eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa odczynników i materiałów medycznych w podziale na 10 pakietów do laboratorium analitycznego Szpitala

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-29

Warszawa: Dostawa odczynników i materiałów medycznych w podziale na 10 pakietów do laboratorium analitycznego Szpitala
Numer ogłoszenia: 68785 - 2010; data zamieszczenia: 29.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@szpital-inflancka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i materiałów medycznych w podziale na 10 pakietów do laboratorium analitycznego Szpitala.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów medycznych do laboratorium analitycznego Szpitala w podziale na 10 pakietów. Wykonawca we własnym zakresie dostarczy określone niniejszą Specyfikacją odczynniki i materiały medyczne. Szczegółowy wykaz odczynników i materiałów medycznych będących przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę odczynników i materiałów w podziale na następujące pakiety : Pakiet I - Materiały medyczne Pakiet II - Odczynniki hematologiczne do analizatorów ABX MICROS CRP 100; ABX MICROS CRP 200; ABX MICROS 60. Pakiet III -Odczynniki koagulologiczne -analizator koagulologiczny coag CHROM 3003 Pakiet IV - Odczynniki biochemiczne - analizator elektrolitów CORNING 614 i analizator RKZ RAPIDLAB 348. Pakiet V - Odczynniki immunochemiczne do analizatora miniVIDAS blue. System zamknięty. Pakiet VI - Odczynnik do oznaczania interleukiny -6 . Czytnik PicoScan f-my Milena Biotec. System zamknięty. Pakiet VII - Odczynniki serologiczne. Serologia grup krwi. Pakiet VIII - Odczynniki biochemiczne Pakiet IX - Testy paskowe do oznaczania własności fizykochemicznych moczu. Pakiet X - Odczynniki do oznaczeń w serologii transfuzjologicznej metodą aglutynacji krwinek czerwonych na mikrokolumnach żelowych do posiadanego sprzętu firmy DiaMED. Opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ. l.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7, 33.69.61.00-6, 33.12.41.31-2, 33.14.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie załącznik nr 4.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie załącznik nr 4.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie załącznik nr 4.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie załącznik nr 4.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie załącznik nr 4.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 2 3. Parafowany wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 i braku podstaw do wykluczenia na podstawie 24 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Oświadczenie o braku wykluczenia - załącznik nr 5 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. W przypadku oferty wspólnej, każdy Wykonawców zobowiązany jest dostarczyć indywidualny dokument potwierdzający spełnianie warunku. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 5, składa aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub jeśli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 7. Dokument lub kserokopię koncesji, zezwolenia lub licencję jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 8. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odczynników i materiałów medycznych odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zamawiający żąda złożenia oświadczenia Wykonawcy lub dokumentu, z którego będzie wynikało, że Wykonawca oferuje Zamawiającemu produkty posiadające aktualne dopuszczenie do obrotu w kraju i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9. Oświadczenie Wykonawcy, że udostępni stosowne dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego . 10. Pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę _ Informacja o podwykonawcach 1. Zamawiający informuje, że przy realizacji przedmiotu zamówienia dopuszcza zatrudnianie podwykonawców wyłącznie w zakresie dostawy. 2. Oświadczenia o podwykonawcach zawiera formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany w umowie 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zgodnie z przepisem art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: a) zwiększenie ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 2 do niniejszej umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy, o której mowa w § 1 ust. 2 niniejszej umowy, b) zmiany ceny jednostkowej brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 2 do niniejszej umowy, w przypadku, o którym mowa w § 3 ust. 2 niniejszej umowy, c) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 2 do niniejszej umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonanie takich zmian, d) zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 2 do niniejszej umowy, e) zakupu towaru o tych samych parametrach, lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie, f) wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 1 ust. 7 niniejszej umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 1 ust. 2 niniejszej umowy, g) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 2 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik tj. asortymentem równoważny lub biorównoważny, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto, h) wprowadzenia wszelkich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; i) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 2 do niniejszej umowy w przypadku zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz, j) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 2 do niniejszej umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 3. Niedopuszczalne są pod rygorem nieważności zmiany postanowień umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które nie są wymienione w ust. 2. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 2 lit. b), c) oraz i) następują z mocy prawa i obowiązują od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów. 5. Zmiany, o których mowa w ust. 2 lit. g) oraz j) mogą być dokonane na pisemny wniosek Wykonawcy w formie, o której mowa w ust. 1. 6. Wniosek, dotyczący sytuacji, o której mowa w ust. 2 lit. g) lub j) winien być opatrzony pismem od producenta poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy informującym o zaistnieniu przedmiotowej sytuacji. 7. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w ust. 2 lit. g) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego, jednak nie później niż w ciągu 7 dni, o wznowieniu produkcji przez producenta poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy. Zapisy ust. 6 stosuje się odpowiednio.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Ginekologiczno-Położniczy INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej-Zakurzonej SPZOZ ; 00-189 Warszawa ; ul. Inflancka 6, pokój S 18 i S 20 w dni robocze w godz. 8.00-15.00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Szpital Ginekologiczno-Położniczy INFLANCKAim. Krysi Niżyńskiej-Zakurzonej SPZOZ sekretariat Szpitala pok Nr 0 20..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i materiałów medycznych do laboratorium Szpitala- pakiet I - materiały medyczne. Szczegółowy opis wg formularza cenowego załącznik Nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki hematologiczne do analizatorów ABX MICROS CRP 100; ABX MICROS CRP 200; ABX MICROS 60..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i materiałów medycznych do laboratorium Szpitala- pakiet II - Odczynniki hematologiczne do analizatorów ABX MICROS CRP 100; ABX MICROS CRP 200; ABX MICROS 60. Szczegółowy opis wg formularza cenowego załącznik Nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki koagulologiczne -analizator koagulologiczny coag CHROM 3003.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i materiałów medycznych do laboratorium Szpitala- pakiet III - Odczynniki koagulologiczne -analizator koagulologiczny coag CHROM 3003. Szczegółowy opis wg formularza cenowego załącznik Nr 2 do SIWZ...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odczynniki biochemiczne - analizator elektrolitów CORNING 614 i analizator RKZ RAPIDLAB 348..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i materiałów medycznych do laboratorium Szpitala- pakiet IV - Odczynniki biochemiczne - analizator elektrolitów CORNING 614 i analizator RKZ RAPIDLAB 348. Szczegółowy opis wg formularza cenowego załącznik Nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odczynniki immunochemiczne do analizatora miniVIDAS blue. System zamknięty..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i materiałów medycznych do laboratorium Szpitala- pakiet V- Odczynniki immunochemiczne do analizatora miniVIDAS blue. System zamknięty. Szczegółowy opis wg formularza cenowego załącznik Nr 2 do SIWZ...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odczynnik do oznaczania interleukiny -6 . Czytnik PicoScan f-my Milena Biotec. System zamknięty..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i materiałów medycznych do laboratorium Szpitala- pakiet VI - Odczynnik do oznaczania interleukiny -6 . Czytnik PicoScan f-my Milena Biotec. System zamknięty. Szczegółowy opis wg formularza cenowego załącznik Nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odczynniki serologiczne. Serologia grup krwi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i materiałów medycznych do laboratorium Szpitala- pakiet VII - Odczynniki serologiczne. Serologia grup krwi. Szczegółowy opis wg formularza cenowego załącznik Nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odczynniki biochemiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i materiałów medycznych do laboratorium Szpitala- pakiet VIII - Odczynniki biochemiczne. Szczegółowy opis wg formularza cenowego załącznik Nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Testy paskowe do oznaczania własności fizykochemicznych moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i materiałów medycznych do laboratorium Szpitala- pakiet IX - Testy paskowe do oznaczania własności fizykochemicznych moczu. Szczegółowy opis wg formularza cenowego załącznik Nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Odczynniki do oznaczeń w serologii transfuzjologicznej metodą aglutynacji krwinek czerwonych na mikrokolumnach żelowych do posiadanego sprzętu firmy DiaMED..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i materiałów medycznych do laboratorium Szpitala- pakiet X -Odczynniki do oznaczeń w serologii transfuzjologicznej metodą aglutynacji krwinek czerwonych na mikrokolumnach żelowych do posiadanego sprzętu firmy DiaMED. Szczegółowy opis wg formularza cenowego załącznik Nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.