Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-03
Kraków: Zakup krosownicy automatycznej wizyjnej SD/HD 128 x 128 z panelami sterującymi do Centralnego Pokoju Aparatury Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w Krakowie przy ul. Krzemionki 30 (urządzenia peryferyjne)
Numer ogłoszenia: 68119 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A. w Warszawie Oddział w Krakowie , ul. Krzemionki 30, 30-525 Kraków, woj. małopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.tvp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup krosownicy automatycznej wizyjnej SD/HD 128 x 128 z panelami sterującymi do Centralnego Pokoju Aparatury Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w Krakowie przy ul. Krzemionki 30 (urządzenia peryferyjne).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do krosownicy automatycznej wizyjnej SD/HD 128 x 128 z panelami sterującymi do Centralnego Pokoju Aparatury Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w Krakowie przy ul. Krzemionki 30 (urządzeń peryferyjnych). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie składa się z następujących części: Część 1. Dostawa urządzenia do zarządzania mnemonikami UMD w podzielnikach obrazu. Część 2. Dostawa kontrolera do posiadanej przez Zamawiającego ramy FR7800 firmy Evertz. Część 3. Dostawa monitorów kontrolnych HD/SD SDI Część 4. Dostawa ramy z kontrolerem i modułami wzmacniaczy HD SDI, deembederów, synchronizatorów, up/down konwerterów. Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia w ramach poszczególnych części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4.3 4.4.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.33.00-6, 32.32.31.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 9 ust. 1 Wzoru umowy: 1 zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; 2 zaprzestania produkcji urządzeń zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie na etapie realizacji Umowy - Zamawiający dopuszcza zmianę na urządzenia o parametrach technicznych i funkcjonalnych co najmniej takich, jak wskazane w Załączniku nr 1 do Umowy bez wzrostu ceny określonej w Umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Telewizja Polska S.A. Oddział Terenowy w Krakowie, ul. Krzemionki 30, 30-525 Kraków, pok. 129.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2016 godzina 13:00, miejsce: Telewizja Polska S.A. Oddział Terenowy w Krakowie, ul. Krzemionki 30, 30-525 Kraków, pok. 211 - Sekretariat Oddziału..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa urządzenia do zarządzania mnemonikami UMD w podzielnikach obrazu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Urządzenie musi współpracować z następującymi urządzeniami posiadanymi przez Zamawiającego: 1.1. router Xenon XE8-X-128x128 firmy Evertz, 1.2. Magnum SE firmy Evertz, 1.3. podzielniki obrazu 7867VIPA16-DUO firmy Evertz. 2 Urządzenie musi sterować wyświetlaniem mnemoników UMD w podzielnikach obrazu zgodnie z wybranym źródłem sygnału na ruterze Xenon. 3 Możliwość obsługi co najmniej 128 nazw sygnałów wejściowych oraz co najmniej 5 podzielników 7867VIPA16-DUO. 4 Konfiguracja urządzenia musi odbywać się za pomocą aplikacji dostarczonej przez Wykonawcę, działającej na komputerze PC z systemem Windows 7 lub komputerze dostarczonym przez Wykonawcę. 5 Urządzenie powinno przystosowane do zamontowania w stojaku 19 cali.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.33.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kontrolera do posiadanej przez Zamawiającego ramy FR7800 firmy Evertz..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kontroler musi być przystosowany do zainstalowania w ramie FR7800 firmy Evertz. 2 Kontroler musi umożliwiać kontrolę stanu wszystkich modułów umieszczonych w ramie FR7800 poprzez połączenie za pomocą sieci Ethernet i aplikacji na komputerze PC..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.33.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa monitorów kontrolnych HD/SD SDI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Monitor kontrolny HD/SD SDI o przekątnej ekranu 23-25 cali - 1 szt. 2. Monitor kontrolny HD/SD SDI o przekątnej ekranu minimum 17 cali - 1 szt. Monitory muszą spełniać następujące parametry: 1 Monitor w obudowie przeznaczonej do zainstalowania w stojaku 19 cali (rackmount). 2 Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 pikseli i proporcji 16:9. 3 Minimum 2 wejścia sygnału HD/SD SDI (Zamawiający nie dopuszcza zewnętrznych przetworników HD/SD SDI). 4 Minimum 1 wejście sygnału analogowego PAL. 5 Przełączanie wejść i innych funkcji monitora za pomocą przycisków umieszczonych na przedniej części obudowy. 6 Monitor musi wyświetlać poziom sygnału audio embedowanego (8 kanałów) na ekranie i umożliwiać odsłuch za pomocą wbudowanych głośników. 7 Monitor musi umożliwiać wyświetlanie kodu czasowego VITC, oscyloskopu i wektoroskopu. 8 Monitor powinien być wyposażony w funkcję TALLY. 9 Monitor powinien umożliwiać regulację temperatury bieli..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.31.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa ramy z kontrolerem i modułami wzmacniaczy HD SDI, deembederów, synchronizatorów, up/down konwerterów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rama z kontrolerem i zasilaczami. - 1 szt. 2. Moduł wzmacniacza rozdzielczego HD SDI - 2 szt. 3. Moduł synchronizatora (Frame Synchronizer) - 2 szt. 4. Moduł konwertera sygnałów HD/SD - 1 szt. 5. Moduł deembedera HD/SD SDI fonii analogowej - 2szt. Szczegółowy opis poszczególnych modułów zawiera OPZ stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.33.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sporządzenie dokumentacji na potrzeby opracowania projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody ( ...) wraz z przygotowaniem projektów planów ochrony dla tych rezerwatów.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- 430.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania podwójnej korekty utworów, książek lub czasopism opatrzonych numerami ISBN lub ISSN, zleconej przez Wydawnictwo UJ, w podziale na 2 części
- KR-01/29/24, Utrzymanie czystości budynków Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa skonfigurowanych ekranów zewnętrznych wraz z licencjami w celu rozbudowy istniejącego systemu zarządzania treścią dla Filharmonii Narodowej w Warszawie
- Dostawa z instalacją i uruchomieniem urządzeń do obróbki sygnału video na potrzeby realizacji obrazu w trakcie wydarzeń artystycznych
- Zakup wraz z dostawą i montażem tablicy LED na terenie hali widowiskowo-sportowej "Arena Legionowo" w Legionowie przy ul. Chrobrego 50B
więcej: Kolorowe monitory wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.