Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-25
Olsztyn: Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego,tj. CZ.I.Gastronomia - nauka gotowania, CZ.II.Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z językiem niemieckim oraz CZ.III Kasjer kas fiskalnych z fakturowaniem. Usługi stanowią część całości, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
Numer ogłoszenia: 69070 - 2016; data zamieszczenia: 25.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Olsztynie , Al. Piłsudskiego 64 B, 10-450 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5372800, 5372823, faks 89 5372801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.uppo.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego,tj. CZ.I.Gastronomia - nauka gotowania, CZ.II.Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z językiem niemieckim oraz CZ.III Kasjer kas fiskalnych z fakturowaniem. Usługi stanowią część całości, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZ. I. Gastronomia - nauka gotowania. Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego, ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 6 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może zmniejszyć się). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 2 miesiące, pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia : kwiecień 2016 roku. CZ. II. Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z językiem niemieckim. Szkolenie przeznaczone dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Filii Urzędu Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Biskupcu. Ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 10 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może zmniejszyć się). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 2,5 miesiąca. Pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia: kwiecień 2016 roku. CZ. III. Kasjer kas fiskalnych z fakturowaniem. Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego, ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 8 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może się zmniejszyć). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 1 miesiąc, pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia: maj 2016 roku..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.50.00.00-9, 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie zaktualizowanego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Instytucji Szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. (Dz. U. Nr 236, poz. 2365 z późn. zm.). Zamawiający sprawdzi, czy Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie o posiadaniu ww. wpisu (załącznik nr 5 do SIWZ). Ponadto Zamawiający zweryfikuje czy Wykonawca zaktualizował na 2016 rok wpis w Wojewódzkim Urzędzie Pracy właściwym dla siedziby Instytucji Szkoleniowej poprzez elektroniczną bazę udostępnioną przez Wojewódzki Urząd Pracy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny warunku w oparciu o oświadczenie Wykonawcy - wg załącznika nr 4 metodą warunku granicznego SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
CZ.I. Gastronomia - nauka gotowania. Wymaga się, aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Lokal, w którym będzie prowadzone szkolenie musi być przestronny i przewiewny, posiadać pomieszczenia sanitarne, gwarantujący pracę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy. Sala dydaktyczna, w której realizowane będzie szkolenie oraz jej wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane muszą być do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia w taki sposób, aby każdy uczestnik miał niezależny dostęp do stanowiska pracy i samodzielnie wykonywał wszystkie zadania wynikające z programu szkolenia. Lokal/lokale z zapleczem gastronomicznym, który musi być przystosowany do przygotowywania i wydawania gorących posiłków oraz wyposażony w odpowiedni sprzęt. Lokal musi być zapewniony dla każdej grupy odbywającej zajęcia praktyczne ( równocześnie, tj. w tym samym czasie), co oznacza, że każda z grup realizować będzie zajęcia praktyczne jednocześnie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zajęcia praktyczne przeprowadził w co najmniej dwóch (2) grupach w lokalu z zapleczem gastronomicznym. Do realizacji zajęć praktycznych - Wykonawca zapewni co najmniej 2 lokale gastronomiczne znajdujące się w Olsztynie. Wymaga się, aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. CZ.II. Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z językiem niemieckim. Lokal, w którym będzie prowadzone szkolenie musi być przestronny i przewiewny, posiadać pomieszczenia sanitarne, gwarantujący pracę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy. Sala dydaktyczna, w której realizowane będzie szkolenie oraz jej wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane muszą być do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia w taki sposób, aby każdy uczestnik miał niezależny dostęp do stanowiska pracy i samodzielnie wykonywał wszystkie zadania wynikające z programu szkolenia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił zajęcia praktyczne dla 10 osób bezrobotnych w domu/-ach lub placówce/-ach opieki nad osobami starszymi niepełnosprawnymi na terenie miasta Biskupca lub/i na terenie miasta Olsztyna. Do realizacji zajęć praktycznych w domu/-ach lub placówce/-ach opieki nad osobami starszymi oraz niepełnosprawnymi. Wykonawca musi zapewnić niezbędny sprzęt do realizacji 200 godzin zajęć praktycznych z osobami starszymi i niepełnosprawnymi, tj. m.in.: łóżka ortopedyczne, chodziki, balkoniki, wózki inwalidzkie, baseny, materace przeciwodleżynowe. CZ.III. Kasjer kas fiskalnych z fakturowaniem. Lokal, w którym będzie prowadzone szkolenie musi być przestronny i przewiewny, posiadać pomieszczenia sanitarne, gwarantujący pracę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy. Sala dydaktyczna, w której realizowane będzie szkolenie oraz jej wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane muszą być do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia w taki sposób, aby każdy uczestnik miał niezależny dostęp do stanowiska pracy i samodzielnie wykonywał wszystkie zadania wynikające z programu szkolenia. Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia samodzielne stanowisko z kasą fiskalną oraz samodzielne stanowisko komputerowe z komputerem stacjonarnym lub przenośnym i z dostępem do Internetu oraz programem do fakturowania. CZ.I-III. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokonana w oparciu o informacje zawarte w załączniku nr 7 do SIWZ uwzględniając kompletność złożonej oferty oraz poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszej SIWZ metodą granicznego SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. W załączniku nr 7 do SIWZ również należy wykazać podstawę dysponowania zasobami (np. własność, umowa najmu, dzierżawa, umowa użyczenia itp.).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
CZ. I. Gastronomia -nauka gotowania .Wymaga się, aby Wykonawca dysponował wykładowcami na zajęcia teoretyczne i praktyczne, którzy posiadają doświadczenie i przeprowadzili co najmniej po dwa szkolenia z każdego nw. zakresu: - nauki gotowania/żywienia (wykłady/zajęcia teoretyczne),- nauki gotowania (należy wykazać doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch warsztatów praktycznych dla praktykantów/uczestników szkolenia z nauki gotowania), -umiejętności poszukiwania pracy (wymóg dla wykładowcy prowadzącego zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej). CZ.II. Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z językiem niemieckim. Wymaga się, aby Wykonawca dysponował wykładowcami na zajęcia teoretyczne i praktyczne, którzy posiadają doświadczenie i przeprowadzili co najmniej po dwa szkolenia z każdego nw. zakresu: - opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi (wskazać zajęcia teoretyczne lub/i praktyczne), - nauki języka niemieckiego, - umiejętności poszukiwania pracy (wymóg dla wykładowcy prowadzącego zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej).CZ.III. Kasjer kas fiskalnych z fakturowaniem. Wymaga się, aby Wykonawca dysponował wykładowcami na zajęcia teoretyczne i praktyczne, którzy posiadają doświadczenie i przeprowadzili co najmniej po dwa szkolenia z każdego nw. zakresu: - obsługi kas fiskalnych;-obsługi komputera (podstawowe programy komputerowe), -obsługi programu komputerowego do fakturowania, -umiejętności poszukiwania pracy (wymóg dla wykładowcy/ów prowadzącego/ych zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej).Należy wskazać kadrę szkolącą i jej kwalifikacje oraz przyporządkować każdemu wykładowcy tematykę, z której będzie prowadził zajęcia w ww. zakresie/ach. Wykonawca wskaże wykładowców w załączniku nr 6 do SIWZ. Jeżeli wykazując doświadczenie wykładowcy, Wykonawca wskaże nazwę szkolenia, z którego nie będzie wynikać, że szkolenie dotyczyło wymaganej tematyki należy zaznaczyć pisemnie, że w wykazanym szkoleniu były przeprowadzone zajęcia (moduł) ze wskazanego tematu przez wykazanego wykładowcę. W załączniku nr 6 do SIWZ również należy wykazać podstawę dysponowania osobą (np. umowa pracę, umowa o dzieło, umowa zlecenia itp.).CZ.I-III. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokonana w oparciu o informacje zawarte w załączniku nr 6 do SIWZ uwzględniając kompletność złożonej oferty oraz poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszej SIWZ metodą warunku granicznego SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ - metodą warunku granicznego SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz ofertowy -załącznik nr 1, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 Ustawy - załącznik nr 4, - Oświadczenie o posiadaniu zaktualizowanego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych - prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Instytucji Szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. (Dz. U. Nr 236, poz. 2365 z późn. zm.)