Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-18
Opole: Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tonerów, taśm i bębnów do drukarek komputerowych.
Numer ogłoszenia: 67924 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole Urząd Miasta Opola , Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, faks 0 77 454 98 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tonerów, taśm i bębnów do drukarek komputerowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tgonerów, taśm i bębnów do drukarek komputerowych marki: OKI, LEXMARK, SAMSUNG.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Prawa, Zamawiający na podstawie art. 44 Prawa żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 Prawa. Oświadczenie należy złożyć zgodnie z załączonym do specyfikacji wzorem. Do oświadczenia należy dołączyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Opola Wydział Inwestycji Miejskich , Opole Pl. Wolności 7-8 pok. 118 a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Opola Wydział Inwestycji Miejskich , Opole Pl. Wolności 7-8 pok. 117b.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych - fabrycznie nowych (nieregenerowanych) tonerów, bębnów i taśm do drukarek komputerowych marki OKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych - fabrycznie nowych (nieregenerowanych) tonerów, bębnów i taśm do drukarek komputerowych marki OKI. Symbole urządzeń. typy materiału oraz przewidywana ilość zostały zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oryginalnych - fabrycznie nowych (nieregenerowanych) tonerów i bębnów do drukarek komputerowych marki LEXMARK.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oryginalnych - fabrycznie nowych (nieregenerowanych) tonerów i bębnów do drukarek komputerowych marki LEXMARK. Symbole urządzeń. typy materiału oraz przewidywana ilość zostały zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa oryginalnych - fabrycznie nowych (nieregenerowanych) tonerów i bębnów do drukarek komputerowych marki SAMSUNG..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oryginalnych - fabrycznie nowych (nieregenerowanych) tonerów i bębnów do drukarek komputerowych marki SAMSUNG. Symbole urządzeń. typy materiału oraz przewidywana ilość zostały zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Modernizacja systemu zabezpieczeń typu Next-Generation Firewall służącego do zabezpieczenia ruchu sieciowego na styku sieci - poprzez wymianę obecnie posiadanych urządzeń na nowe
- Usługi ochrony osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Głubczycach
- D/31/2025/A Sukcesywny zakup i dostawa papieru biurowego oraz materiałów biurowych na potrzeby jednostek UO, cz. 2 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych UO
- Wykonanie zamiennego projektu dokumentacji projektowej pn. "Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Im. Św. Jadwigi w Opolu Centrum Psychiatrii Dla Dzieci i Młodzieży"
- Usługi ochrony osób, budynku, lokalu i mienia Sądu Rejonowego w Oleśnie
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia studentów oraz kadry dydaktycznej podczas realizacji obozu letniego w roku akademickim 2024/2025
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2025/2026
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu .
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.