Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-13
Gdynia: Część 1 - Przegląd roczny Ratowniczo-Leczniczych kontenerowych Zestawów Hiperbarycznych Sercówka (3 szt)
Część 2 - Przegląd urządzeń Ośrodka Szkolenia Nurków i Płetwonurków WP w zakresie :
- przegląd roczny stanowiska do szkolenia nurkowego oraz leczenia chorób i urazów nurkowych w oparciu o RLKZH Sercówka
Numer ogłoszenia: 68925 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia , ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 261 26 21 98, faks 261 26 23 14.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwgdynia.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część 1 - Przegląd roczny Ratowniczo-Leczniczych kontenerowych Zestawów Hiperbarycznych Sercówka (3 szt) Część 2 - Przegląd urządzeń Ośrodka Szkolenia Nurków i Płetwonurków WP w zakresie : - przegląd roczny stanowiska do szkolenia nurkowego oraz leczenia chorób i urazów nurkowych w oparciu o RLKZH Sercówka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Przegląd roczny Ratowniczo-Leczniczych kontenerowych Zestawów Hiperbarycznych Sercówka(3 szt) Część 2 - Przegląd urządzeń Ośrodka Szkolenia Nurków i Płetwonurków WP w zakresie : - przegląd roczny stanowiska do szkolenia nurkowego oraz leczenia chorób i urazów nurkowych w oparciu o RLKZH Sercówka.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem (zakończeniem) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednym zamówieniem odpowiednio dla każdej części, spełniającym następujące warunki: Część I - jednym zamówieniem polegającym na wykonaniu prac (budowa / remont / naprawa / przegląd) dotyczących ratowniczo-leczniczego zestawu kontenerowego SERCÓWKA oraz potwierdzi, że wskazane zamówienie zostało wykonane należycie. Część II - jednym zamówieniem polegającym na wykonywaniu prac (budowa / remont / naprawa / przegląd) związanymi z komorami hiperbarycznymi i / lub instalacjami wytwarzania, utrzymywania i modyfikacji atmosfery hiperbarycznej, o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto;.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla zamawiającego. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo, na wniosek wykonawcy, do przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku, gdy wystąpi konieczność udzielenia zamówień uzupełniających lub dodatkowych; 3. Strony zawierają umowę w formie pisemnej pod rygorem nieważności, wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy. Zmiany inne niż forma pisemna są nieważne. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia/ zmniejszenia zakresu prac oraz wartości umowy, w przypadku, gdy podczas realizacji przedmiotu zamówienia stwierdzony zostanie poprawny (nie wymagający naprawy/ wymiany) stan techniczny podzespołów, urządzeń, mechanizmów. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z naprawy/remontu części, podzespołu, urządzenia przewidzianego do remontu/naprawy w umowie, w przypadku, gdy podczas weryfikacji, jego naprawa/remont okaże się nieopłacalna/y lub niemożliwa/y do wykonania. W takim przypadku, zamawiający zastrzega sobie możliwość obniżenia wartości umowy o koszt niewykonanej/go naprawy/remontu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpwgdynia.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - sekcja zamówień publicznych - bud 304/4001.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2015 godzina 13:30, miejsce: Komenda Portu Wojennego Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia Kancelaria Jawna - parter po prawej stronie przy wejściu głównym, czynna w godz. 07:45-10:00, 13:00-15:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień tj Część 1 - Przegląd roczny Ratowniczo-Leczniczych kontenerowych Zestawów Hiperbarycznych Sercówka (3 szt) Część 2 - Przegląd urządzeń Ośrodka Szkolenia Nurków i Płetwonurków WP w zakresie : - przegląd roczny stanowiska do szkolenia nurkowego oraz leczenia chorób i urazów nurkowych w oparciu o RLKZH Sercówka do 50 % wartości zamówienia podstawowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przegląd roczny Ratowniczo-Leczniczych kontenerowych Zestawów Hiperbarycznych Sercówka (3 szt).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd roczny Ratowniczo-Leczniczych kontenerowych Zestawów Hiperbarycznych Sercówka (3 szt).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przegląd urządzeń Ośrodka Szkolenia Nurków i Płetwonurków WP w zakresie : - przegląd roczny stanowiska do szkolenia nurkowego oraz leczenia chorób i urazów nurkowych w oparciu o RLKZH Sercówka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd urządzeń Ośrodka Szkolenia Nurków i Płetwonurków WP w zakresie : - przegląd roczny stanowiska do szkolenia nurkowego oraz leczenia chorób i urazów nurkowych w oparciu o RLKZH Sercówka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu eksploatacyjnego do badań laboratoryjnych - kolumienki SPE
- Usługa polegająca na świadczeniu usług sprzątania w obiektach Urzędu Morskiego w Gdyni
- Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) dla zadania inwestycyjnego "Rozbudowa i remont budynku nr 7 w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni wraz z zakupem, dostawą i uruchomieniem systemu PET"
- Remont posadzki w magazynie w budynku nr 23/5322 Gdynia-Demptowo, ul. Sakowicza 1
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "MS Excel średniozaawansowany + ECDL PTI BASE B4"
- Dostawa komputerów przenośnych
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace konserwacyjne elektryczne, wymiana instalacji elektrycznych w lokalach oraz drobne prace remontowe elektryczne w budynkach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- BUDOWA GMINNEJ STACJI UZDATNIANIA WODY
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEJŚĆ PODZIEMNYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
- Wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowalnych w ramach zadania pn. Zwiększenie potencjału kulturowego powiatu kieleckiego poprzez rewitalizację parku i bramy w Zabytkowym...
- Zamówienie 10 częściowe na zakup oprogramowania biurowego oraz przedłużenie serwisu, wsparcia i licencji dla oprogramowania, serwerów i macierzy
- Naprawa inst. wody lodowej, sys. klimatyzacji oraz inst. chłodzenia i mech. wentylacji, niezbędnych do zapewnienia właściwych parametrów tech. środ. pracy Wirówki przeciążeniowej oraz pom. bud. nr 23
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.