To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-27
Kraków: Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Skarbowego w Krakowie os. Bohaterów Września 80 oraz na terenie przynależnym do tych budynków
Numer ogłoszenia: 67280 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33118 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Kraków-Nowa Huta, Os. Bohaterów Września 80, 31-621 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6817000, faks 012 6479222.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Skarbowego w Krakowie os. Bohaterów Września 80 oraz na terenie przynależnym do tych budynków.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitarnych w budynkach Urzędu Skarbowego Kraków-Nowa Huta w Krakowie oś. Bohaterów Września 80, oraz utrzymanie czystości i porządku na terenie przynależnym do tych budynków, przy użyciu własnych środków technicznych, chemicznych oraz własnych pracowników.Realizacja przedmiotu zamówienia powinna uwzględniać:a) Wykonywanie usługi własnym sprzętem technicznym (odkurzacz z filtrem wodnym, mopy, wózki, itp.),b) Wykonywanie usługi zakupionymi na własny koszt środkami czyszczącymi, konserwującymi, zapachowymi (posiadającymi odpowiednie atesty higieniczne dopuszczające je do stosowania na rynku polskim, o wysokiej jakości i nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy i wystrój pomieszczeń) Wykonawca wyposaża w worki na śmieci, worki na surowce wtórne (papier, plastik) mydło w płynie do dozowników (typu MERIDA), papier toaletowy , ręczniki papierowe oraz zobowiązuje się dostarczać i uzupełniać wkłady zapachowe i baterie zasilające. c) utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Urzędu i w innych pomieszczeniach użytkowych oraz ciągach komunikacyjnych,d) mycie powierzchni oszklonych oraz drzwi,e) mycie odkurzanie, szorowanie i nabłyszczanie posadzek z płytek podłogowych PCV, ceramicznych, lastryka, itp., f) opróżnianie pojemników (koszy) na śmieci, wymiana worków plastikowych w koszach na śmieci, uzupełnianie i wymiana woreczków higienicznych w pojemnikach, wynoszenie śmieci do kontenera/ów na odpady komunalne, g) opróżnianie pojemników (koszy) na surowce wtórne (papier, plastik), pojemników niszczarek i wynoszenie do kontenera na surowce wtórne oraz wymiana worków plastikowych w stojakach na surowce wtórne, h) codziennie do godz. 6:30, zamiatanie terenu wokół budynków oraz usuwanie śmieci, i) usuwanie i likwidacja oblodzeń dróg, parkingu i chodników, oraz posypywanie dróg, parkingu i chodników piaskiem oraz środkami chemicznymi, j) codziennie, do godz. 6:30, odśnieżanie parkingu, ciągów pieszych, dróg dojazdowych, w zależności od warunków atmosferycznych. W razie potrzeby również w ciągu dnia pracy urzędu, k) utrzymywanie w czystości wejść do obiektu oraz powierzchni ciągów komunikacyjnych oraz sali obsługi podatnika , w godzinach pracy urzędu, l) sprzątanie pomieszczeń biurowych i użytkowych w budynkach Urzędu po godz. 15:15, m) sprzątanie pomieszczeń kodowanych, pod specjalnym nadzorem w budynkach A, B i archiwach zakładowych, w tym również magazynów archiwalnych do godziny 15:00 w obecności pracownika Zamawiającego. Szczegółowy zakres poszczególnych zadań i częstotliwość usług porządkowych określa załącznik nr 1 do umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00 - 74.75.00.00 90.21.20.00 - 90.21.20.00 90.21.00.00 - 90.21.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OCHRONA MIENIA KRAKÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OCHRONA MIENIA KRAKÓW SP. Z O.O.
- Podgórska Spółdzielnia OCHRONA MIENIA, ul. Górników 13, 30-819 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32578,80
Oferta z najniższą ceną: 32578,80 / Oferta z najwyższą ceną: 55056,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj polegająca na: Przebudowie stołówki i zaplecza gastronomicznego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia konferencyjno-biurowe z zapleczem
- Wykonanie modernizacji wewnętrznych linii zasilających elektrycznych WLZ w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51 (kl. IV-V), Grota Roweckiego 15 (kl. VI-VII), Grota Roweckiego 39 w Krakowie.
- Wymiana oświetlenia klatek schodowych na oświetlenie typu LED w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51, 99, Lipińskiego 20 w Krakowie.
- Wymiana 65 sztuk zaworów gazowych na klatkach schodowych w budynku mieszkalnym ul. Lipińskiego 8-10 w Krakowie.
- Świadczenie usług telefonii ruchomej wraz z dostawą kart SIM na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Wykonywanie remontu wraz z montażem klimatyzacji w apartamencie ŁK 3 w Ośrodku AGH w Łukęcinie ul. Leśna 3 - DE.dzp.272-88/25
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.