Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-24
Białystok: Remont elewacji i pomieszczeń wewnętrznych bud. Nr 6, 42, 113 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka
Numer ogłoszenia: 68118 - 2016; data zamieszczenia: 24.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku , ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, woj. podlaskie, tel. 261 398 839, faks 261 398 813.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji i pomieszczeń wewnętrznych bud. Nr 6, 42, 113 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Budynek nr 42Roboty zewnętrzne Roboty demontażowe i przygotowawcze CPV 45111300-1 Rozstawienie rusztowań, Odbicie luźnych tynków zewnętrznych, Wywiezienie poza teren kompleksu oraz zagospodarowanie gruzu, Demontaż wyłazu dachowego, Demontaż masztu antenowego na dachu. Remont elewacji CPV 45443000-4 Wymiana okien drewnianych na okna PVC uchylno-rozwierane jednodzielne, bez wymagań dot. wsp. U, przed zamówieniem stolarki należy dokonać obmiaru otworów okiennych, Wymiana drzwi drewnianych na aluminiowe jednoskrzydłowe pełne nieocieplane w kolorze ciemny brąz, przed zamówieniem stolarki należy dokonać obmiaru otworów okiennych, Wykonanie parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej w kolorze ciemny brąz, Montaż parapetów wewnętrznych z twardego PVC, Uzupełnienie wcześniej odbitych luźnych tynków zewnętrznych, Tynkowanie wyrównujące ściany, nierówności do 5 mm, Wykonanie warstwy zbrojącej na ścianach i ościeżach z siatki na kleju oraz zatopienie kątowników ochronnych na naroża wypukłe, Wykonanie tynku elewacyjnego cienkowarstwowego silikonowego na ścianach i ościeżach w kolorze beżowym z pasami o barwie brązowej, Obróbka gzymsu z blachy powlekanej w kolorze brązowym, Wykonanie warstwy tynku mozaikowego na cokole (40 cm od poziomu terenu), kolor ciemny brąz, Wykonanie opaski odwadniającej wokół budynku w kostki betonowej na warstwie podsypki cem.-piask. 12 cm, kostka w kolorze czerwonym i grafitowym wraz z obrzeżami. Naprawa pokrycia papowego CPV 45261420-4 Montaż wraz z uszczelnieniem wyłazu dachowego w stropodachu, wyłaz metalowy lub z PVC nieocieplany, Uzupełnienie zaprawą ubytku po demontażu masztu antenowego, Wykonanie obróbek okapów stropodachu wieży z blachy ocynkowanej, Uszczelnienie pokrycia dachowego poprzez jednokrotne pokrycie papą modyfikowaną SBS termozgrzewalną wierzchniego krycia na włókninie poliestrowej gr. min. 4,7 mm, Oczyszczenie oraz malowanie farbą ftalową lub olejną balustrad na stropodachu. Roboty wewnętrzne CPV 45442100-8 Odbicie oraz uzupełnienie luźnych tynków wewnętrznych, Przecieranie tynków wewnętrznych ścian i sufitu oraz malowanie farbami emulsyjnymi, kolor biały, Mycie przy pomocy myjek ciśnieniowych wewnętrznych ścian, sufitów i posadzek, Mycie schodów stalowych, Czyszczenie konstrukcji stalowej schodów przed malowaniem, Malowanie schodów stalowych i balustrad wewnętrznych farbą ftalową, Montaż wciągarki linowej ręcznej, wciągarka o długości linki 25 m i udźwigu do 200 kg, wciągarka służąca do wciągania węży strażackich celem suszenia, mocowanie wciągarki do ściany lub stropu, Montaż przewodu kabelkowego w rurkach winidurowych, Montaż opraw oświetleniowych żarowych hermetycznych, żarówki o mocy min. 75 W, Montaż łącznika hermetycznego. Roboty wewnętrzne CPV 45442100-8 Wymiana instalacji odgromowej z prętów stalowych ocynkowanych fi 8 mm wraz ze wspornikami oraz złączami. Budynek nr 6 Roboty zewnętrzne Roboty demontażowe i przygotowawcze CPV 45111300-1 Rozebranie betonowej opaski wokół budynku oraz podjazdu, Wywiezienie poza teren kompleksu oraz zagospodarowanie gruzu, Odkopanie fundamentów budynku na gł. 60 cm celem izolacji, Oczyszczenie odkrytych fundamentów budynku, Odbicie luźnych tynków zewnętrznych, Wykopy pod ścianki oporowe wokół budynku, Wykonanie koryta pod podbudowę podjazdu, Oczyszczenie studzienki chłonnej przy budynku. Opaska oraz podjazd CPV 45262370-5 Izolacja fundamentów budynku papą na lepiku oraz zasypanie fundamentów z zagęszczeniem mechanicznym, Podbudowa z chudego betonu gr. 15 cm pod ścianki oporowe, Podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm pod ścianki oporowe, Ustawienie ścianek oporowych wys. min. 1,0 m, długości