Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-04
Łódź: DOSTAWA 3 SZTUK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH PRZYSTOSOWANYCH DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Numer ogłoszenia: 69043 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne - Łódź Spółka z o.o., ul. Tramwajowa 6, 90-132 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6721111, 67212228, 6721120, fax 042 6721209; 6721199.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Spółka Kapitałowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA 3 SZTUK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH PRZYSTOSOWANYCH DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 3 szt. nowych samochodów osobowych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych. Dostarczone samochody winny spełniać poniższe wymagania: Silnik wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem paliwa, sterowany elektronicznie z turbosprężarką i intercoolerem. Pojemność skokowa min. 2250-2500(cm3) Moc min. 85 kW, spełniający normy emisji spalin Euro 4. Podwozie: skrzynia biegów manualna 6-biegowa, ABS, międzyosiowy rozdział siły hamowania, wspomaganie układu kierowniczego. Nadwozie: kolor biały, centralny zamek z pilotem, wysokość samochodu 2200-2300 mm. długość samochodu min. 5300 mm, rozstaw osi min.3400 -3500 mm szerokość samochodu min.2000 mm, poduszki powietrzne min. jedna, elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka, autoalarm, elektrycznie sterowane szyby przednich drzw, fotel kierowcy z podłokietnikiem i regulacją podparcia odcinka lędźwiowego, fotel kierowcy z regulacją wysokości, immobilizer, komputer pokładowy, wysokość przestrzeni ładunkowej 1500mm -1700 mm, drzwi tylne boczne przesuwane po prawej stronie, drzwi tylne dwuskrzydłowe z ogrzewaną szybą, stopień wysuwany elektrycznie przy drzwiach bocznych suwanych, układ siedzeń przystosowany do przewozu 3 wózków inwalidzkich i 2 osób, klimatyzacja, winda hydrauliczna do załadunku wózków inwalidzkich , zamontowana w tylnej części wewnątrz pojazdu z funkcją pracy na zewnątrz (nośność min. 300 kg.) pasy bezpieczeństwa do zabezpieczenia wszystkich typów wózków inwalidzkich przy podłodze jak i osób w nich siedzących ,drugi niezależny wymiennik ciepła w przedziale pasażerskim, przedział kierowcy wyposażony w dwa pojedyncze fotele, w przedziale pasażerskim system szybkiego mocowania sześciu siedzeń zintegrowany z systemem mocowania wózków inwalidzkich. W każdym samochodzie musi być zainstalowana: antena zewnętrzna do radiotelefonu, montaż radiotelefonu, gniazdo zasilania na desce rozdzielczej 12 V, oklejenie znakami firmowymi wg wzoru. Wyposażenie nie może być inne jak fabrycznie nowe. Wykonawca przekaże zamawiającemu przedmiot umowy gotowy do eksploatacji po dokonanej przebudowie, przystosowującej samochody do przewozu osób niepełnosprawnych, zarejestrowany, wraz z homologacją i wszystkimi dokumentami wymaganymi przepisami prawa obowiązującego w dniu realizacji dostawy a w szczególności przepisami Prawa o ruchu drogowym (Dz.U.03.58.515 z późn. zm.) niezbędne do dopuszczenia pojazdów do ruchu, włącznie z protokołami odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego zezwalającymi na użytkowanie ich.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.60.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości - 10 000 PLN..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki i wymagania: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na podstawie art. 22 ust.1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07 Nr 223 poz. 1655). b) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07 Nr 223 poz. 1655). c) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07 Nr 223 poz. 1655) tj. w szczególności którzy przedstawią wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajacych swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie, tj. w szczególnosci, którzy wykonali we wskazanym powyżej okresie minimum jedno zamówienie polagające na dostawie min. 2 samochodów osobowych d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07 Nr 223 poz. 1655). tj. Wykonawca wykaże, iż uzyskał średni roczny przychód za ostatnie 3 lata obrotowe a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na podstawie rachunku zysków i strat pozycja (przychód netto ze sprze-daży produktów towarów i materiałów) w wysokości nie mniejszej niż równowartość 1 000 000 PLN Dla potrzeb oceny spełniania warunków finansowych i ekonomicznych w niniejszym postępowaniu, jeśli wielkości te zostaną podane w innych walutach niż PLN (zł) zamawiający przyjmie: dla oceny spełniania warunku, o którym mowa w nin. punkcie - średni kurs PLN (zł) do