej ** Zamawiający przykładowo informuje: 1.Zasady, zakres, tryb i częstotliwość przeprowadzania badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wydanie licencji oraz posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej, jednostki uprawnione do przeprowadzania badań, wzory druków stosowanych w związku z tymi badaniami, jak również wysokość i tryb wnoszenia opłat za te badania reguluje Rozporządzenie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 23 marca 1999 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wydanie licencji oraz posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej (Dz.U Nr 30, poz. 299 z późn. zm.). 2.Szczegółowe warunki, przeprowadzania badań i wydawania orzeczeń stwierdzających istnienie lub brak przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami silnikowymi, zakres badań jak również maksymalne stawki opłat za badania lekarskie reguluje Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 07 stycznia 2004 r. w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U. Nr 2, poz. 15 z z późn. zm.). *** liczba ta nie obejmuje osób wymienionych w punkcie 4 i 5 (obszar badania) ponieważ badania te dotyczą osób wcześniej wymienionych. Zamawiający zastrzega prawo do korygowania liczby osób kierowanych na badania lekarskie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa umowa stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wynikające z postanowień art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia wynikającego z postanowień art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ponadto jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia wynikającego z postanowień art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ponadto jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na potencjale technicznym innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia wynikającego z postanowień art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ponadto jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia wynikającego z postanowień art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ponadto jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów zobowiązany jest przedstawić informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której podmiot ten posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta Wykonawcy musi zawierać również: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ 2. Oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pup.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
ul. Staszica 47a
62-800 Kalisz
Kancelaria Urzędu I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu ul. Staszica 47a 62-800 Kalisz Kancelaria Urzędu I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 09.02.2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- Świadczenie usługi ostatecznego oczyszczania ścieków przemysłowych pochodzących z terenu ZUOK "Orli Staw"
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- Rozbudowa Alei Wojska Polskiego w Kaliszu w zakresie budowy drogi obsługującej na odcinku od pos. nr 9 do pos. nr 11c.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 4.000.000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych
- Świadczenie SUO w 2025 dla dzieci i młodzieży upośledzonej umysłowo lub wykazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych zamieszkałych na terenie miasta Kalisza
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na rzecz osób mieszkających na terenie Gminy Okonek w roku 2025.
- Świadczenie usług medycyny pracy oraz zapewnienie pakietów usług dodatkowych w zakresie podstawowym, rozszerzonym i kompleksowym dla pracowników Zamawiającego oraz ich rodzin
- Realizację usług pielęgniarskich na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu.
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Kwalifikowanie i ocena skierowań na leczenie uzdrowiskowe
- Przeprowadzenie dodatkowych badań lekarskich pracowników administracyjno biurowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.