stopy min. 0,5 m, grubości ścianki min. 10 cm z betonu klasy B-25, wypełnienie spoin między ściankami zaprawą cementową, ścianki zagłębione na 0,5 m poniżej poziomu nawierzchni opaski odwadniającej, Zasypanie ścianek oporowych wokół budynku z powiększeniem skarp pozostałym urobkiem i zagęszczeniem, Wykucie otworu w istniejącym kręgu żelbetowym celem odprowadzania wód opadowych z opaski, Montaż pokrywy nastudziennej i włazu żeliwnego okrągłego typu lekkiego na studzience, Podbudowa z pospółki gr. 10 cm pod opaskę odwadniającą z wyprofilowaniem spadków w stronę studzienki chłonnej, Ułożenie korytek ściekowych w opasce ze spadkiem w kierunku studzienki chłonnej, korytka betonowe półokrągłe o wym. 33x30x10 cm, Wykonanie opaski gr. 15 cm z betonu B-20 ze spadkami w kierunku korytek ściekowych oraz leja odprowadzającego wody opadowe do studzienki chłonnej, Wykonanie części podjazdów przy drzwiach z betonu gr. 40 cm z wyprofilowaniem felców z kątownika stalowego 40x40x4 mm do obsadzenia kratek przejazdowych, Wykonanie oraz obsadzenie kratek przejazdowych, kratki spawane z kątowników stalowych 40x40x5 w rozstawie co 7 cm, szerokość 37 cm, dł. 3,0 oraz 2,5 m, zabezpieczenie antykorozyjne poprzez malowanie, Wykonanie ławy z oporem pod krawężniki, Osadzenie krawężników betonowych 15x30 cm przy podjeździe do budynku, Profilowanie podłoża pod warstwy podjazdu, Warstwa podbudowy podjazdu z piasku gr. 10 cm z zagęszczeniem, Podsypka cementowo-piaskowa gr. 20 cm pod nawierzchnię podjazdu, Nawierzchnia podjazdu z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, kolor żółty oraz grafit. Elewacja oraz dach CPV 45443000-4 Wymiana drzwi drewnianych na stalowe dwuskrzydłowe pełne, nieocieplane o obustronnym poszyciu blachą trapezową powlekaną gr. 0,7 mm w kolorze ciemny brąz, drzwi wyposażone we wkładki typu PATENT oraz stopki uniemożliwiające zamknięcie się skrzydeł z pozycji otwartej, ościeżnice stalowe, Wymiana okien drewnianych na okna PVC, brak wymagań dot. wsp. U, Uzupełnienie wcześniej odbitych luźnych tynków zewnętrznych, Wykonanie warstwy zbrojącej na ścianach, ościeżach i okapie z siatki na kleju oraz zatopienie kątowników ochronnych na naroża wypukłe, Parapety zewnętrzne z blachy powlekanej w kolorze ciemny brąz, Wykonanie tynku elewacyjnego cienkowarstwowego silikonowego na ścianach, ościeżach i okapie w kolorze beżowym z pasami o barwie brązowej, Wykonanie warstwy tynku mozaikowego na cokole (40 cm od poziomu terenu), kolor ciemny brąz, Przygotowanie istniejącego pokrycia z papy poprzez przecięcie pęcherzy i zagruntowanie lepikiem, Montaż desek czołowych do okapów oraz obróbki blacharskiej z blachy powlekanej w kolorze ciemny brąz, Uszczelnienie pokrycia dachowego poprzez jednokrotne pokrycie papą modyfikowaną SBS termozgrzewalną wierzchniego krycia na włókninie poliestrowej gr. min. 4,7 mm, Wymiana złącza kablowego we wnęce ściany budynku oraz skrzynki wnękowej, Montaż RBK-0 3x100A oraz RBK-1 3x25A Wymiana oprawy żarowej zewnętrznej na hermetyczną z PVC, żarówka LED E27, Wymiana łącznika zewnętrznego natynkowego, Wymiana przewodu kabelkowego wraz z uchwytami prowadzonego na ścianie, Montaż orynnowania - rynny dachowe śr. 115 mm oraz rury spustowe śr. 80 mm z PVC. Roboty wewnętrzne CPV 45442100-8 Rozebranie istniejącej posadzki betonowej z wykopem pod podbudowę nowej posadzki Podbudowa pod posadzkę z betonu chudego gr. 10 cm z zagęszczeniem mechanicznym, Izolacja posadzki 2x folia PVC 0,5 mm oraz dylatacja obwodowa taśmą PVC, Wierzchnia warstwa posadzki grubości 15 cm, beton posadzkowy B-20, wykonanie mechaniczne Miksokretem, zbrojenie siatką posadzkową, nacięcie dylatacji gł. min. 5 cm, zatarcie powierzchni na gładko, Zabezpieczenie powierzchni posadzki poprzez dwukrotne malowanie farbą do posadzek betonowych w kolorze jasnym szarym, Cokoliki z płytek gres wys. 15 cm, Odbicie luźnych i zmurszałych tynków wewnętrznych, Uzupełnienie wcześniej odbitych tynków wewnętrznych, Ochrona murów przed wykwitami soli i nalotem grzybów poprzez smarowanie preparatami, Ochrona narożników wypukłych kątownikiem, Osadzenie kratek wentylacyjnych PVC w ścianach, Przecieranie tynków wewnętrznych ścian i sufitów, Parapety wewnętrzne z płytek gres, Gruntowanie pod powłoki