Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-29
Kartuzy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego na: rozbiórkę budynku magazynowo - warsztatowego przy budynku Urzędu Skarbowego w Kartuzach przy ul. Kościerskiej 13
Numer ogłoszenia: 68421 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Kartuzach , ul. Kościerska 13, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 685 28 00, faks 058 685 28 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: rozbiórkę budynku magazynowo - warsztatowego przy budynku Urzędu Skarbowego w Kartuzach przy ul. Kościerskiej 13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Rozbiórka budynku magazynowego - warsztatowego w Kartuzach przy ul. Kościerskiej 13. Kody CPV: 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Zamawiający oświadcza, że posiada prawomocną decyzję pozwolenia na budowę nr 86/09 z dnia 29 stycznia 2009 roku dla inwestycji: - budowa budynku biurowego w miejscu rozebranego budynku magazynowo-warsztatowego, przebudowa i remont istniejącego budynku biurowego, parkingów i dróg wewnętrznych, - ogrodzenia, - rozbudowa wewnętrznej sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, gazowej i teletechnicznej na działce nr 62/5, obręb nr 103 w miejscowości Kartuzy (ul. Kościerska 13) 1. DANE LICZBOWE. Powierzchnia zabudowy: 432,00 m2. Powierzchnia całkowita netto: 407,00 m2. Kubatura: 1620,00 m3 2. STAN ISTNIEJĄCY. Charakterystyka ogólna. Obiekt zlokalizowany jest na terenie działki Urzędu Skarbowego przy ul. Kościerskiej 13 w Kartuzach. Na działce znajduje się także budynek administracyjno-biurowy pełniący funkcję siedziby urzędu. Budynek o wymiarach 12,00 m x 36,00 m jest parterowy, niepodpiwniczony, kryty stropodachem z łupin DC z pokryciem papowym. Obiekt jest o konstrukcji słupowo - ryglowej z prefabrykatów żelbetowych. W budynku znajdują się szczątkowe instalacje wod-kan i elektryczne. Stan techniczny obiektu jest nieodpowiedni, z postępującą degradacją elementów budynku. Obiekt powstał w typowej dla okresu lat 70-dziesiątych XX w technologii żelbetowej, prefabrykowanej, w jakiej realizowano większość obiektów budownictwa rolniczego. Budynek jest nieużytkowany. Konstrukcja budynku. Fundamenty - stopy żelbetowe z prefabrykowanymi podwalinami fundamentowymi pomiędzy słupami konstrukcyjnymi. Ściany - obiekt jest budynkiem o konstrukcji słupowo-ryglowej. Ściany zewnętrzne podłużne są wypełnieniem szkieletu między słupami, natomiast ściany szczytowe są ścianami samonośnymi. W ścianach podłużnych umieszczone są okna w ramach stalowych z kątownika, częściowo zamurowane bloczkami gazobetonowymi, drzwi i wrota garażowe stalowe oraz drewniane. Ściany zewnętrzne wypełniające konstrukcję oraz szczytowe wykonane są z cegły na zaprawie cem.-wap. Grubość ścian 25 cm i 38 cm. Ściany działowe wykonane są z cegły na zaprawie cem.- wap. o grubości 12 cm i 25 cm. Stropodach - stropodach dwuspadowy wykonany z prefabrykowanych płyt DC pokryty papą. 3. ZAKRES ROBÓT ROZBIÓRKOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI BĘDZIE OBEJMOWAŁ: 3.1 zabezpieczenie terenu; 3.2 roboty przygotowawcze; 3.3 rozbiórkę rynien, rur spustowych, opierzeń, 3.4 rozbiórkę pokrycia dachowego z papy, 3.5 wykucie krat, stolarki otworowej, 3.6 rozbiórkę stropodachu z płyt DC; 3.7 rozbiórkę ścian działowych, 3.8 rozbiórkę ścian zewnętrznych, 3.9 rozbiórkę rygli, słupów, 3.10 rozbiórkę posadzek cementowych, 3.11 rozbiórkę podkładów betonowych, 3.12 rozbiórkę ław i stóp fundamentowych; 3.13 segregację odpadów, 3.14 usunięcie i utylizację odpadów, 3.15 wyrównanie terenu po rozbiórce; 3.16 roboty porządkowe, 3.17 wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: Wykonawca spełnia warunki albo nie spełnia warunków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w ww. artykule. Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności - robót budowlanych w zakresie prac objętych niniejszym zamówieniem, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy składa: a) wypełniony, podpisany i opieczętowany druk oświadczenia Wykonawcy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do niniejszej SIWZ zgodny z art. 22 ust. 1 ustawy (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk złoży i podpisze osobno każdy z Wykonawców), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowny dokument dostarczy każdy z Wykonawców, dokument potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 ustawy). W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda złożenia aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej na każdego ze wspólników osobno oraz umowę spółki. Jeżeli wspólnikami są różne podmioty prawa cywilnego, np. osoby fizyczne, osoby prawne oraz handlowe spółki osobowe, to należy złożyć ww. dokumenty odpowiednio, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 ustawy). W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda złożenia aktualnych zaświadczeń od właściwego naczelnika urzędu skarbowego i oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wystawionych na każdego ze wspólników osobno oraz na spółkę. Jeżeli wspólnikami są różne podmioty prawa cywilnego, np. osoby fizyczne, osoby prawne oraz handlowe spółki osobowe, to należy złożyć ww. dokumenty odpowiednio, d) oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Pełnomocnictwo musi wskazywać Pełnomocnika, musi wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz każdy z tych Wykonawców musi potwierdzić podpisem ustanowienie pełnomocnictwa zgodnie z pkt X SIWZ (włącznie z podpisem podmiotu umocowanego na podstawie pełnomocnictwa, jeżeli jest on jednym z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Ponadto Pełnomocnictwo w szczególności powinno wskazywać czy dotyczy: - reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w ich imieniu, - tylko reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki cywilnej, w której będą dane o sposobie reprezentacji spółki na zewnątrz. Zgodnie z art. 141 ustawy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do niniejszej SIWZ (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk podpisze Pełnomocnik zgodnie z art. 23 ustawy), f) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. od 30.04.2004 r. do 01.05.2009 r. (rozpoczęcie i zakończenie realizacji zadania jest w wymienionym okresie), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - tzn. Wykonawca musi się wykazać min. 2 robotami budowlanymi o wartości nie mniejszej niż 250.000 zł netto każda, odpowiadającymi swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - remont i/lub budowa budynku. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru robót). Zamawiający wykluczy Wykonawcę z udziału w postępowaniu, a jego ofertę uzna za odrzuconą, w przypadku, gdy Wykonawca wykaże się mniej niż dwiema ww. robotami budowlanymi. Wykaz robót budowlanych Wykonawca sporządzi na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do niniejszej SIWZ (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk podpisze Pełnomocnik, zgodnie z art. 23 ustawy). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się łącznie dwiema ww. robotami budowlanymi oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru robót), g) wykaz części zamówienia (zakres robót), których wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom, sporządzony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do niniejszej SIWZ. Wszystkie dokumenty muszą być aktualne w terminie składania ofert i muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.gdansk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Kartuzach
83-300 Kartuzy
ul. Kościerska 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Urzędu Skarbowego w Kartuzach przy ul. Kościerskiej 13 w sekretariacie (pokój nr 16 na pierwszym piętrze).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Odbiór odpadów z publicznych pojemników zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Kartuzy.
- Transport w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2025 roku.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach w 2025 roku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2024-2025.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Modernizacja amfiteatru i aranżacja terenu sąsiadującego na cele kultury otwartej
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.