eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZakup krosownicy automatycznej wizyjnej SD/HD 128 x 128 z panelami sterującymi do Centralnego Pokoju Aparatury Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w Krakowie przy ul. Krzemionki 30 (urządzenia peryferyjne)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-03

Kraków: Zakup krosownicy automatycznej wizyjnej SD/HD 128 x 128 z panelami sterującymi do Centralnego Pokoju Aparatury Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w Krakowie przy ul. Krzemionki 30 (urządzenia peryferyjne)
Numer ogłoszenia: 68119 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A. w Warszawie Oddział w Krakowie , ul. Krzemionki 30, 30-525 Kraków, woj. małopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.tvp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup krosownicy automatycznej wizyjnej SD/HD 128 x 128 z panelami sterującymi do Centralnego Pokoju Aparatury Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w Krakowie przy ul. Krzemionki 30 (urządzenia peryferyjne).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do krosownicy automatycznej wizyjnej SD/HD 128 x 128 z panelami sterującymi do Centralnego Pokoju Aparatury Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w Krakowie przy ul. Krzemionki 30 (urządzeń peryferyjnych). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie składa się z następujących części: Część 1. Dostawa urządzenia do zarządzania mnemonikami UMD w podzielnikach obrazu. Część 2. Dostawa kontrolera do posiadanej przez Zamawiającego ramy FR7800 firmy Evertz. Część 3. Dostawa monitorów kontrolnych HD/SD SDI Część 4. Dostawa ramy z kontrolerem i modułami wzmacniaczy HD SDI, deembederów, synchronizatorów, up/down konwerterów. Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia w ramach poszczególnych części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4.3 4.4.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.33.00-6, 32.32.31.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 9 ust. 1 Wzoru umowy: 1 zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; 2 zaprzestania produkcji urządzeń zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie na etapie realizacji Umowy - Zamawiający dopuszcza zmianę na urządzenia o parametrach technicznych i funkcjonalnych co najmniej takich, jak wskazane w Załączniku nr 1 do Umowy bez wzrostu ceny określonej w Umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Telewizja Polska S.A. Oddział Terenowy w Krakowie, ul. Krzemionki 30, 30-525 Kraków, pok. 129.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2016 godzina 13:00, miejsce: Telewizja Polska S.A. Oddział Terenowy w Krakowie, ul. Krzemionki 30, 30-525 Kraków, pok. 211 - Sekretariat Oddziału..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa urządzenia do zarządzania mnemonikami UMD w podzielnikach obrazu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Urządzenie musi współpracować z następującymi urządzeniami posiadanymi przez Zamawiającego: 1.1. router Xenon XE8-X-128x128 firmy Evertz, 1.2. Magnum SE firmy Evertz, 1.3. podzielniki obrazu 7867VIPA16-DUO firmy Evertz. 2 Urządzenie musi sterować wyświetlaniem mnemoników UMD w podzielnikach obrazu zgodnie z wybranym źródłem sygnału na ruterze Xenon. 3 Możliwość obsługi co najmniej 128 nazw sygnałów wejściowych oraz co najmniej 5 podzielników 7867VIPA16-DUO. 4 Konfiguracja urządzenia musi odbywać się za pomocą aplikacji dostarczonej przez Wykonawcę, działającej na komputerze PC z systemem Windows 7 lub komputerze dostarczonym przez Wykonawcę. 5 Urządzenie powinno przystosowane do zamontowania w stojaku 19 cali.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.33.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kontrolera do posiadanej przez Zamawiającego ramy FR7800 firmy Evertz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kontroler musi być przystosowany do zainstalowania w ramie FR7800 firmy Evertz. 2 Kontroler musi umożliwiać kontrolę stanu wszystkich modułów umieszczonych w ramie FR7800 poprzez połączenie za pomocą sieci Ethernet i aplikacji na komputerze PC..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.33.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa monitorów kontrolnych HD/SD SDI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Monitor kontrolny HD/SD SDI o przekątnej ekranu 23-25 cali - 1 szt. 2. Monitor kontrolny HD/SD SDI o przekątnej ekranu minimum 17 cali - 1 szt. Monitory muszą spełniać następujące parametry: 1 Monitor w obudowie przeznaczonej do zainstalowania w stojaku 19 cali (rackmount). 2 Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 pikseli i proporcji 16:9. 3 Minimum 2 wejścia sygnału HD/SD SDI (Zamawiający nie dopuszcza zewnętrznych przetworników HD/SD SDI). 4 Minimum 1 wejście sygnału analogowego PAL. 5 Przełączanie wejść i innych funkcji monitora za pomocą przycisków umieszczonych na przedniej części obudowy. 6 Monitor musi wyświetlać poziom sygnału audio embedowanego (8 kanałów) na ekranie i umożliwiać odsłuch za pomocą wbudowanych głośników. 7 Monitor musi umożliwiać wyświetlanie kodu czasowego VITC, oscyloskopu i wektoroskopu. 8 Monitor powinien być wyposażony w funkcję TALLY. 9 Monitor powinien umożliwiać regulację temperatury bieli..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.31.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa ramy z kontrolerem i modułami wzmacniaczy HD SDI, deembederów, synchronizatorów, up/down konwerterów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rama z kontrolerem i zasilaczami. - 1 szt. 2. Moduł wzmacniacza rozdzielczego HD SDI - 2 szt. 3. Moduł synchronizatora (Frame Synchronizer) - 2 szt. 4. Moduł konwertera sygnałów HD/SD - 1 szt. 5. Moduł deembedera HD/SD SDI fonii analogowej - 2szt. Szczegółowy opis poszczególnych modułów zawiera OPZ stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.33.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.