malarskie oraz malowanie dwukrotne ścian i sufitów farbą emulsyjną w kolorze białym, Wymiana opraw żarowych hermetycznych, Wymiana włączników hermetycznych, Wymiana gniazd wtyczkowych hermetycznych, Wymiana przewodów kabelkowych prowadzonych na ścianach i sufitach na przewody prowadzone w osłonach z rur winidurowych. Budynek nr 113 Roboty demontażowe i przygotowawcze CPV 45111300-1 Rozbiórka betonowego spocznika przed drzwiami, Odbicie luźnego tynku na cokole, Rozebranie opaski wokół budynku z płytek chodnikowych, Wywiezienie poza teren kompleksu oraz zagospodarowanie gruzu. Elewacja oraz dach CPV 45443000-4 Wymiana okien drewnianych na okna uchylno-rozwierane z PVC, bez wymagań dot. wsp. U, Wyrównanie ścian warstwą tynku mineralnego wykonywanego mechanicznie z gruntowaniem, Warstwa siatki na kleju na ścianach z ochrona narożników wypukłych kątownikiem, Tynk elewacyjny silikonowy ponad cokołem budynku, kolor ciemna zieleń, Tynk mozaikowy na cokole budynku, kolor ciemny brąz, Ołacenie połaci dachowej pod pokrycie blachą trapezową, Przybicie desek czołowych oraz podbitek okapów z desek wokół połaci dachowej, Krycie dachu blachą trapezową powlekaną T-18 w kolorze ciemny brąz, Parapety z blachy powlekanej w kolorze ciemny brąz, Obróbka okapów z blachy powlekanej w kolorze ciemny brąz, Montaż rynny o śr. 115 mm oraz rury spustowej o śr. 80 mm z PVC, Wykonanie koryta wokół budynku pod opaskę oraz schodek, Wykonanie schodka betonowego przed wejściem, wym. 1,2x0,6 m Rowki pod obrzeża opaski, Osadzenie obrzeży betonowych, Podsypka cementowo-piaskowa gr. 10 cm pod opaskę, Wykonanie opaski z płytek chodnikowych 35x35x5 cm, Osadzenie kratek wentylacyjnych z PVC. UWAGA: szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót poszczególnych części zamówienia. Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. Warunki realizacji robót: 1.Roboty będą wykonywane w czynnym zakładzie w dni powszednie od poniedziałku do czwartku w godzinach 730 do 1500, w piątki w godzinach 730 do 1230, praca w innych godzinach oraz w pozostałe dni, tylko po pisemnym zaakceptowaniu przez Komendanta 25 WOG w Białymstoku oraz Użytkownika. 2.Obowiązkiem wykonawcy przed rozpoczęciem robót jest dostarczenie listy pracowników i wykaz sprzętu uczestniczących w zadaniu oraz fotografii osób uczestniczących w wykonaniu zadania celem wykonania przepustek tymczasowych przez służby ochrony. 3.Wykonawca/Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców, przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie z Decyzją Nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 roku w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33). Po uzyskaniu stosownego zezwolenia wydanego przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić niezwłocznie dokument Zamawiającemu. 4.Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 5.Roboty należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 6.Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty zużycia energii elektrycznej, wody oraz odprowadzania ścieków związane z potrzebami wynikającymi w trakcie realizacji zadania. 7.Wykonawca jest zobowiązany wykonywać roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zgłaszać do odbioru roboty zanikające i ulegające zakryciu. 8.Wykonawca powinien przygotować zadanie do przekazania, wykonać do dnia odbioru i przedstawić Zamawiającemu komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego. 9.Materiały pochodzące z rozbiórki posegregować wg rodzaju i grupy. Materiały zaklasyfikowane jako odpady - surowce wtórne (żelazo, miedź, mosiądz, itp.) Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z ustawą o odpadach, przy czym wartość uzyskaną z przekazania złomu należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym jako pomniejszenie wartości oferty. Wartość złomu należy przyjąć jako iloczyn ceny jednostkowej złomu i ilości wynikającej z pozycji przedmiarowych. