Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-26
Lublin: Wykonanie osuszenia zawilgoconych murów zabytkowego budynku klasztoru powizytkowskiego przy ul. Peowiaków 12 w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 68999 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin , Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie osuszenia zawilgoconych murów zabytkowego budynku klasztoru powizytkowskiego przy ul. Peowiaków 12 w Lublinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie osuszenia zawilgoconych murów zabytkowego budynku klasztoru powizytkowskiego przy ul. Peowiaków 12 w Lublinie. 2.Parametry budynku: dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony o powierzchni zabudowy 3 858 m2, wykonany w konstrukcji murowanej z cegły ceramicznej pełnej. 3.Zakres zamówienia obejmuje: 3.1. prace przygotowawcze i pomiarowe: 3.1.1. wykonanie analizy wilgotnościowej budynku oraz diagnozy przyczyn jego zawilgocenia, 3.1.2. fizykochemiczne badania laboratoryjne obiektu wykonane przez technika - laboranta dotyczące poziomu zawilgocenia, 3.1.3. przedłożenie Zamawiającemu sprawozdania wskazującego wyniki przeprowadzonych badań, stanowiącego jednocześnie udokumentowanie stanu zawilgocenia murów budynku przed rozpoczęciem procesu osuszania, jako bazowego w ocenie skuteczności działania systemu; 3.2. prace instalacyjne i uruchomienie kompletnego systemu osuszania: 3.2.1. zabezpieczenie budynku klasztoru przed podciąganiem kapilarnym wody, bezinwazyjną metodą osuszania murów, poprzez zamontowanie urządzeń wykorzystujących zjawisko grawomagnetokinezy - wdrożenie systemu realizującego funkcję osuszania przegród budowlanych oraz uruchomienie efektywnej izolacji poziomej murów eliminującej podciąganie kapilarne wilgoci; 3.2.2. przekazanie Zamawiającemu w dniu zakończenia montażu systemu, analizy obiektu oraz protokołu technicznego określającego parametry murów budynku; 3.2.3. dostarczenie Zamawiającemu planu sytuacyjnego z odpowiednią legendą oraz listy zaleceń wynikających z przeprowadzonych badań; 3.3. przeprowadzenie dwóch audytów weryfikujących działanie systemu (audyty wewnętrzne warunków technicznych funkcjonowania systemu)oraz udokumentowanie wyników audytów sprawozdaniem; 3.4. monitoring obiektu i serwis systemu (wykonywanie pomiarów i badań sprawdzających efektywność działania systemu oraz postęp procesu osuszania budynku, pomiary wilgoci, diagnostyczne badania murów, pomiary klimatu w obiekcie, czynności zabezpieczenia osuszonych już przegród przed ponownym zawilgoceniem na skutek kapilarnego podciągania wilgoci): 3.4.1. badanie serwisowe wykonywane przez technika - laboranta; wyniki badań winne być udokumentowane sprawozdaniem i zostaną wykorzystane do optymalizacji efektywności działania wdrożonego systemu poprzez zdefiniowanie ewentualnych przyczyn zakłócających ich separację, a w sytuacjach uzasadnionych technicznie - wymianę urządzeń bądź zainstalowanie dodatkowych, 3.4.2. pomiar i badanie serwisowe potwierdzone sprawozdaniem podsumowującym skuteczność systemu i zamykającym procedury serwisowe..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 37.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy z lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 5. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie odnoszącym się do terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w terminie, b) wystąpienia niezależnego od Wykonawcy przedłużania się pozyskiwania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji czy warunków od Zamawiającego bądź innych właściwych instytucji i organów, c) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, powodującego konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, d) gdy zachowanie pierwotnego terminu nie leży w interesie Zamawiającego. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia przewidziana w pkt. 1 dopuszczalna będzie na następujących warunkach: - ad lit. a) - o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej, - ad lit. b) - o najdłuższy okres czasu przez jaki okoliczności te wystąpiły, - ad lit. c) - o okres czasu niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy, - ad lit. d) - o okres umożliwiający Zamawiającemu osiągnięcie korzyści, stanowiących podstawę zmiany terminu realizacji. 3. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie odnoszącym się do zmiany stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto. Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto, ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. nr 3 po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w budynku UM Lublin ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszt wysyłki)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2012 godzina 09:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin 20-080 Lublin Pl. Litewski 1, pok nr 3..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin wykonania zamówienia - 37 miesięcy od daty zawarcia umowy w tym: a) prace przygotowawcze i pomiarowe oraz prace instalacyjne i uruchomienie systemu - w ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy, b) przeprowadzenie audytów weryfikujących działanie systemu - po 6 i 24 miesiącach od dnia zamontowania systemu, w ciągu 30 dni od przystąpienia do czynności audytowych, c) monitoring obiektu i serwis systemu (wykonanie pomiarów i badań sprawdzających działanie systemu oraz procesu osuszania budynku) - po 12 i 36 miesiącach od dnia zamontowania systemu, w ciągu 30 dni od przystąpienia do pomiarów i badań. 2. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 2.1.W zakresie przedmiotu zamówienia - p. Zbigniew Węgier - Wydział Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta Lublin, ul.Podwale 3, I p., pokój nr 52, telefon 81 466 24 31. 2.2.W zakresie procedury: p. Jolanta Bielska - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon 81 466 30 11..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Hrubieszowie. Dostawa pali do zasłon przeciwśnieżnych
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia pn. "Koszty uproszczone w ramach EFS+ w perspektywie finansowej na lata 2021-2027- przepisy unijne, krajowe i praktyka"
- Dostawa gaśnic i środka gaśniczego - w 2 pakietach.
- Dostawa artykułów higienicznych, worków na śmieci oraz ścierek na potrzeby UM Lublin
- Usługa zorganizowania turnusu wycieczki nad Morze Bałtyckie dla emerytów i rencistów, byłych pracowników UMCS w Lublinie.
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz budowa mini skateparku w okolicy ulicy Słowian w Lublinie w formule "zaprojektuj i wybuduj" - zadanie realizowane w ramach XI B.O.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa zasobów wodnych w Gminie Sadowie - etap I" - powt.
- "Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 2020B na odcinku Zaręby-Kramki - Zaręby-Grzymały (granica województwa)" w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Poprawa stanu gospodarki wodno-ściekowej w m. Droszków, Przytok, w Gminie Zabór
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla termomodernizacji obiektów oświatowych w Brodnicy
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Świętajno"
- Remont boiska ORLIK w Pietrowicach Wielkich - zadanie w formule zaprojektuj i wybuduj.
więcej: Różne usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.