To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-19
Ogłoszenie nr 68536 - 2017 z dnia 2017-04-19 r.
Siemianowice Śląskie: Zadanie inwestycyjne realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020, tytuł projektu: "Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej (Kompleksowa termomodernizacja MOPS, PUP wraz z zastosowaniem rozwiązań z odnawialnych źródeł energii)"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego 2014-2020, w ramach osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 4.3. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej, Poddziałanie 4.3.1. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - ZIT, tytuł projektu: "Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej (PUP i MOPS)".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 18324 -2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 20632-2017, 24535-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny
000515879, ul.
ul. Jana Pawła II
10,
41-100
Siemianowice Śląskie, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
327 605 200, faks
327 605 280, e-mail
ratusz@um.siemianowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.siemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie inwestycyjne realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020, tytuł projektu: "Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej (Kompleksowa termomodernizacja MOPS, PUP wraz z zastosowaniem rozwiązań z odnawialnych źródeł energii)"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa termomodernizacja budynków: Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej (MOPS) przy ul. Szkolnej 17 i Powiatowego Urzędu Pracy (PUP) przy ulicy Wyzwolenia 17, realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020, w ramach osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 4.3. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej, Poddziałanie 4.3.1. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - ZIT, tytuł projektu: "Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej (PUP i MOPS)". 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie (2) Części: 2.1. "Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej (Kompleksowa termomodernizacja MOPS, PUP wraz z zastosowaniem rozwiązań z odnawialnych źródeł energii)" - Część 1 zamówienia - budynek MOPS Przedmiotem Części 1 jest kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej, tj. budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej (MOPS), ul. Szkolna 17, 41-100 Siemianowice Śląskie. Zakres robót do wykonania obejmuje w szczególności: docieplenie przegród zewnętrznych i dachu, wymianę instalacji centralnego ogrzewania, modernizację wentylacji oraz wymianę oświetlenia na energooszczędne i instalację systemu fotowoltaicznego o łącznej mocy 2 kWp, który będzie się składał z 8 modułów polikrystalicznych 250 Wp każdy. Budynek MOPS znajduje się w strefie pośredniej ochrony konserwatorskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1, zawierają: 1) Przedmiar robót (Dodatek nr 4a do SIWZ), 2) Dokumentacja projektowa (Dodatek nr 5a do SIWZ), 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (Dodatek nr 6a do SIWZ). Zamawiający zastrzega, że prace będą wykonywane na w czynnym, użytkowanym przez pracowników budynku. Nie będzie możliwe wyłączenie z użytkowania obiektu na czas wykonywania niezbędnych robót związanych z przedmiotem zamówienia. W czasie wykonywania robót, Wykonawca jest zobowiązany utrzymywać teren budowy w stanie wolnym od nadmiernych przeszkód komunikacyjnych, składować wszelkie urządzenia pomocnicze, sprzęt i materiały w ustalonych miejscach i w należytym porządku oraz usuwać zbędne przedmioty z terenu budowy. Zalecane jest aby prace powodujące duży hałas były wykonywane od poniedziałku do piątku po godzinie 16.00 lub w dni wolne od pracy, a w przypadku braku takiej możliwości, np. ze względu na technologię wykonania lub konieczność zachowania ciągłości robót, były wykonywane po uprzednich ustaleniach z Dyrektorem Placówki. Wykonawca jest zobowiązany, na bieżąco porządkować poszczególne pomieszczenia. 2.2. "Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej (Kompleksowa termomodernizacja MOPS, PUP wraz z zastosowaniem rozwiązań z odnawialnych źródeł energii)" - Część 2 zamówienia- budynek PUP. Przedmiotem Części 2 jest kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej, tj. budynku Powiatowego Urzędu Pracy (PUP), ulica Wyzwolenia 17, 41- 103 Siemianowice Śląskie. Zakres robót do wykonania obejmuje w szczególności: docieplenie przegród zewnętrznych i dachu, wymianę stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych wymianę instalacji odgromowej, uporządkowanie instalacji elektrycznej i instalacji klimatyzacyjnej, wymianę instalacji c.o. oraz wykonanie wentylacji hybrydowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2, zawierają: 1) Przedmiar robót (Dodatek nr 4b do SIWZ), 2) Dokumentacja projektowa (Dodatek nr 5b do SIWZ), 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (Dodatek nr 6b do SIWZ). Zamawiający zastrzega, że prace będą wykonywane na czynnym, użytkowanym przez pracowników budynku. Nie będzie możliwe wyłączenie z użytkowania obiektu na czas wykonywania niezbędnych robót związanych z przedmiotem zamówienia. W czasie wykonywania robót, Wykonawca jest zobowiązany utrzymywać teren budowy w stanie wolnym od nadmiernych przeszkód komunikacyjnych, składować wszelkie urządzenia pomocnicze, sprzęt i materiały w ustalonych miejscach i w należytym porządku oraz usuwać zbędne przedmioty z terenu budowy. Zalecane jest aby prace powodujące duży hałas były wykonywane od poniedziałku do piątku po godzinie 16.00 lub w dni wolne od pracy, a w przypadku braku takiej możliwości, np. ze względu na technologię wykonania lub konieczność zachowania ciągłości robót, były wykonywane po uprzednich ustaleniach z Dyrektorem Placówki. Wykonawca jest zobowiązany, na bieżąco porządkować poszczególne pomieszczenia.. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia). 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów - odpowiednio dla danej Części 1, Części 2 ( Dodatek nr 7a, 7b do SIWZ). 4.1. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, osób wykonujących pod kierownictwem Kierownika budowy lub Kierownika robót: a) w odniesieniu do Części 1 zamówienia, niżej wymienione czynności: - murarskie,tynkarskie, malarskie , - montaż instalacji i urządzeń sanitarnych , - montaż instalacji i urządzeń elektrycznych, - montaż wentylacji mechanicznej. Wykonawca lub podwykonawca musi zatrudnić co najmniej 1 pracownika w każdym w/w zakresie. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. b) w odniesieniu do Części 2 zamówienia, niżej wymienione czynności: - murarskie, tynkarskie, malarskie , - montaż instalacji i urządzeń sanitarnych , - montaż instalacji i urządzeń elektrycznych, - montaż wentylacji mechanicznej. Wykonawca lub podwykonawca musi zatrudnić co najmniej 1 pracownika w każdym w/w zakresie. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 4.2. W trakcie realizacji zamówienia - w odniesieniu do Części 1, Części 2, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.1. czynności - odpowiednio w odniesieniu do Części 1, Części 2. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. Wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4.3.W trakcie realizacji zamówienia - w odniesieniu do Części 1, Części 2, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, osób wykonujących wskazane w punkcie 4.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia- odpowiednio w odniesieniu do Części 1, Części 2, tj.: a)oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, b)poświadczoną za zgodność z oryginałem,odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c)zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d)poświadczoną za zgodność z oryginałem, odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4.4.Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.1. czynności - w odniesieniu do Części 1, Części 2, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości iloczynu 1/30 kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę (obowiązującego w czasie realizacji zamówienia, określonego rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów) w przeliczeniu na wymiar czasu pracy niezatrudnionej osoby wraz z należnymi składkami na ubezpieczenie społeczne oraz liczby dni w okresie realizacji zamówienia, w które nie była zatrudniona. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.1. czynności - w odniesieniu do Części 1, Części 2. 4.5.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę - w odniesieniu do Części 1, Części 2, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5. Zamawiający -w odniesieniu do Część 1, Części 2 zamówienia, dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem "parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakimi muszą odpowiadać "produkty", aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, rozwiązania proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, źródłem lub szczególnym procesem, który charakteryzuje produkty usługi. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (rozwiązania i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub rozwiązania w postaci np. atestów, certyfikatów czy aprobat technicznych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji opisanej w pkt 2.1, 2.2 powyżej - odpowiednio w odniesieniu do Części 1, Części 2. 6. Na roboty będące przedmiotem zamówienia wybrany Wykonawca - w odniesieniu do Części nr 1, Części nr 2 zamówienia, udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia. 7. W okresie gwarancyjnym wybrany Wykonawca - w odniesieniu do Części 1, Części 2 zamówienia, będzie zobowiązany uczestniczyć na każde wezwanie Zamawiającego i przy jego udziale w przeglądach gwarancyjnych oraz do niezwłocznego przystąpienia do usuwania stwierdzonych wad, w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od momentu ich stwierdzenia i doręczenia Wykonawcy wezwania do ich usunięcia. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp -w odniesieniu do Części 1, Części 2 zamówienia. 9. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej terenu przyszłych robót. Zaleca się dokonanie przez Wykonawców wizji lokalnej terenu robót, w celu zapoznania się z warunkami wykonania zamówienia. Wizja lokalna stanowi funkcję pomocniczą przy prawidłowej wycenie przedmiotu zamówienia i umożliwia uwzględnienie przez Wykonawcę wszystkich uwarunkowań wynikających z realizacji zamówienia w czynnym obiekcie . Termin wizji ustala się na dzień: a) 07.02.2017 r. godz. 10:00 dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej (MOPS), ul. Szkolna 17, 41-100 Siemianowice Śląskie - Część 1 zamówienia b) 07.02.2017 r. godz. 11:30 dla Powiatowego Urzędu Pracy (PUP), ul. Wyzwolenia 17, 41-103 Siemianowice Śląskie -Część 2 zamówienia Odbycie wizji lokalnej przez Wykonawcę jest fakultatywne. Chęć udziału w wizji lokalnej zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest zgłosić e-mailem na adres przetarg_termomodernizacja@um.siemianowice.pl do godziny 9:00 dnia, w którym wizja ma się odbyć. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców każdorazowo przed wejściem głównym do budynku. Tryb udzielania wyjaśnień dotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia został określony w Rozdziale VII SIWZ. Podczas wizji lokalnej Zamawiający nie udziela wyjaśnień dotyczących treści SIWZ. 10. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45262640-9
Dodatkowe kody CPV:
45320000-6,
45331220-4,
45331100-7,
45311000-0,
45261215-4,
45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: "Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej (Kompleksowa termomodernizacja MOPS, PUP wraz z zastosowaniem rozwiązań z odnawialnych źródeł energii)" - Część 1 zamówienia - budynek MOPS |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT985049.77 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1032815.01 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: "Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej (Kompleksowa termomodernizacja MOPS, PUP wraz z zastosowaniem rozwiązań z odnawialnych źródeł energii)" - Część 2 zamówienia- budynek PUP |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT985951.46 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 907042.29 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Indywidualne wsparcie psychologiczne w ramach projektu "Aktywny KIS"
- Usługa wykonania dokumentacji projektowej dla zadania dot. przebudowy i modernizacji lądowiska wyniesionego dla śmigłowców LPR w CLO
- Przeprowadzenie jednorazowego przeglądu technicznego i serwisu systemu komory hiperbarycznej HAUX
- Jednorazowa dostawa aparatury medycznej wraz z uruchomieniem i przeprowadzeniem instruktażu dla pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i użytkowania urządzenia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.