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie Planu przekazania w 2016 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomychsporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. Pozostałe odpady Wykonawca, który w świetle ustawy o odpadach jest wytwórcą odpadu, zagospodarowuje we własnym zakresie. Koszty zagospodarowania odpadów ponosi Wykonawca. W przypadku wytworzenia przez Wykonawcę w czasie prac odpadów niebezpiecznych należy dostarczyć Zamawiającemu Kartę Przekazania Odpadów (KPO) w celu poinformowania o sposobie zagospodarowania tych odpadów. Powstałe w wyniku prac budowlanych nieczystości płynne (zlewki, popłuczyny, itp.) Wykonawca gromadzi w szczelnych pojemnikach i wywozi na własny koszt poza teren Jednostki. 10.Przed rozpoczęciem robót wszyscy pracownicy winni okazać aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie informacji niejawnych zgodnie z Ustawą z dn. 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010r. nr 182 poz. 1228). W przypadku braku szkolenia z zakresu informacji niejawnych zostanie ono przeprowadzone przez pełnomocnika ochrony informacji niejawnych JW 4226 lub osobę przez niego upoważnioną (szkolenie bezpłatne).Wykonawca zabezpieczy teren prowadzenia robót na czas trwania realizacji zadania aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót na własny koszt..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.26.14.20 - Uszczelnianie dachu 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.26.23.70 - Roboty w zakresie pokrywania betonem .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 8.04.2016r. r. do godz.: 09.00. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane). Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem wadium w post. nr 7/PN/2016 - Remont elewacji i pomieszczeń wewnętrznych bud. Nr 6, 42, 113 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowód pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Wadium (oryginał dokumentu) wnoszone w pozostałych formach, należy złożyć w Kancelarii 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku, w kopercie zapewniającej nienaruszalność dokumentu. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. Zwrot wadium Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46. ust.3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zatrzymanie wadium Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust.5, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnienie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczalne w art. 44 ustawy pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Wykonawcy powinni wykazać, iż wykonali co najmniej 2 roboty budowlane, polegające na remoncie budynku o wartości min. 150.000, 00 zł brutto każda w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia - nie spełnia; Dowodami potwierdzającymi, ze roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone są: a) poświadczenie; b) inny dokument - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej Wykonawca, w miejsce w/w poświadczeń może przedkładając dokumenty potwierdzające wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 266, poz. 1817). W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnienie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczalne w art. 44 ustawy pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnienie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczalne w art. 44 ustawy pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnienie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczalne w art. 44 ustawy pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty 2. Potwierdzenie wniesienia wadium. Pełnomocnictwo W przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy pzp)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.25wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzyskanie SIWZ następuje na wniosek złożony na adres Zamawiającego lub przez pobranie w siedzibie Zamawiającego....
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Jawna (bud nr 43) na terenie: 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego ul. Kawaleryjska 70 15-601 Białystok...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Zakup usług wsparcia technicznego infrastruktury serwerowej
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.101.2024
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMB
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Remont czterech rozdzielni prądowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kórniku.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.