eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Instalacja kolektorów słonecznych dla Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36 wraz z rozbudową kotłowni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-26

Radomsko: Instalacja kolektorów słonecznych dla Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36 wraz z rozbudową kotłowni
Numer ogłoszenia: 68469 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38030 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Radomszczański, ul. Leszka Czarnego 22, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6834509, faks 044 6834192.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja kolektorów słonecznych dla Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36 wraz z rozbudową kotłowni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: a) instalację 75 płyt kolektorowych o łącznej powierzchni absorberów 164,25m2 wspomagających przygotowanie ciepłej wody użytkowej dla budynków Szpitala Powiatowego w Radomsku. Lokalizacja kolektorów na gruncie w okolicy budynku kotłowni. Kolektory zostaną zainstalowane w 15 bateriach po 5 kolektorów. Do zakumulowania ciepła z kolektorów słonecznych zastosowano 4 zbiorniki buforowe FISH 2000 S5 o pojemności 2000 litrów każdy z jedną wężownicą oraz 2 zbiorniki wody użytkowej FISH 1500 S 1 o pojemności 1500 litrów każdy. b) rozbudowę budynku kotłowni. Zakres robót do wykonania obejmuje: - wykonanie murów zewnętrznych i wewnętrznych, dachu i kominów; - tynkowanie - tynki zwykłe stanowią warstwę ochronną, wyrównawczą lub kształtującą formę architektoniczną tynkowanego elementu; - roboty wykończeniowe: malowanie wewnętrzne i zewnętrzne oraz posadzki z płytek ceramicznych, montaż stolarki okiennej i drzwiowej; - roboty instalacyjne (elektryczne, instalacja wodociągowa, kanalizacyjna sanitarna, instalacja c.o). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz zakresem rzeczowym robót, został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej dodatek nr 13 oraz dodatek nr 4 i nr 8 do SIWZ. 3.W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej dodatkiem do SIWZ przez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub o równoważnych parametrach, lecz nie gorszych od wskazanych. Wszystkie wskazane z nazwy materiały użyte w Dokumentacji technicznej oraz Specyfikacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSORCJUM FIRM:Energy Investors Group S.A. ul. Grobli 13, 49 - 300 Brzeg oraz Energy Investors Sp. z o.o., ul. Wiejska 12, 00 - 490 Warszawa, ul. Wiejska 12, 00-490 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 702929,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 599909,92

  • Oferta z najniższą ceną: 599909,92 / Oferta z najwyższą ceną: 904487,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.