eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont instalacji hydrantowej, jednego pionu kanalizacyjnego oraz klatki schodowej w budynku Liceum Ogólnokształcącego nr XLV przy ul. Miłej 26 w Warszawie (numer sprawy 14/ZP/12)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-26

Warszawa: Remont instalacji hydrantowej, jednego pionu kanalizacyjnego oraz klatki schodowej w budynku Liceum Ogólnokształcącego nr XLV przy ul. Miłej 26 w Warszawie (numer sprawy 14/ZP/12)
Numer ogłoszenia: 68795 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji hydrantowej, jednego pionu kanalizacyjnego oraz klatki schodowej w budynku Liceum Ogólnokształcącego nr XLV przy ul. Miłej 26 w Warszawie (numer sprawy 14/ZP/12).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji wodociągowej przeciwpożarowej w budynku, wymiana jednego pionu kanalizacyjnego w pawilonie A oraz remont klatki schodowej w pawilonie A w budynku Liceum Ogólnokształcącego nr XLV przy ul. Miłej 26 w Warszawie. 2. Informacje ogólne o obiekcie: Obiekt zlokalizowany jest na działce nr 3, 4, 24, 26, 30 z obrębu nr 6-02-02 jednostka ewidencyjna 146518 - 8, położony jest na osiedlu Młynów w dzielnicy Wola. Budynek szkoły zlokalizowany jest wewnątrz osiedla mieszkalnego wydzielonego ulicami Smoczą, Okopową, Niską i Miłą. Właścicielem gruntów jest Miasto Stołeczne Warszawa. Budynek szkoły wolnostojący o konstrukcji tradycyjnej, piętrowy, podpiwniczony składa się z kilku budynków, połączonych ze sobą (pawilon A,B,C,D). Pawilon A jest trzykondygnacyjny, pawilon B i C dwukondygnacyjny, a pawilon D jednokondygnacyjny. Budynek wyposażony jest w instalację przeciwpożarową, która składa się z 2 hydrantów wewnętrznych DN 52. 3. Zakres robót: 1) Wymiana instalacji wodociągowej przeciwpożarowej w budynku: a) Roboty sanitarne w tym: montaż instalacji hydrantowej z rur stalowych ocynkowanych wraz z montażem izolacji antyroszeniowej, montaż hydrantów p. poż. HP 25 z zaworem hydrantowym, z prądownicą, wężem półsztywnym o długości 20 m w szafce naściennej (8 szt.) zamykanej, montaż zaworów odcinających, kulowych mosiężnych, gwintowanych, montaż zaworu antyskażeniowego typ BA 298 i zaworu pierwszeństwa VV300, montaż zestawu hydroforowego o parametrach Q = 7,2 m3/h, wysokość podnoszenia 23,7 m sł. w, wysokość tłoczenia Q= 46,5 m sł. w. np. typu MVIE 403-2G dla przetłoczenia wody czystej o temp 20o C (max 60o C) z silnikiem o mocy 2,62 kW. wraz z rozruchem, badanie ciśnienia i wydajności hydrantów. b) Roboty elektryczne: wykonanie zasilenia elektrycznego zestawu hydroforowego kablem ognioodpornym E30 5x4 mm2, zasilenie hydroforni z tablicy głównej (z parteru) kablem typu NIHXH - FE180/E90-5x10 mm2 o długości l=90 m, montaż rozdzielnicy RH naściennej wraz z wyposażeniem, wykonanie oświetlenia hydroforni, opraw ewakuacyjnych typu WALKER IV 33 z piktogramem, wykonanie pomiarów. c) Roboty budowlane - remont pomieszczenia hydroforu w zakresie: wykonania ściany z cegły gr. 12 cm o odporności ogniowej, otynkowania, pomalowania, wykonania nowej posadzki ( Gres), drzwi o odporności ogniowej EI 60. 2) Wymiana jednego pionu kanalizacji sanitarnej w pomieszczeniach W-C w pawilonie A w zakresie: wykonania nowego pionu kanalizacyjnego z rur PCV śr. 100 mm, wymiany podejścia kanalizacyjnego do ustępów, naprawy tynków, uzupełnienia płytek terakoty i glazury oraz malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach po wymianie pionu kanalizacyjnego. 3) Remont klatki schodowej w zakresie: zerwania wykładziny dywanowej ze ścian, naprawy tynków, malowanie ścian i sufitów. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Przedmiar robót i projekt stanowiące załączniki do SIWZ. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być zgodna z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z terenem wykonania przyszłych robót (np. dokonać wizji lokalnej) oraz dokumentacją projektową, przedmiarami robót i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. 8. UWAGA! Wykonawca nie może użyć do realizacji zamówienia wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż te, wskazane w specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót. Nazwy, symbole i znaki firmowe producentów zostały podane jedynie w celu wskazania standardów jakościowych elementów, urządzeń i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować inne wyroby pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji względem: gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych), charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa), parametrów technicznych (np.: wytrzymałość, trwałość, konstrukcja, itp.), wyglądu (struktura, faktura, barwa). 9. Gwarancja na wykonany przedmiot - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia warunku w postępowaniu zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty budowlane o wartości min. 100.000,00 zł brutto każda. Każda z tych robót musi obejmować swoim zakresem remont, wymianę lub modernizację instalacji przeciwpożarowej.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. 1) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 2) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, należącymi do Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konferencji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394).Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia warunku w postępowaniu zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia warunku w postępowaniu zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do podpisania oferty, określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 2. W przypadku gdy ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty, z których wynika umocowanie do udzielenia pełnomocnictwa. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Stosownie do postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy (wobec czego zmiany oraz warunki tych zmian zostały określone we wzorze umowy w § 12 ), tj.: 1) W przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, niemożliwych wcześniej do przewidzenia, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu niniejszej umowy i których wykonanie spowoduje konieczność wydłużenia terminu realizacji przedmiotu niniejszej umowy strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 2 po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony. 2) Wszelkie zmiany i uzupełnienia w treści umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obie Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać (za cenę 35,40 zł) w siedzibie zamawiającego, pokój nr 220 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju nr 220, Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.