eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadzionkówUTRZYMANIE KWIETNIKÓW, TRAWNIKÓW, ŻYWOPŁOTÓW, WYGRABIANIE LIŚCI ORAZ PIELĘGNACJA I USUWANIE DRZEW NA TERENIE GMINY RADZIONKÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-07

Radzionków: UTRZYMANIE KWIETNIKÓW, TRAWNIKÓW, ŻYWOPŁOTÓW, WYGRABIANIE LIŚCI ORAZ PIELĘGNACJA I USUWANIE DRZEW NA TERENIE GMINY RADZIONKÓW
Numer ogłoszenia: 69092 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Radzionkowie , ul. Męczenników Oświęcimia 42, 41-922 Radzionków, woj. śląskie, tel. 0322890727 wew. 106.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE KWIETNIKÓW, TRAWNIKÓW, ŻYWOPŁOTÓW, WYGRABIANIE LIŚCI ORAZ PIELĘGNACJA I USUWANIE DRZEW NA TERENIE GMINY RADZIONKÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy Radzionków w podziale na dwa zadania: Zadanie Nr 1. Utrzymanie kwietników, trawników, żywopłotów, wygrabianie liści na terenie Gminy Radzionków obejmujące: - cięcie żywopłotów wraz z usuwaniem chwastów z wywozem i utylizacją odpadów, - koszenie trawy i chwastów z wywozem i utylizacją odpadów, - wykonanie trawnika na ułożonej warstwie ziemi żyznej lub kompostowej o grubości 10 cm, - wykonanie trawnika na gruncie rodzimym z ręcznym przekopaniem gleby i odchwaszczeniem, wywóz i utylizacja odpadów, - wykonanie obsad kwiatowych (jednorocznych z gatunków: stokrotki, tagetes, szałwia, dalie, starzec, floks, begonie, celozja) na kwietnikach wraz z materiałem Wykonawcy (sadzenie, podlanie), ilość kwiatów 30 szt. na m2, - wykonanie obsad kwiatowych (jednorocznych - kanny) z materiałem Wykonawcy, (sadzenie i podlanie), ilość kwiatów - 5 szt. na m2, - wykonanie obsad kwiatowych (jednorocznych) z materiałem Wykonawcy: cebule tulipanów - ilość kwiatów 30 szt. na m2 (sadzenie i podlanie), - wykonanie obsad kwiatowych (jednorocznych - pelargonie) w 2 donicach wraz z materiałem Wykonawcy, zgodnie z opisem, sadzenie, podlanie, ilość kwiatów: 30 szt. na m2, - pielęgnacja wykonanych obsad kwiatowych, - pielęgnacja terenów zakrzewionych, - wygrabianie lub zamiatanie liści z wywozem i utylizacją odpadów, - odchwaszczanie (gracowanie) ręczne alejek, ścieżek, chodników i jezdni z wywozem i utylizacją odpadów, - spryskanie powierzchni środkiem chwastobójczym typu Roundup (zakupionego przez Wykonawcę) lub podobnym oraz usunięcie roślinnych pozostałości z ich utylizacją, - cięcia pielęgnacyjne i formujące krzewów, - mycie pomników na terenie Gminy, - dekoracja pomnika. Zadanie Nr 2. Pielęgnacja i usuwanie drzew na terenie Gminy Radzionków obejmujące: - ścinanie drzew, wywóz i utylizacja odpadów, - cięcia techniczne, sanitarne lub prześwietlające drzew, wywóz i utylizacja odpadów, - usuwanie odrostów przy pniach drzew, wywóz i utylizacja odpadów, - podniesienie korony drzewa, - usuwanie pojedynczego pnia - poprzez jego frezowanie do głębokości min 30 cm poniżej poziomu gruntu wraz z wybraniem urobku i uzupełnieniem ziemią, - karczowanie drzewek i krzewów (samosiejek), wywóz i utylizacja odpadów, - zakup, dostawa, ustawienie, usunięcie choinek świątecznych, wywóz i utylizacja odpadów, - cięcia techniczne 17 drzew nasadzonych na Forum Miejskim przy ulicy Śródmiejskiej, - pielęgnacja 224 drzew nasadzonych na terenie Radzionkowa, - podlewanie drzew w przypadku suszy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 stanowi punkt A) Załącznika nr 2, który zawiera: - wykaz żywopłotów, - wykaz kwietników, - przykładowy harmonogram koszenia trawy z pasów drogowych, - wykaz kwietników, - wykaz terenów zakrzewionych do pielęgnacji, - wykaz terenów do wygrabiania lub zamiatania liści. 2. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2 stanowi punkt B) Załącznika nr 2, który zawiera wykaz miejsc nasadzeń drzew objętych usługą przeglądu i naprawy palików i mocowań. 3. Ogólne postanowienia dla wszystkich zadań stanowi punkt C) Załącznika nr 2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających będą usługi z zakresu utrzymania kwietników, trawników, żywopłotów, wygrabiania liści oraz pielęgnacji i usuwania drzew na terenie Gminy. Wielkość zamówień uzupełniających przewidywana jest od 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.21.11.00 - Usługi cięcia drewna 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4 850,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp nastąpi poprzez zbadanie, czy Wykonawca spełnia warunek wykonania i/lub wykonywania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwóch usług, w których: - każda obejmować ma swoim zakresem pielęgnację i utrzymanie zieleni (min. takie czynności jak koszenie trawników, cięcia żywopłotów, wykonanie i pielęgnację trawników i obsad kwiatowych) oraz ścinanie i pielęgnację drzew, na łączną kwotę 174 500,00 zł, lub - jedna obejmować będzie pielęgnację i utrzymanie zieleni (min. takie czynności jak koszenie trawników, cięcia żywopłotów, wykonanie i pielęgnację trawników i obsad kwiatowych) na minimalną kwotę 131 000,00 zł, a druga obejmować będzie ścinanie i pielęgnację drzew na minimalną kwotę 43 500,00 zł

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp nastąpi poprzez zbadanie, czy Wykonawca spełnia warunek posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 174 500,00 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony przez Wykonawcę formularz Oferty, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Wypełniony przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Pełnomocnictwo do występowania w przetargu w imieniu Wykonawcy (dotyczy np. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radzionkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Radzionków ul. Męczenników Oświęcimia 42 41-922 Radzionków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Gmina Radzionków ul. Męczenników Oświęcimia 42 41-922 Radzionków pokój nr 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.