eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrześniabudowa parkingu i ciągów komunikacyjnych wraz z infrastrukturą techniczną przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej we Wrześni wraz z odwodnieniem i podświetleniem budynku szpitala oraz zagospodarowaniem terenów zielonych przed budynkiem sz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-03

POZYCJA 6831

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Września: budowa parkingu i ciągów komunikacyjnych wraz z infrastrukturą techniczną przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej we Wrześni wraz z odwodnieniem i podświetleniem budynku szpitala oraz zagospodarowaniem terenów zielonych przed budynkiem szpitala i przychodni na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej we Wrześni, do kontaktów: Karol Jedraszak, ul. Słowackiego 2, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4370537, fax 061 4379730, e-mail: kjedraszak@szpitalwrzesnia.home.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalwrzesnia.home.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej we Wrześni, Marek Musielski, ul. Słowackiego 2, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061/4370593, fax 061 4379730, www.szpitalwrzesnia.home.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa parkingu i ciągów komunikacyjnych wraz z infrastrukturą techniczną przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej we Wrześni wraz z odwodnieniem i podświetleniem budynku szpitala oraz zagospodarowaniem terenów zielonych przed budynkiem szpitala i przychodni na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Września. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Pakiet nr 1: budowa parkingu i ciągów komunikacyjnych wraz z infrastrukturą techniczną przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej we Wrześni wraz z odwodnieniem i podświetleniem budynku szpitala oraz Pakiet nr 2: zagospodarowanie terenów zielonych przed budynkiem szpitala i przychodni, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie jest wymagana informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.33.12 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.33.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków parkingowych Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Pakiet nr 1: budowa parkingu i ciągów komunikacyjnych wraz z infrastrukturą techniczną przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej we Wrześni wraz z odwodnieniem i podświetleniem budynku szpitala oraz Pakiet nr 2: zagospodarowanie terenów zielonych przed budynkiem szpitala i przychodni, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: na etapie składania ofert Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium w wysokości: Pakiet nr 1 - 10.000,00 PLN Pakiet nr 2 - 1.300,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 pzp i nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 2) nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3) nie podlegają odpowiedzialności karnej w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, a w przypadku podmiotów zbiorowych także w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania określonego w Pakiecie nr 1 i posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi niezbędnymi do wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia w branży drogowej, sieci wod-kan/ min 1 osoba z każdej branży / z potwierdzeniem przynależności do Branżowej Izby Inżynierów Budownictwa/ew. właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. 5) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 3 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 700.000,00 zł brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia określony w Pakiecie nr 1 z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (min. 3 np. referencje) - znaczenie100 % przy ocenie wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. 6) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 3 usługi o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia określony w Pakiecie nr 2, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (min. 3 np. referencje) - znaczenie100 % przy ocenie wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. Uwaga: Jeżeli zakres wykazanej i udokumentowanej roboty budowlanej lub usługi jest szerszy niż wymagany przez zamawiającego wykonawca winien w wykazie robót wskazać wartości prac, odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia. 7) przed przystąpieniem do realizacji zadania ubezpieczą plac budowy na czas realizacji umowy. 8) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9) dysponują następującymi urządzeniami i narzędziami - dotyczy Pakietu nr 2: a) minimum1 podnośnik koszowy o wysokości minimum 24 metrów; b) minimum 1 frezarkę do usuwania karpin; c) minimum 1 maszyną do przesadzenia dużych drzew; d) minimum 1 zrąbkarkę do utylizacji gałęzi. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) ocena spełniania warunków odbędzie się w systemie zero - jedynkowym - wykonawca spełnia warunek - wykonawca nie spełnia warunku na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń 2) w przypadku warunku określonego w pkt. 5) i 6). Zamawiający, po uprzedniej ocenie czy wykonawca spełnia wymagania minimalne, sporządzi ranking wykonawców na podstawie wykazu robót oaz dokumentów potwierdzających ich prawidłowe wykonanie. Za każdą wykazaną i udokumentowaną robotę budowlaną - Pakiet nr 1, o której mowa w pkt. 5) i za każdą wykazaną i udokumentowaną usługę - Pakiet nr 2, o której mowa w pkt. 6); powyżej wymaganego minimum tj. 3, wykonawcy otrzymają po 1 pkt. