eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn¦wiadczenie us³ug utrzymania czysto¶ci w budynku biurowym oraz na posesji Izby Celnej w Olsztynie, przy ul. Dworcowej 1

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2014-03-31

Olsztyn: ¦wiadczenie us³ug utrzymania czysto¶ci w budynku biurowym oraz na posesji Izby Celnej w Olsztynie, przy ul. Dworcowej 1
Numer og³oszenia: 67937 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 29056 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Olsztynie, ul. Dworcowa 1, 10-413 Olsztyn, woj. warmiñsko-mazurskie, tel. 089 5397015, faks 089 5397016.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug utrzymania czysto¶ci w budynku biurowym oraz na posesji Izby Celnej w Olsztynie, przy ul. Dworcowej 1.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug utrzymania czysto¶ci: 1.W budynku biurowym Izby Celnej w Olsztynie znajduj±cym siê przy ul. Dworcowej 1 w Olsztynie. 2.Na posesji Izby Celnej w Olsztynie mieszcz±cej siê przy ul. Dworcowej 1 w Olsztynie w³±cznie z od¶nie¿aniem. Budynek biurowy: budynek 4-kondygnacyjny, podpiwniczony. Powierzchnia do sprz±tania wynosi 1633 m2, w jej sk³ad wchodz± pokoje biurowe, ci±gi komunikacyjne, sanitariaty i winda. Nie wlicza siê do niej powierzchni przeszklonych (okna, drzwi itp.). Dodatkowo 727 m2 powierzchni bêdzie sprz±tane okresowo, w zastêpstwie za pracownika zatrudnionego na etacie do sprz±tania wyodrêbnionych pomieszczeñ (tj. w okresie jego urlopu wypoczynkowego - 26 dni, ewentualnych zwolnieñ lekarskich, czy innych nieobecno¶ci, których wielko¶ci zamawiaj±cy nie jest w stanie przewidzieæ). W/w powierzchnie zosta³y podane w zaokr±gleniu do pe³nych m2. Zakres prac porz±dkowych w budynku obejmuje: a) sta³e utrzymywanie w czysto¶ci powierzchni biurowych i pomocniczych (wraz z zapleczem gospodarczym, sanitarno-socjalnym) oraz ci±gów komunikacyjnych; b) zmywanie pod³óg; c) niezale¿nie od zmywania pod³óg - okresowa konserwacja pod³óg przy u¿yciu ¶rodków antypo¶lizgowych, nab³yszczaj±cych, mechaniczna (za pomoc± automatu czyszcz±cego lub innego, odpowiedniego urz±dzenia); d) kompleksowe czyszczenie wyk³adzin dywanowych, dywanów, bie¿±ce usuwanie plam z wyk³adzin, dywanów; e) usuwanie pajêczyn, kurzu, brudu ze ¶cian, sufitów, obrazów, parapetów, balustrad; f) mycie balustrad, stolarki drzwiowej i glazury we wszystkich pomieszczeniach; g) systematyczne ¶cieranie kurzu z mebli, przedmiotów i sprzêtu znajduj±cych siê w pomieszczeniach (z wy³±czeniem sprzêtu elektronicznego: komputerów, drukarek), usuwanie zanieczyszczeñ z tapicerek, konserwacja mebli; h) mycie luster, kontaktów, w³±czników ¶wiat³a, drzwi, grzejników, parapetów, pojemników: na myd³o, papier toaletowy, rêczniki; i) mycie szyb, stolarki okiennej; j) mycie i dezynfekcja armatury i urz±dzeñ sanitarnych, udro¿nianie rur kanalizacyjnych i odp³ywów; k) opró¿nianie koszy na ¶mieci oraz pojemników niszczarek, wynoszenie odpadów do miejsca sk³adowania, wymiana worków na ¶mieci w koszach i niszczarkach; l) dostarczanie i uzupe³nianie papieru toaletowego, wielko¶ci± dostosowanego do istniej±cych pojemników, worków na ¶mieci, rêczników papierowych - sk³adanych, odpowiednich do pojemników znajduj±cych siê w pomieszczeniach sanitarnych myd³a w p³ynie, p³ynu do mycia naczyñ. Wszystkie czynno¶ci porz±dkowe w budynku nale¿y wykonywaæ w dni robocze codziennie miêdzy godz. 6:00 a 18:00, do efektywnego ich zakoñczenia, przy czym pomieszczenia toalet oraz ci±gi komunikacyjne dopiero od godz. 15:30. Pomieszczenia --na zastêpstwo-- bêd± sprz±tane wg nastêpuj±cych zasad: a) sekretariaty i gabinety dyrekcji - w godz. 6:00-19.00 b) pozosta³e pomieszczenia (tj. kasa, pok. 109-115 - objête kontrol± dostêpu) - w godz. 7.30-15.30. Powierzchnia zewnêtrzna (posesja) wynosi 3392 m2 - na posesji znajduj± siê: parkingi samochodów osobowych, chodnik, droga dojazdowa wokó³ budynku oraz teren zielony. Zakres prac na terenie zewnêtrznym obejmuje wszystkie typowe prace porz±dkowe zwi±zane z utrzymywaniem w czysto¶ci terenów tj. placów, dróg, parkingów, chodnika oraz terenów zielonych: a) zamiatanie posesji, chodników i parkingów wewnêtrznych; b) sprz±tanie ¶mieci, li¶ci i zbêdnych przedmiotów z chodników, parkingu i terenów zielonych; wywóz li¶ci poza sprz±tany teren (zamawiaj±cy nie zgadza siê na wyrzucanie li¶ci do kontenerów/koszy na ¶mieci); c) umieszczanie odpadów w kontenerach i utrzymanie czysto¶ci w pomieszczeniu ¶mietnika; d) opró¿nianie koszy na ¶mieci; e) pielêgnacja terenów zielonych; w okresie wegetacyjnym koszenie (min. 1 raz w m-cu), podlewanie itp.; f) usuwanie z placu i chodników ¶niegu, lodu wraz z wywo¿eniem ¶niegu/lodu z terenu posesji; g) usuwanie skutków go³oledzi; h) posypywanie chodników i parkingu piaskiem, sol± lub odpowiednimi ¶rodkami chemicznymi; i) uprz±tanie piasku pozosta³ego po od¶nie¿aniu; j) koszenie trawników. Prace maj± byæ wykonywane w ca³o¶ci i kompleksowo, zamawiaj±cy nie przewiduje ¿adnych dodatkowych prac zlecanych za odrêbnym wynagrodzeniem. Wykonawca zamówienia wykona us³ugê stanowi±c± przedmiot zamówienia w oparciu o w³asne materia³y eksploatacyjne, sprzêt i urz±dzenia, zapewniaj±c jednocze¶nie wykonywanie wszystkich prac przez odpowiednio przeszkolony i wykwalifikowany personel.

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.91.00.00 - Us³ugi sprz±tania 90.62.00.00 - Us³ugi od¶nie¿ania 39.80.00.00 - ¦rodki czyszcz±ce i poleruj±ce 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, rêczniki do r±k i serwety 33.71.19.00 - Myd³o 77.31.00.00 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Domosfera S.C. Robert Koz³owski, Lucyna Koz³owska, I Armii Wojska Polskiego 9, 15-102 Bia³ystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 87953,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 134334,90

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 134334,90 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 146877,50

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.