Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-27
Opole Lubelskie: Zakup i montaż agregatu prądotwórczego
Numer ogłoszenia: 69026 - 2015; data zamieszczenia: 27.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia sp. z o.o. , ul. Przemysłowa 4a, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 81 8272278, faks 81 8272278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż agregatu prądotwórczego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i montaż agregatu prądotwórczego dla Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Opolu Lubelskim w ramach projektu Dostosowanie Powiatowego Centrum Zdrowia w Opolu Lubelskim do wymagań rozporządzenia Ministra Zdrowia 1. Na przedmiot zamówienia składają się czynności , w szczególności: 1) wykonanie projektu budowlanego umiejscowienia agregatu na terenie szpitala w Poniatowej przy ul. Fabrycznej 18 i projektu podłączenia agregatu do sieci Zamawiającego, 2) uzyskanie pozwolenia na budowę, 3) uzgodnienie projektu podłączenia i dokumentacji eksploatacyjnej agregatu z właściwym, miejscowym Zakładem Energetycznym, 4)wykonanie miejsca posadowienia agregatu zgodnego z wymaganiami technicznymi /stopy lub płyta fundamentowa/, 5) wykonanie instalacji elektrycznej o stosownych parametrach łączącej agregat ze stacją transformatorową gdzie zamontowany jest układ SZR przewidziany do współpracy z agregatem /do kalkulacji oferty przyjąć odległość 15 mb/, 6) dostawę i posadowienie agregatu, 7)wykonanie prac montażowo-instalacyjnych mających na celu włączenie zainstalowanego agregatu do istniejącej w obiekcie sieci jako źródło rezerwowego zasilania elektrycznego i uruchamiane poprzez SZR, 8)uruchomienie agregatu i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Zamawiającego, 9)wykonanie dokumentacji powykonawczej dotyczącej przedmiotu umowy wraz ze stosownymi pomiarami i protokołem rozruchu agregatu, 10)wykonanie pomiarów inwentaryzacyjnych wykonanego przyłącza, 11)uzyskanie wszelkich pozwoleń do wykonania przedmiotu umowy. L.p. Parametry techniczne agregatu Wymagania dotyczące agregatu 1. Producent 2.Rok produkcji nie wcześniejszy niż 2014 3.Agregat w obudowie bezpiecznej /antywłamaniowej, wyciszonej, przeznaczony do pracy na zewnątrz 4.Możliwość wyboru rodzaju pracy aparatu: - praca z automatyką SZR, - praca ze sterowaniem ręcznym, - odstawienie agregatu 5.Agregat współpracujący z zewnętrznym układem SZR 6.Licznik pracy motogodzin agregatu 7.DTR, opisy w agregacie i menu agregatu w języku polskim 8.Zużycie paliwa 70 dm3/h przy obciążeniu 100% 9.Możliwość pracy agregatu na jednym zbiorniku paliwa min. 8 godzin przy obciążeniu 100procent 10.Sterownik umożliwiający monitoring na komputerze klasy PC Wymagania dotyczące silnika spalinowego agregatu 1.Silnik wysokoprężny czterosuwowy 2.Chłodzenie silnika cieczą 3.Rozrusznik silnika elektryczny 4.Zasilacz do ładowania impulsowego akumulatorów rozruchowych 5.Elektryczne podgrzewanie cieczy chłodzącej sterowane termostatem 6.Elektroniczny regulator prędkości obrotowej silnika 7.Uzupełnione wszystkie niezbędne do pracy agregatu płyny eksploatacyjne Wymagania dotyczące prądnicy 1.Moc ciągła minimum 300 kVA 2.Napięcie 400/230 V z dostępnym punktem neutralnym 3.Częstotliwość zgodna z wymaganiami sieci 4.Prądnica synchroniczna, samowzbudna, bezszczotkowa 5.Elektroniczny regulator napięcia ze stabilizacją + - 2procent napięcia znamionowego 6.Stopień ochrony minimum IP23 7.Wyłącznik główny z zabezpieczeniem zwarciowym i przeciążeniowym 8.Prądnica z możliwością przeciążenia 300procent Inne wymagania 1.Gwarancja minimum 36 miesięcy 2.Pełny koszt przedłużenia gwarancji o kolejne 12 miesięcy 3.Bezpłatne przeglądy agregatu w okresie gwarancji wykonywane z częstotliwością zgodną z wymaganiami producenta - podać ilość przeglądów 4.Koszt wykonania przeglądu pogwarancyjnego obejmujący koszt użytych materiałów, robociznę, dojazd 5.Koszt materiałów eksploatacyjnych wymienianych podczas przeglądu okresowego /oleje, filtry itp. materiały o parametrach zalecanych przez producenta/ 6.Posiadana przez Wykonawcę autoryzacja producenta agregatu do prowadzenia serwisów gwarancyjnych 7.W okresie gwarancji Wykonawca przystąpi do usunięcia zgłoszonych awarii w ciągu 24 godzin od zgłoszenia i zakończy ich usuwanie w ciągu 7 dni. Wykonawca ponosi również koszty dojazdu serwisanta, naprawy i ewentualnej wymiany niesprawnych podzespołów. 8.Jako wyposażenie dodatkowe Wykonawca dostarczy modem GSM + RS 485 9.Jako wyposażenie dodatkowe Wykonawca dostarczy pompę zasilaną napięciem 12V lub 230V do przetaczania paliwa, samozasysającą się, pozwalającą wypompować paliwo z pełnego zbiornika oferowanego agregatu w jednym cyklu 10.Wykonawca dostarczy na własny koszt paliwo w ilości niezbędnej do przeprowadzenie pierwszego uruchomienia agregatu i szkolenia personelu /na min. 1 godz. pracy agregatu/ 11.Wykonawca nieodpłatnie przeprowadzi szkolenie dla pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń i potwierdzi to certyfikatem dla szkolonych. 12.Oferowane urządzenie ma posiadać wymagane prawem certyfikaty i atesty. 13.Wykonawca podpisze oświadczenie, że zaoferowany przez niego sprzęt jest kompletny i po zainstalowaniu będzie gotowy do eksploatacji bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.12.00.00 - Generatory 31.10.00.00 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory 31.12.20.00 - Jednostki prądotwórcze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - koszty przedłużenia gwarancji o kolejne 12m-cy - 15
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pczol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 24-300 Opole Lubelskie,ul.Przemysłowa 4a, pok.nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2015 godzina 13:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia sp. z o.o., 24-300 Opole Lubelskie, ul. Przemysłowa 4a, pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- Zakup i sukcesywne dostawy mięs, wędlin i mrożonek do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
- "DOSTAWA OPATRUNKÓW "
- "Przebudowa ul. Ogrodowej w Opolu Lubelskim"
- Remont części wygrodzenia wewnętrznego przy pawilonie mieszkalnym F w Zakładzie Karnym w Opolu Lubelskim
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz licencji i programów w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Gromnik w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd
- Plenerowe Kino na Bulwarach - BO
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w Gminie Pyrzyce w ramach: F E na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (DERC),Zaawansowane usługi Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy, Projekt "CS"
- Dostawa dwóch agregatów prądotwórczych oraz centralnego zasilacza awaryjnego UPS wraz z montażem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.