eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa pozostałych materiałów Zad. 1 - Artykuły gospodarcze Zad. 2 - Golarki medyczne Zad. 3 -Drobny sprzęt kuchenny Zad. 4 - Koce , kołdry, poduszki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-08

Katowice: Dostawa pozostałych materiałów Zad. 1 - Artykuły gospodarcze Zad. 2 - Golarki medyczne Zad. 3 -Drobny sprzęt kuchenny Zad. 4 - Koce , kołdry, poduszki
Numer ogłoszenia: 69019 - 2013; data zamieszczenia: 08.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34761 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca, ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 359 84 07, faks 32 202 95 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pozostałych materiałów Zad. 1 - Artykuły gospodarcze Zad. 2 - Golarki medyczne Zad. 3 -Drobny sprzęt kuchenny Zad. 4 - Koce , kołdry, poduszki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa pozostałych materiałów Zad. 1 - Artykuły gospodarcze Zad. 2 - Golarki medyczne Zad. 3 -Drobny sprzęt kuchenny Zad. 4 - Koce , kołdry, poduszki.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.53.00 - Zapałki 33.72.10.00 - Golarki 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.51.11.00 - Koce 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 38.62.20.00 - Lustra 39.54.11.30 - Sznurek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zad. 1 - Artykuły gospodarcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • W&W DESIGN KATARZYNA KACZMARCZYK, UL. POKOJU 8A/7, 40-859 KATOWICE, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39076,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41865,20

  • Oferta z najniższą ceną: 41865,20 / Oferta z najwyższą ceną: 41865,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zad. 2 - Golarki medyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GÓRNOŚLĄSKA CENTRALA ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO ZARYS Sp. z o.o., UL. POD BOREM 18, 41-808 ZABRZE, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17520,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6720,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zad. 3 -Drobny sprzęt kuchenny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA HANDLOWA TADAR DARIUSZ TAUCHERT, UL. POZNAŃSKA 53 JASIN, 62-020 SWARZĘDZ, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23027,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13037,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13037,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24858,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zad. 4 - Koce , kołdry, poduszki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VENA ANNA KAPKA, PRZY RYNKU WEŁNIANYM 13/2, 87-100 TORUŃ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15782,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8710,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8710,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12570,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.