tej waluty podawany przez NBP na dzień wystawienia dokumentu potwierdzającego spełnianie warunku. e) Udzielą minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji bez limitu kilometrów na cały przedmiot zamówienia bez elementów nadwozia. f) Zagwarantują co najmniej 96 miesięczny okres gwarancji na perforację nadwozia. g) Zagwarantują serwis mechaniczny i elektryczny pojazdów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w wpkt. a), c), d), e), f), g) mogą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy składajacy ofertę wspólną. Warunki wynikajace z pkt. b) musi spełniać kazdy z Wykonawców wspólnie ubiegajacych się o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców poprzez analizę wniosku złożonego przez każdego z Wykonawców, w szczególności - przez analizę oświadczenia Wykonawcy i dokumentów załączonych do wniosku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu muszą dostarczyć Zamawiającemu: 1. Wypełniony wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, którego wzór jest zamieszczony na stronie URL zamawiającego - www.mpk.lodz.pl (wraz z oświadczeniem, że wykonawca spełnia warunki wymagane przez Zamawiającego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07.Nr 223 poz. 1655), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07. Nr 223 poz. 1655), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz skła-dek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Część sprawozdania finansowego tj. rachunek zysków i strat, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanej części sprawozdania, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za trzy ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpo-wiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały należycie wykonane. 8. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ustanowił pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy tylko sytuacji, gdy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, np. spółka cywilna lub konsorcjum). 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. .2, 4, i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodze-nia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11. Dokumenty, o których mowa powyżej Wykonawca może przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być podpisane i opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem. Wszystkie dołączone dokumenty muszą być podpisane przez osoby umocowane prawnie do tej czynności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Termin realizacji zamówienia - 20
- 3. liczba autoryzowanych stacji obsługi na terenie miasta Łodzi - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiajacego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Sekcja Przetargów pokój 121.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na potrzebę art. 51 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07.Nr 223, poz. 1655) przyjmuje się następującą punktację oceny złożo-nych wniosków zakresie punktu VIII 1.c): a) 2 sztuki włącznie - 1 pkt. b) 3 - 5 szt włącznie - 2 pkt. c) 6 i powyżej sztuk - 3 pkt. Przewidywany termin wysłania zaproszenia do składania ofert do wybranych Wykonawców - 21.04.2008r. Przewidywany termin składania ofert - 29.04.2008r. Osoby upoważnione do kontaktów: 1. w sprawach merytorycznych - Andrzej Cerski tel. (0-42) 672-11-74 2. w sprawach formalno-prawnych - Magdalena Nowakowska tel. (0-42) 672 12 41 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Wykonanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi z podziałem na 5 części"
- Dostawa i wdrożenie systemu eTMF
- 18/2025 Wykonywanie usługi ochrony obiektów i obsługi portierni, prowadzenie monitoringu wizyjnego oraz nadzór i obsługę parkingów płatnych Miejskiego Centrum Med. im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- "Usługi szkoleń indywidualnych w zakresie biznesowym" (ZP-10/25-USL/09)
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru autorskiego dla Projektu pn.: Twórcza przestrzeń - remont budynków pofabrycznych na potrzeby Fabryki Sztuki w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup specjalnego lekkiego samochodu operacyjnego (SLOp) wraz z wyposażeniem
- Dostawa samochodów osobowych
- Dostawa samochodu osobowego i przyczepy do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy w zakresie kategorii B+E dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie
- Dostawa samochodu 5-osobowego na potrzeby Uniwersytetu Wrocławskiego
- Zakup samochodu do przewozu osób w ramach realizacji zadań w obszarze edukacji, zdrowia i polityki społecznej
- Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowej Wsi Wielkiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.