To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-14
Ogłoszenie nr 67048 - 2017 z dnia 2017-04-14 r.
Piaseczno: Przebudowa i rozbudowa budynku szkoły Liceum Ogólnokształcącego w Piasecznie przy ul. Chyliczkowskiej 17 o budynek sali gimnastycznej wraz z zapleczem, częścią dydaktyczną oraz łącznikiem w ramach zadania "Przebudowa i rozbudowa sali gimnastycznej wraz z częścią dydaktyczną oraz termomodernizacja budynku szkoły Liceum Ogólnokształcącego w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 17"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 39436-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, krajowy numer identyfikacyjny
1327098500000, ul.
ul. Chyliczkowska
14,
05500
Piaseczno, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
227 572 741, faks
227 371 158, e-mail
zamowienia@piaseczno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.piaseczno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa budynku szkoły Liceum Ogólnokształcącego w Piasecznie przy ul. Chyliczkowskiej 17 o budynek sali gimnastycznej wraz z zapleczem, częścią dydaktyczną oraz łącznikiem w ramach zadania "Przebudowa i rozbudowa sali gimnastycznej wraz z częścią dydaktyczną oraz termomodernizacja budynku szkoły Liceum Ogólnokształcącego w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 17"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZPU.272.13.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i rozbudowa budynku szkoły Liceum Ogólnokształcącego w Piasecznie przy ul. Chyliczkowskiej 17 o budynek sali gimnastycznej wraz z zapleczem, częścią dydaktyczną oraz łącznikiem w ramach zadania "Przebudowa i rozbudowa sali gimnastycznej wraz z częścią dydaktyczną oraz termomodernizacja budynku szkoły Liceum Ogólnokształcącego w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 17" Zakres przewidywanych robót budowlanych i instalacyjnych: o roboty rozbiórkowe, o roboty fundamentowe, o roboty betoniarskie w zakresie słupów, o roboty murarskie w zakresie ścian, o roboty betoniarskie w zakresie wieńców i nadproży, o roboty w zakresie konstrukcji dachowej, o roboty dekarskie w zakresie pokrycia dachowego, o instalacje sanitarne, o instalacje elektryczne, o stolarka drzwiowa i okienna, o roboty wykończeniowe zewnętrzne i wewnętrzne, o montaż przyłącza wody do hydrantu, o montaż sieci odwodnienia terenu, o nawierzchnia dróg, chodników, miejsc postojowych i pobocza zdarnione, o wycinka drzew. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót jako załącznik nr 11
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45223500-1,
45223100-7,
45442200-9,
45320000-6,
45262620-3,
45421000-4,
45410000-4,
45430000-0,
45432100-5,
45442100-8,
45450000-6,
45262100-2,
45223320-5,
45315300-1,
45311000-0,
45311100-1,
45311200-2,
45314320-0,
45300000-0,
45330000-9,
45332000-3,
45332200-5,
45332300-6,
45331100-7,
45331200-8,
45231000-5,
45410000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7359847.86 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6141745,88 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Dostawa specjalistycznego samochodu do odbioru odpadów komunalnych z zabudową typu "wywrotka", z silnikiem zasilanym sprężonym gazem ziemnym CNG
- Dowożenie uczniów wraz z zapewnieniem opieki do/ze Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Głoskowie
- Zakup artykułów spożywczych, mięsa, drobiu, warzyw, owoców, mrożonek i artykułów garmażeryjnych na potrzeby stołówki szkolnej w Zalesiu Górnym
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 10 w Piasecznie.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Józefa Piłsudskiego w Piasecznie
- Bezgotówkowy zakup paliwa EN 590 do dwóch mikrostacji Zamawiającego
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.