Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-05
Różańsko: Zakup usług edukacyjnych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Barnówku w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych funkcjonujących na terenie Gminy Dębno
Numer ogłoszenia: 67238 - 2012; data zamieszczenia: 05.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Oświatowych im. Ks. Andrzeja Przybyły SDB , Barnówko 38, 74-400 Różańsko, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 760 2662, 722 300 302, faks 95 760 2662, 722 300 302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nspbarnowko.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług edukacyjnych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Barnówku w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych funkcjonujących na terenie Gminy Dębno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usług edukacyjnych w Zespole Placówek Oświatowych w Barnówku, w ramach projektu systemowego finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn. Indywidualizacja Procesu Nauczania w Klasach I-III Szkół Podstawowych Funkcjonujących na Trerenie Gminy Dębno w roku szkolnym 2011/2012. Zamówienie zostało podzielone na 4 części w następujący sposób: Część 1 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 2grupy (17 uczniów) po 30h każda, Część 2 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 2grupy (10 uczniów) po 30h każda, Część 3 - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 1grupa (6 uczniów)x 60h Część 4 - zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 1grupa (6 uczniów)x 60h.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według załącznika nr 6), w którym oświadczy, iż posiada odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 6
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 6
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 6, w którym oświadczy iż osoby prowadzące zajęcia w poszczególnych częściach posiadają przygotowanie kierunkowe oraz posiadają mianowanie co najmniej do stopnia nauczyciela stażysty oraz dołączy do oferty wykaz osób (według załącznika nr 2), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z którego będzie wynikało, że dla każdej części zamówienia Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi wykształcenie zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli z przygotowaniem kierunkowym oraz mianowaniem co najmniej do stopnia nauczyciela stażysty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 6
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o udziale/braku udziału w innych projektach - wzór według załącznika nr 5 do SIWZ Zgoda na przetwarzanie danych osobowych - wzór według załącznika nr 4 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nspbarnowko.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Placówek Oświatowych im. Ks. Andrzeja Przybyły SDB
Barnówko 38, 74-311 Różańsko
Zamawiający nie przewiduje odpłatności za siwz..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2012 godzina 12:50, miejsce: Zespół Placówek Oświatowych im. Ks. Andrzeja Przybyły SDB Barnówko 38, 74-311 Różańsko w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn. Indywidualizacja Procesu Nauczania w Klasach I-III Szkół Podstawowych Funkcjonujących na Trerenie Gminy Dębno w roku szkolnym 2011/2012.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia prowadzone będą w 2 grupach dla łącznej ilości 17 uczniów po 30h każda grupa Wykonawcy zobowiązują się do świadczenia usług edukacyjnych w w/w szkole według harmonogramów skonsultowanych z dyrektorem szkoły i zatwierdzonych przez Zamawiającego oraz do prowadzenia niezbędnej dokumentacji dot. realizowanych zadań. Zajęcia nie mogą być realizowane w czasie obowiązkowych zajęć dydaktycznych. Miejsce wykonania zamówienia: nieodpłatnie udostępnione przez dyrektora szkoły pomieszczenia w siedzibie szkoły oraz w miarę potrzeb poza siedzibą. Wymaga się, że w realizacji zajęć wykorzystywane będą aktywizujące metody nauczania, motywujące dzieci do czynnego udziału w zajęciach, zwiększy się dostępność i podniesie jakość wsparcia i pomocy psychologiczno pedagogicznej uczniom, w szczególności tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, poprawi się jakość pomocy udzielanej rodzicom, którym zostaną przedstawione indywidualne potrzeby rozwojowe ich dziecka, jego możliwości oraz zalecenia do dalszej edukacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia prowadzone będą w 2 grupach dla łącznej ilości 10 uczniów po 30h każda grupa Wykonawcy zobowiązują się do świadczenia usług edukacyjnych w w/w szkole według harmonogramów skonsultowanych z dyrektorem szkoły i zatwierdzonych przez Zamawiającego oraz do prowadzenia niezbędnej dokumentacji dot. realizowanych zadań. Zajęcia nie mogą być realizowane w czasie obowiązkowych zajęć dydaktycznych. Miejsce wykonania zamówienia: nieodpłatnie udostępnione przez dyrektora szkoły pomieszczenia w siedzibie szkoły oraz w miarę potrzeb poza siedzibą. Wymaga się, że w realizacji zajęć wykorzystywane będą aktywizujące metody nauczania, motywujące dzieci do czynnego udziału w zajęciach, zwiększy się dostępność i podniesie jakość wsparcia i pomocy psychologiczno pedagogicznej uczniom, w szczególności tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, poprawi się jakość pomocy udzielanej rodzicom, którym zostaną przedstawione indywidualne potrzeby rozwojowe ich dziecka, jego możliwości oraz zalecenia do dalszej edukacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia prowadzone będą w 1 grupie 6 uczniów- 60h Wykonawcy zobowiązują się do świadczenia usług edukacyjnych w w/w szkole według harmonogramów skonsultowanych z dyrektorem szkoły i zatwierdzonych przez Zamawiającego oraz do prowadzenia niezbędnej dokumentacji dot. realizowanych zadań. Zajęcia nie mogą być realizowane w czasie obowiązkowych zajęć dydaktycznych. Miejsce wykonania zamówienia: nieodpłatnie udostępnione przez dyrektora szkoły pomieszczenia w siedzibie szkoły oraz w miarę potrzeb poza siedzibą. Wymaga się, że w realizacji zajęć wykorzystywane będą aktywizujące metody nauczania, motywujące dzieci do czynnego udziału w zajęciach, zwiększy się dostępność i podniesie jakość wsparcia i pomocy psychologiczno pedagogicznej uczniom, w szczególności tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, poprawi się jakość pomocy udzielanej rodzicom, którym zostaną przedstawione indywidualne potrzeby rozwojowe ich dziecka, jego możliwości oraz zalecenia do dalszej edukacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia prowadzone będą w 1 grupie 6 uczniów- 60h Wykonawcę zobowiązuje się do świadczenia usług edukacyjnych w w/w szkole według harmonogramów skonsultowanych z dyrektorem szkoły i zatwierdzonych przez Zamawiającego oraz do prowadzenia niezbędnej dokumentacji dot. realizowanych zadań. Zajęcia nie mogą być realizowane w czasie obowiązkowych zajęć dydaktycznych. Miejsce wykonania zamówienia: nieodpłatnie udostępnione przez dyrektora szkoły pomieszczenia w siedzibie szkoły oraz w miarę potrzeb poza siedzibą. Wymaga się, że w realizacji zajęć wykorzystywane będą aktywizujące metody nauczania, motywujące dzieci do czynnego udziału w zajęciach, zwiększy się dostępność i podniesie jakość wsparcia i pomocy psychologiczno pedagogicznej uczniom, w szczególności tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, poprawi się jakość pomocy udzielanej rodzicom, którym zostaną przedstawione indywidualne potrzeby rozwojowe ich dziecka, jego możliwości oraz zalecenia do dalszej edukacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Pełnienie funkcji Pracownika Merytorycznego ds. wsparcia dla uczniów w ramach realizacji projektu FEPM.05.08-IZ.00-0087/23 "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego"
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zębowice
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli z podziałem na 9 części w ramach projektu pn. "Podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia uczniów szkół zawodowych z terenu powiatu puckiego".
- Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Adamówka
- Organizacja 12 warsztatów kulinarnych o charakterze integracyjnym dot. kuchni polskiej oraz krajów spoza Unii Europejskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.