Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-30
Poznań: Usługi geodezyjne - numer postępowania 0160/POZ/32/2009
Numer ogłoszenia: 68669 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne - numer postępowania 0160/POZ/32/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Podział geodezyjny działki położonej w obrębie Pudliszki gmina Krobia. Część II: Podział geodezyjny działki położonej w obrębie Borzątew gmina Mieleszyn. Część III: Badanie stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębie Fałkowo gmina Łubowo. Część IV: Wykonanie wyciągu z wykazu dla nieruchomości położonej w miejscowości Łężce gmina Chrzypsko Wielkie. Część V: Wykonanie aktualnych map sytuacyjno wysokościowych dla uzyskania warunków technicznych podłączenia do sieci kanalizacyjnej i celów projektowych dla działek położonych w miejscowości Zakrzew gmina Jarocin..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00 - Usługi opomiarowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia, że Wykonawca może brać udział w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający stawia następujące warunki: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania usługi objętej zamówieniem - Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia; 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii dla osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenia tego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi objętej zamówieniem oraz że nie podlega wykluczeniu z prowadzonego postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w oryginale lub w kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii wydane na podstawie odpowiednich przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. nr 240 poz. 2027 z 2005r.) dla osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia Dokument należy złożyć w oryginale lub w kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Oprócz wyżej wymienionych dokumentów - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o tym że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz że spełnia warunki uczestnictwa w postępowaniu. Odpowiednie oświadczenie znajduje się w formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie formularza oferty równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz że spełnia wspomniane w Dziale VII niniejszej SIWZ warunki - to jest : - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi objętej zamówieniem, - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań pok. 217.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2009 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań pok. 215.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podział geodezyjny działki położonej w obrębie Pudliszki gmina Krobia..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi geodezyjnej polegającej na odtworzeniu i stabilizacji granic działki oznaczonej w ewidencji geodezyjnej gruntów jako działka nr 356/2 o pow. 2,7800 ha, położona w obrębie Pudliszki, gm. Krobia, woj. wielkopolskie, z działkami sąsiednimi na podstawie dokumentów kartograficznych znajdujących się w Państwowym Zasobie Geodezyjno - Kartograficznym prowadzonym przez Starostwo Powiatowe w Gostyniu. Wzniesienie na gruncie odtworzonych granic wraz ze stabilizacją punktów granicznych, nadziemne z kamienia betonowego, podziemne - rurka drenarska. Wykonanie podziału geodezyjnego działki nr 356/2 o pow. 2,7800 ha, położonej w obrębie Pudliszki, gm. Krobia, woj. wielkopolskie. Działka winna zostać podzielona na 4 działki, zgodnie z załączonym projektem podziału - stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ, który odpowiadać powinien obecnemu stanowi dzierżawy tej działki. Dodatkowo należy wydzielić wspólną drogę dojazdową zapewniającą dojazd do nowopowstałych działek dla każdego z dzierżawców. Wzniesienie na gruncie podziału wraz ze stabilizacją nowych punktów granicznych, nadziemne z kamienia betonowego, podziemne - rurka drenarska. Dostarczenie zamawiającemu dokumentacji do celów prawnych - wyciąg z wykazy zmian gruntowych, opisy i mapy dla nowopowstałych działek..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podział geodezyjny działki położonej w obrębie Borzątew gmina Mieleszyn..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny działki położonej w obrębie Borzątew gmina Mieleszyn oznaczonej w ewidencji gruntów nr 13 o pow. 1,96 ha na 18 działek - zgodnie ze szkicem stanowiącym załącznik nr 3B do SIWZ oraz zgodnie z zapisami w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego - teren budownictwa mieszkaniowego i usługowo - turystycznego gminy Mieleszyn z dnia 21 października 2005 r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Badanie stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębie Fałkowo gmina Łubowo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badanie stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębie Fałkowo, gmina Łubowo oznaczonych jako: 1. działka nr 101 o pow. 0,8200 ha - KW nr PO1G/00065842/2 SR Gniezno, 2. działka nr 171 o pow. 26,5200 ha - KW nr PO1G/00065843/9 SR Gniezno, 3. działka nr 174 o pow. 47,4300 ha - KW nr PO1G/00065844/6 SR Gniezno, polegające na ustaleniu stanu prawnego z podaniem ostatniego właściciela przed Skarbem Państwa właściciela przedwojennego, oraz podstawę przejęcia na Skarb Państwa..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie wyciągu z wykazu dla nieruchomości położonej w miejscowości Łężce gmina Chrzypsko Wielkie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla nieruchomości położonej w miejscowości Łężce, gmina Chrzypsko Wielkie, o numerze geodezyjnym 168/1, o pow. 0,1467 ha. Nieruchomość zapisana jest w księdze wieczystej nr 28226, prowadzonej przez Sad Rejonowy w Szamotułach - Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Międzychodzie. Wykonanie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych będzie polegało na wnikliwym zbadaniu dokumentów znajdujących się w zasobie Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Międzychodzie. Wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych jest niezbędny do ujawnienia w księdze wieczystej działki 168/1 oraz dokonania zmian w księdze wieczystej w związku z przeznaczeniem ww. nieruchomości do sprzedaży..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie aktualnych map sytuacyjno wysokościowych dla uzyskania warunków technicznych podłączenia do sieci kanalizacyjnej i celów projektowych dla działek położonych w miejscowości Zakrzew gmina Jarocin..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie aktualnych map sytuacyjno wysokościowych dla uzyskania warunków technicznych podłączenia do sieci kanalizacyjnej i celów projektowych. Dotyczy nieruchomości oznaczonych jako działki ewidencyjne nr 42/4 i 47/6 w miejscowości Zakrzew, gmina Jarocin..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa masy mineralno - asfaltowej na zimno dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Złotowe
- Opracowanie dokumentacji projektowej dot. przebudowy komunikacji wraz z sąsiadującymi pomieszczeniami Coll.Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu oraz w ramach prawa opcji sprawowanie nadzoru autorskiego
- Utrzymanie oznakowania pionowego i elementów bezpieczeństwa ruchu na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu
- Remont i wymiana instalacji elektrycznej pomieszczeń magazynowych i technicznych w piwnicy oraz na parterze budynku Bursy Szkolnej nr 2
- Remont dachu w budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 106 położonym przy ul. K. Janickiego 22 w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.