eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Odprowadzenie wód kanalizacji deszczowej z budynku Przedszkola nr 3 przy ul. Paprocańskiej- Etap 1. Wykonanie odwodnienia boiska wielofunkcyjnego wraz z częścią boiska sportowego przy ul. Jedności.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-31

Tychy: Odprowadzenie wód kanalizacji deszczowej z budynku Przedszkola nr 3 przy ul. Paprocańskiej- Etap 1. Wykonanie odwodnienia boiska wielofunkcyjnego wraz z częścią boiska sportowego przy ul. Jedności.
Numer ogłoszenia: 67581 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odprowadzenie wód kanalizacji deszczowej z budynku Przedszkola nr 3 przy ul. Paprocańskiej- Etap 1. Wykonanie odwodnienia boiska wielofunkcyjnego wraz z częścią boiska sportowego przy ul. Jedności..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane z podziałem na dwa zadania: ZADANIE NR 1 - Odprowadzenie wód kanalizacji deszczowej z budynku Przedszkola nr 3 przy ul. Paprocańskiej- Etap 1. ZADANIE NR 2 - Wykonanie odwodnienia boiska wielofunkcyjnego wraz z częścią boiska sportowego przy ul. Jedności. ZADANIE NR 1 Przedmiotem zamówienia w ramach zadania nr 1 jest odprowadzenie wód kanalizacji deszczowej z budynku Przedszkola nr 3 przy ul. Paprocańskiej - Etap 1. Zakres prac obejmuje m.in.: a) Wykonanie kanalizacji deszczowej od studni S-1 do studni K-18 w ul. Paprocańskiej, b) Izolację ścian, c) Drenaż z odprowadzeniem do kanalizacji deszczowej. d) Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. Szczegółowy zakres prac określony został w dokumentacji projektowej autorstwa Biuro Projektowo- Usługowe ISAN inż. Fryderyk Marudy ul. K.P. Tetmajera 23, 43-100 Tychy ZADANIE NR 2 Przedmiotem zamówienia w ramach zadania nr 2 jest wykonanie odwodnienia boiska wielofunkcyjnego wraz z częścią boiska sportowego przy ul. Jedności. Zakres prac obejmuje m.in.: a) Wykonanie drenażu, b) Wykonanie przyłącza do kanalizacji deszczowej, c) Wykonanie studni, d) Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. Szczegółowy zakres prac określony został w dokumentacji projektowej autorstwa mgr inż. Adama Siodłoka. Szczegółowy zakres robót, technologie oraz sposób realizacji określa załącznik nr 6 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.20.00-3, 45.25.51.10-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: Zadanie nr 1 - 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 PLN) Zadanie nr 2 - 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 PLN) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PKO Bank Polski S.A. 73 1020 2528 0000 0902 0267 5213 Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): BPKOPLPW b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. Niniejszy dokument należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zadanie nr 1 - Wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum jednej roboty obejmującej swoim zakresem odwodnienie obiektów lub placów (będącej przedmiotem jednej umowy) o wartości minimum 40 000,00 zł brutto - załącznik nr 5 do SIWZ. - Zadanie nr 2 - Wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum jednej roboty obejmującej swoim zakresem odwodnienie obiektów lub placów (będącej przedmiotem jednej umowy) o wartości minimum 40 000,00 zł brutto - załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. UWAGA: w przypadku składania oferty zarówno na zadanie nr 1 jak i na zadanie nr 2 powyższy warunek zostanie uznany za spełniony również w przypadku wskazania tej samej roboty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zadanie nr 1 - Wymagane jest dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - załącznik nr 4 do SIWZ. - Zadanie nr 2 - Wymagane jest dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA: w przypadku składania oferty zarówno na zadanie nr 1 jak i na zadanie nr 2 powyższy warunek zostanie uznany za spełniony również w przypadku wskazania tej samej osoby.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1a do SIWZ -wypełnione zbiorcze zestawienie kosztów- dotyczy zadania nr 1 c) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, d) dowód wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy jedynie w następujących przypadkach: Zadanie nr 1 a) w razie wystąpienia siły wyższej, czyli losowego zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. intensywne opady atmosferyczne, huragan, a także w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wystąpienia siły wyższej, b) w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, c) w razie konieczności dokonania zmiany dokumentacji budowlano-wykonawcze w oparciu, o którą ma być wykonany przedmiot umowy jeżeli w trakcie wykonywania przedmiotu umowy okaże się, ze dokumentacja ta zawiera braki lub wady, d) w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, nie dłużej jednak niż do 30 lipca 2014 r. Zadanie nr 2 a) w razie wystąpienia siły wyższej, czyli losowego zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. intensywne opady atmosferyczne, huragan, a także w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wystąpienia siły wyższej, b) w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, c) w razie konieczności dokonania zmiany dokumentacji budowlano-wykonawcze w oparciu, o którą ma być wykonany przedmiot umowy jeżeli w trakcie wykonywania przedmiotu umowy okaże się, ze dokumentacja ta zawiera braki lub wady, d) niezależnych od Wykonawcy obiektywnych okoliczności, które przy zachowaniu należytej staranności uniemożliwiły terminowe wykonanie przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy, Wydział Zamówień Publicznych - pok. 808 Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2014 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy, Wydział Zamówień Publicznych - pok. 808 Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie musi zostać zrealizowane w następujących terminach: Zadanie nr 1 - 2 miesiące od dnia podpisania umowy Zadanie nr 2 - od dnia 01.06.2014 r. do dnia 30.06.2014 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - Odprowadzenie wód kanalizacji deszczowej z budynku Przedszkola nr 3 przy ul. Paprocańskiej- Etap 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w ramach zadania nr 1 jest odprowadzenie wód kanalizacji deszczowej z budynku Przedszkola nr 3 przy ul. Paprocańskiej - Etap 1. Zakres prac obejmuje m.in.: a) Wykonanie kanalizacji deszczowej od studni S-1 do studni K-18 w ul. Paprocańskiej, b) Izolację ścian, c) Drenaż z odprowadzeniem do kanalizacji deszczowej. d) Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. Szczegółowy zakres prac określony został w dokumentacji projektowej autorstwa Biuro Projektowo- Usługowe ISAN inż. Fryderyk Marudy ul. K.P. Tetmajera 23, 43-100 Tychy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.20.00-3, 45.25.51.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - Wykonanie odwodnienia boiska wielofunkcyjnego wraz z częścią boiska sportowego przy ul. Jedności..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w ramach zadania nr 2 jest wykonanie odwodnienia boiska wielofunkcyjnego wraz z częścią boiska sportowego przy ul. Jedności. Zakres prac obejmuje m.in.: a) Wykonanie drenażu, b) Wykonanie przyłącza do kanalizacji deszczowej, c) Wykonanie studni, d) Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. Szczegółowy zakres prac określony został w dokumentacji projektowej autorstwa mgr inż. Adama Siodłoka. termin wykonania: od dnia 01.06.2014 r. do dnia 30.06.2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.20.00-3, 45.25.51.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.