-załącznik nr 5, -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na niezbędnych zasobach tych podmiotów, -Program szkolenia (załącznik nr 8),- Kalkulacja kosztów-( załącznik nr 9), - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik (ma być ono przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii potwierdzonej notarialnie) -W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, -listy referencyjne z podaniem nazwy szkoleń, wystawione przez Zamawiających, na których zlecenie realizowane były usługi, potwierdzające należyte wykonanie szkoleń z zakresu gastronomii (CZ. I) lub z zakresu opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych (CZ.II) lub z zakresu kasjera kas fiskalnych (Cz.III) Decyzja przyznająca akredytację na szkolenie będące przedmiotem zamówienia przyznawana przez Kuratorium Oświaty lub Certyfikat Jakości Usług ISO 9001. Wykonawca dołącza dokument, w przypadku, gdy otrzymał ww. akredytację lub gdy posiada ww. certyfikat i chce otrzymać przy ocenie dodatkowy punkt.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Kryterium Kwalifikacji Instytucji Szkoleniowej - 40
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
CZĘŚCI: I- III- Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może zmniejszyć się). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych po zrealizowaniu całości zamówienia. W przypadku, gdy nastąpią okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć (zdarzenia losowe lub inne, np. choroba wykładowcy), powodujące konieczność ustalenia nowego terminu, zmiana zostanie uwzględniona przy założeniu, że zajęcia zostaną odpracowane w nowym terminie. Ustalenia będą wymagały formy pisemnej, nie później niż w dniu zaistnieniem zdarzenia. W przypadku wystąpienia innych zmian (np. harmonogramu, materiałów szkoleniowych lub miejsca odbywania szkolenia) wynikających z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, fakt wprowadzenia zmian musi być poprzedzony pisemną zgodą Zamawiającego, tj. Urzędu Pracy Powiatu Olsztyńskiego. Warunkiem jest, aby wprowadzane zmiany były zgodne z SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wykazu osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, pod warunkiem, że osoby uwzględnione w tym wykazie będą posiadać co najmniej równorzędne kwalifikacje i doświadczenie, a zmiana nie wpłynie na jakość oraz koszt szkolenia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppo.olsztyn.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Olsztynie, al. Piłsudskiego 64B, 10-450 Olsztyn, sekretariat, pokój 31, III piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2016 godzina 08:30, miejsce: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Olsztynie, al. Piłsudskiego 64B, 10-450 Olsztyn, sekretariat, pokój 25, II piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gastronomia - nauka gotowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego, ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 6 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może zmniejszyć się). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 2 miesiące. Pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia : kwiecień 2016 roku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Kryterium Kwalifikacji Instytucji Szkoleniowej - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przeznaczone dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Filii Urzędu Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Biskupcu, ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 10 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może zmniejszyć się). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 2,5 miesiąca, pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia kwiecień 2016 roku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Kryterium Kwalifikacji Instytucji Szkoleniowej - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kasjer kas fiskalnych z fakturowaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego.Ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 8 osób.Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może się zmniejszyć). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 1 miesiąc.Pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia: maj 2016 roku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Kryterium Kwalifikacji Instytucji Szkoleniowej - 40
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Dostawa kalendarzy na 2025
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Dostawa opraw oświetlenia zewnętrznego-Kortowo III-wraz z oprzyrządowaniem
- Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Prawocheńskiego 13 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Mikołaja Kopernika w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia nauczycieli Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w ramach projektu: Przez zabawę do nauki - wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Udanin
- Zakup wraz z dostawą i montażem tablicy LED na terenie hali widowiskowo-sportowej "Arena Legionowo" w Legionowie przy ul. Chrobrego 50B
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- "Prawne i praktyczne aspekty narzędzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu środowiskowego"
- Szkolenia pracowników samorządowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.