To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-19
Ogłoszenie nr 68489 - 2017 z dnia 2017-04-19 r.
Puck: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad
robotami budowlanymi oraz nadzoru inwestorskiego w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo
budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 poz. 290 z późn. zm.) przy realizacji zadania pn.: "Dobra szkoła.Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego" Zadanie dofinansowane w ramach działania 4.1 z Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2014-2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego" Zadanie dofinansowane w ramach działania 4.1 z Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 38154 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 42395 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Puck, krajowy numer identyfikacyjny
19168639000000, ul.
ul. Orzeszkowej
5,
84100
Puck, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
586 734 202, faks
586 734 191, e-mail
org@starostwo.puck.pl
Adres strony internetowej (URL): www.starostwo.puck.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad robotami budowlanymi oraz nadzoru inwestorskiego w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 poz. 290 z późn. zm.) przy realizacji zadania pn.: "Dobra szkoła.Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego" Zadanie dofinansowane w ramach działania 4.1 z Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2014-2020.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WZ.272.2.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad robotami budowlanymi oraz nadzoru inwestorskiego w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 poz. 290 z późn. zm.) przy realizacji zadania pn.: "Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego" Zwanego dalej Projektem. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Realizacja usług Inżyniera Kontraktu będzie odbywać się etapami: Etap 1 - poprzedzający rozpoczęcie robót budowlanych, Etap 2 - nadzorowanie, koordynacja, rozliczanie robót budowlanych oraz sprawozdawczość rzeczowo - finansowa, Etap 3 - rozliczenie Projektu i sporządzenie raportu końcowego zgodnie z wymogami Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej Projekt. Inwestycja prowadzona będzie na obiektach będących własnością Powiatu Puckiego. Zakres rzeczowy Projektu obejmuje: 1. Modernizację i adaptację budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłanianie (na potrzeby dostosowania pomieszczeń do nauki młodzieży w branży turystyka, sport i rekreacja) - wydzielenie 10 pracowni kształcenia ustawicznego. 2. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne 10 pracowni kształcenia praktycznego dla zawodów: technik hotelarstwa, technik żywienia i usług gastronomicznych, technik technologii żywności, kucharz, piekarz, cukiernik, przetwórca ryb. 3. Modernizację i adaptację budynku Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku (na potrzeby dostosowania pomieszczeń do nauki młodzieży w branży transport, logistyka i motoryzacja) - wydzielenie 8 pracowni kształcenia ustawicznego. 4. Rozbudowę budynku Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku o łącznik z przeznaczeniem na pracowanie kształcenia zawodowego w branży transport,logistyka i motoryzacja). 5. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne 8 pracowni kształcenia praktycznego dla zawodów technik mechanik, technik logistyk, operator obrabiarek skrawających, ślusarz. Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku Budynek A (szkoła) - modernizacja sali do rysunku technicznego (1 pracownia): o modernizacja systemu ciepłej wody o modernizacja systemu grzewczego co wraz z wymianą grzejników z termostatami o modernizacja instalacji elektrycznej o wymiana oświetlenia, włączników, gniazdek o cekolowanie o malowanie o wymiana wykładziny Budynek B (warsztaty) - wydzielenie i remont pomieszczeń dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu technik mechanik, operator obrabiarek skrawających, ślusarz wraz z aulą i węzłem sanitarnym (6 pracowni, aula i węzeł sanitarny): o modernizacja dachu o modernizacja ścian zewnętrznych o docieplenie podłogi na gruncie o wymiany stolarki okiennej o modernizacja systemu ciepłej wody użytkowej wraz z montażem zasobnika na c.w.u. o modernizacja systemu grzewczego CO wraz z wymianą grzejników z termostatami o wydzielenia niezależnej kotłowni na piec gazowy o modernizacja instalacji elektrycznej o wymiana stolarki drzwiowej o wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z rekuperacją Budynek C (internat) - modernizacja sali na cele pracowni logistycznej (1 pracownia) o modernizacja systemu ciepłej wody o modernizacja systemu grzewczego co wraz z wymianą grzejników z termostatami o modernizacja instalacji elektrycznej o wymiana oświetlenia, włączników, gniazdek o cekolowanie o malowanie o wymiana wykładziny Budowa łącznika pomiędzy budynkami A i C (budynkiem szkoły i internatem): o ściany murowane z betonu komórkowego. o dach wykonany z blachy, o elewacja w kolorystyce dowolnej, materiał elewacyjny - szkło, aluminium i tynk elewacyjny. Dodatkowe działania inwestycyjne: o likwidacja kolizji sieci o budowa drogi dojazdowej do internatu (z uwagi na połączenie budynków konieczne jest wyznaczenie nowej drogi przeciwpożarowej). Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie Budynek Internatu - modernizacja 10 sal dydaktycznych, węzła sanitarnego, ciągów komunikacyjnych: o modernizacja systemu grzewczego C.O. wraz z wymianą grzejników w 10 salach dydaktycznych internatu celem dostosowania do projektowanych pracowni branżowych. o modernizacja systemu C.W.U. w 10 salach dydaktycznych internatu o modernizacja instalacji elektrycznej w 10 salach dydaktycznych internatu o wymiana oświetlenia, gniazdek, włączników o malowanie, cekolowanie, wymiana wykładziny o przebudowa ścianek działowych o modernizacja ciągów komunikacyjnych i węzłów sanitarnych dla 10 salach dydaktycznych. W ramach projektu przewidziano również zakup wyposażenia poszczególnych pracowni, w tym pomocy dydaktycznych pracowni kształcenia praktycznego dla zawodów: technik hotelarstwa, technik żywienia i usług gastronomicznych, technik technologii żywności, kucharz, piekarz, cukiernik, przetwórca ryb (ZSP w Kłaninie)oraz pomocy dydaktycznych pracowni kształcenia praktycznego dla zwodów: technik mechanik, technik logistyk, operator obrabiarek skrawających, ślusarz (PCKZiU w Pucku). Szczegółowy zakres Robót opisano w dokumentacji projektowej i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Do zakresu obowiązków Inżyniera Kontraktu będzie należało: Obowiązki Inżyniera Kontraktu dotyczą między innymi nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego obejmującego budowę, modernizację, rozbudowę, montaż, rozruch, dostawy wraz z wszelkimi próbami, odbiorami, rozliczanie rzeczowo - finansowe dla Projektu pn. "Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego" WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA OSÓB DO WYKONANIA CZYNNOŚCI W ZAKRESIE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA PODSTAWIE UMÓW O PRACĘ. 1. Zważywszy na fakt, że pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu polega na wykonywaniu czynności inspektorów nadzoru, tj. na pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.), tym samym zasadniczo nie polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. 2. Zamawiający wymaga, jedynie, aby czynności w zakresie rozliczania finansowego zadania inwestycyjnego były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w szczególności: 1) rozliczenie finansowe inwestycji zgodnie z wymogami Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej Projekt, 2) sporządzenie dowodów przekazania- przejęcia na majątek środków trwałych, 3) wystawienie końcowych dokumentów rozliczeniowych zgodnie z wymaganiami Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażając Projekt, 3. Powyższy wymóg nie jest skuteczny w przypadku, gdy w/w czynności zostaną powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które w/w czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z wykonawcą lub podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego. Zamawiający nie narzuca wymiaru etatu, na jaki ma lub mają być zatrudnione osoba lub osoby wykonujące w/w czynności. 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony będzie w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww.wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca zobowiązany będzie wykazać spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności poprzez przedłożenie zamawiającemu dowodów takich jak np.: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy; Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71530000-2
Dodatkowe kody CPV:
71540000-5,
79211000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT129653.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 108732 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach: Smolno, Mrzezino, Darzlubie, Brudzewo, Celbowo, Połczyno, Połczyno Bis, Werblinia, Swarzewo, Mieroszyno, Leśniewo w podziale na 5 części.
- Regulacja wpustów ulicznych i włazów studni kanalizacji deszczowej w ciągu dróg powiatowych Powiatu Puckiego w 2025 r.
- Świadczenie usług hotelowych
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Puck.
- Świadczenie usług pełnej księgowości dla Fundacji Orły Sportu
- Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.