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 50 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym (wzór wniosku dostępny na stronie internetowej zamawiającego www.szpitalwrzesnia.home.pl) zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawcę następujących dokumentów i oświadczeń: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Pzp, w przypadku spółek informacja dotycząca aktualnych członków władz - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, dot. podmiotów zbiorowych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 (treść oświadczenia zawarta we wzorze wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, o którym mowa powyżej ) - wskazana data podpisania oświadczenia. 7) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia określony w Pakiecie nr 1, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, odbiorców oraz załączenie co najmniej 3 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia określonego w Pakiecie nr 1, rozumie się roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 700.000,00 zł brutto każda ( min. 3 roboty budowlane) 8) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia określony w Pakiecie nr 2, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie co najmniej 3 dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Przez usługi odpowiadające swim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia określony w Pakiecie nr 2, rozumie się usługi o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda (min. 3 usługi). 9) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia - określonego w Pakiecie nr 2 - narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 10) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane załączenie kserokopii uprawnień budowlanych branżach: drogowej i sieci wod - kan z potwierdzeniem przynależności do Branżowej Izby Inżynierów Budownictwa/ew. właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego - min. 1 osoba w każdej branży - wskazana data podpisania dokumentu - dotyczy Pakiety nr 1. 11) Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wygrania postępowania ubezpieczy plac budowy na czas realizacji umowy- wskazana data podpisania oświadczenia. 12) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uwaga: 1. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumenty jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. 4. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 6. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną/dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń/ wynikającą z ar. 297 Kodeksu karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez dostawcę lub wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 7.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o których mowa w pkt. 1,2,3,5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zmówienie. 7.2. w przypadku dokumentu wymienionego w pkt. 4 wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. 7.3. dokumenty, o których mowa w pkt. 7.1. lit. a i lit. c oraz w pkt. 7.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt. 7.1. lit.b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7.4. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.1. i 7.2. uwag zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt. 7.3. uwag stosuje się odpowiednio. 8.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszym ogłoszenia przy czym w przypadku wymogów dot. potencjału ekonomicznego i sprzętowego, a także doświadczenia realizacyjnego wystarczające jest łączne ich spełnienie. Dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt. 1-6 oraz 10) ogłoszenia wykonawcy składają odrębnie, natomiast w pkt. 7-9 i 11) co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 8.2. wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - pełnomocnictwo winno zostać dołączone do wniosku o dopuszczenie udziału w przetargu ograniczonym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 10. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 85 2. Termin realizacji 10 3. Okres udzielonej gwarancji 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.02.2007, godzina 11:05, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Słowackiego 2, 62 - 300 Września.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1. Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym dostępny na stronie internetowej zamawiającego www.szpitalwrzesnia.home.pl 2. Uzasadnienie wyboru trybu przyspieszonego: Zamawiający wybrał ten tryb ponieważ, zmuszony jest szybko wyłonić wykonawcę, ze względu na udzielony kredyt długoterminowy a przede wszystkim w celu szybkiej poprawy organizacji ruchu na parkingu przed szpitalem. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.12.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Budowa parkingu i ciągów komunikacyjnych wraz z infrastrukturą techniczną. 1) Krótki opis: budowa parkingu i ciągów komunikacyjnych wraz z infrastrukturą techniczną przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej we Wrześni wraz z odwodnieniem i podświetleniem budynku szpitala. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.33.12, 45.10.00.00, 45.23.21.30, 45.31.61.00. 3) Wielkość lub zakres: Popdany w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 3 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 85 2. Termin realizacji 10 3. Okres udzielonej gwarancji 5 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: zagospodarowanie terenów zielonych przed budynkiem szpitala i przychodni, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej. 1) Krótki opis: zagospodarowanie terenów zielonych przed budynkiem szpitala i przychodni, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.10. 3) Wielkość lub zakres: Opisany w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 3 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 85 2. Termin realizacji 10 3. okres udzielonej gwarancji 5 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.