Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-04-19
Ogłoszenie nr 69121 - 2017 z dnia 2017-04-19 r.
Bytom: Wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom - roboty budowlane i instalacyjne
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
tak
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
50%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Bytomskie Mieszkania, krajowy numer identyfikacyjny
24261540600000, ul.
ul. Zielna
,
41907
Bytom, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 413 00 30, e-mail
zamowienia@bm.bytom.pl, faks
32 430 00 33.
Adres strony internetowej (URL): www.bytomskie.mieszkania.magistrat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.bytomskie.mieszkania.magistrat.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bytomskie.mieszkania.magistrat.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Bytomskie Mieszkania, 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b, pokój nr 29 (Sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom - roboty budowlane i instalacyjne
Numer referencyjny: DZ-PN-13/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom - roboty budowlane i instalacyjne. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne w miarę potrzeb wykonywanie na podstawie zleceń Zamawiającego robót budowlanych, instalacyjnych sanitarnych (wod-kan, gaz, c.o.) oraz elektrycznych w nieruchomościach (w częściach wspólnych i elementach wspólnych budynków jak również ich otoczeniu). Realizacja zamówienia ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości oraz utrzymanie nieruchomości w stanie technicznym niepogorszonym zgodnie z ich przeznaczeniem. 3. Roboty będące przedmiotem zamówienia obejmują czynności wymienione w Rozporządzeniu z dnia 16 sierpnia 1999 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. Nr 74 poz. 836 z późn. zm.) takie jak: a) konserwacje tj. wykonywanie robót mających na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynków; b) naprawy bieżące tj. okresowe remonty elementów budynków mające na celu zapobieganie skutkom zużycia tych elementów i utrzymanie budynków we właściwym stanie technicznym; c) naprawy główne tj. remonty polegające na wymianie co najmniej jednego elementu budynku. Ww. czynności mają na celu zapewnienie normalnych warunków użytkowania obiektu i ochronę przed nadmiernym zużyciem oraz czynności mające na celu usuwanie stwierdzonych uszkodzeń i uzupełnienie braków, które mogłyby spowodować zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzi oraz bezpieczeństwa mienia lub środowiska. 4. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia z podziałem na V Części: a) Część I - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach administrowanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców (dalej POM) Nr 1 - 41-902 Bytom, ul. Powstańców Warszawskich 30 - opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.1. do SIWZ - Przedmiar robót. b) Część II - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach obsługiwanych przez POM Nr 2 - 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b - opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.2. do SIWZ - Przedmiar robót. c) Część III - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach obsługiwanych przez POM Nr 3 - 41-905 Bytom, ul. Baczyńskiego 1 - opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.3. do SIWZ - Przedmiar robót. d) Część IV - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach obsługiwanych przez POM Nr 4 - 41-902 Bytom, ul. Alojzjanów 4 - opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.4. do SIWZ - Przedmiar robót. e) Część V - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach obsługiwanych przez POM Nr 6 - 41-902 Bytom, ul. Piekarska 77 - opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.5. do SIWZ - Przedmiar robót. Przedmiot zamówienia jest porównywalny swym rodzajem w każdej części zamówienia, różni się jedynie wielkością (rozmiarem zamierzonych do wykonania robót). 5. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest określić Zamawiającemu czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia. Przy czym czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia to - faktyczne rozpoczęcie robót. 8. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp w związku z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.) wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji zamówienia zatrudniał na umowę o pracę wszystkich robotników budowlanych (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2014 r., poz. 1145) wykonujących czynności związane z robotami ogólnobudowlanymi, instalacyjnymi elektrycznymi i wodociągowo - kanalizacyjnymi. 9. Zamawiający określa, iż w celu udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 8 powyżej, Wykonawca: a) w terminie do 7 dnia każdego miesiąca dostarczy Zamawiającemu (przedstawicielowi Zamawiającemu na budowie) oświadczenie zawierające imiona i nazwiska osób wykonujących czynności związane z robotami ogólnobudowlanymi, instalacyjnymi elektrycznymi i wodociągowo - kanalizacyjnymi; b) aktualizował oświadczenie na bieżąco tj. za każdym razem, gdy nastąpi zmiana personalna w składzie osobowym pracowników na budowie; c) do faktury VAT za wykonane roboty zgodnie z postanowieniami umowy, jaka zostanie z nim zawarta załączył oświadczenie, dotyczące zatrudnienia osób realizujących roboty ogólnobudowlane, instalacyjne elektryczne i wodociągowo - kanalizacyjne, a także oświadczenia tych osób, że były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia (jeżeli była zmiana osób zatrudnionych, należy podać w jakim czasie). W sytuacji uniemożliwiającej złożenie oświadczenia przez osoby zatrudnione przy realizacji zamówienia Wykonawca winien przedłożyć inne dokumenty potwierdzające ich zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz podać przyczynę uniemożliwiającą złożenie ww. oświadczeń. 10. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań postawionych Wykonawcy stosowanie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określił w Załączniku nr 3 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umownych. 11. Warunki i wymagania Zamawiającego w sprawie wykonania i odbioru robót, zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik nr 2 do SIWZ. 12. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:45210000-2, 45300000-0, 45310000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych o wartości do 15% zamówienia podstawowego w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ. Warunki, na jakich zostanie udzielone w/w zamówienie: 1) zamówienie będzie mogło być udzielone w przypadku gdy Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na jego realizację, 2) umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą, 3) cena za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie ustalona podczas negocjacji na podstawie złożonej przez Wykonawcę oferty cenowej, 4) wzór umowy zostanie przekazany Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji, 5) kary umowne będą przewidziane w takich samych wypadkach i w wysokości jak w umowie zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe, 6) obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego będą uregulowane na zasadach analogicznych do umowy zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunek udziału
w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, niezależnie od ilości Części na które składają oferty. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
1) 1 osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia, posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne (E) określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zm.) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji w zakresie remontów, montażu, kontrolno - pomiarowym (do 1 kV);
2) 1 osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia, posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne (D) określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń i instalacji elektroenergetycznych na stanowisku dozoru w zakresie remontów, montażu, kontrolno - pomiarowym (do 1 kV);
3) 1 osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia, posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne (E) określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zm.) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji gazowych na stanowisku eksploatacji w zakresie remontów, montażu, kontrolno - pomiarowym (do 5 kPa);
4) 1 osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne (D) określone w Rozporządzeniu ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zm.) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji gazowych na stanowisku dozoru w zakresie remontów, montażu, kontrolno - pomiarowym (do 5 kPa).
5) 1 osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (ograniczone lub bez ograniczeń) do kierowania robotami budowlanymi, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej specjalności.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ww. kwalifikacji przez jedną lub kilka osób.
UWAGA: W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do ww. zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (j.t. Dz. U. 2016 r., poz. 290 ze zm.).
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt. V.3 niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia:
a) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;
b) Zamawiający oceni, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału
w postępowaniu oraz zbada, czy zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i art. 24 ust. 5 pkt. 1 i 2 ustawy Pzp
c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu
w zakresie w jakim na ich zasoby się powołuje, składa oświadczenia o których mowa w pkt. VI.2.a.
i VI.2.b.
d) jeżeli zdolności zawodowe innych podmiotów na których polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił te podmioty innymi podmiotami
lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności zawodowe, o których mowa w pkt. V.3. SIWZ.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń
i dokumentów określonych w pkt. VI. SIWZ. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły /spełnia - nie spełnia/.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. UWAGA: Dokument, o którym mowa w lit. b Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć również w stosunku do każdego z podmiotów na którego zdolnościach polega w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu oraz każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składa ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby z zachowaniem terminów ich wystawienia określonych powyżej. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. V.1.a. SIWZ:
1) decyzji w sprawie przyznania statusu zakładu aktywności zawodowej, lub innych dokumentów potwierdzających status Wykonawcy, lub potwierdzających prowadzenie przez Wykonawcę, lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie publiczne, działalności obejmującej społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych;
2) dokumentów potwierdzających procentowy wskaźnik zatrudnienia osób bezrobotnych
w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 645, 691 i 868), zatrudnionych przez Wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie.
b) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. V.3. SIWZ: wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawy dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
formularz oferty - Załącznik nr 4a do SIWZ; oświadczenia, o których mowa w pkt. VI.1.a. i VI.1.b. SIWZ - pkt. 1 Załącznika Nr 4b i Załącznika Nr 4c do SIWZ; kosztorysy ofertowe wydrukowane w wersji uproszczonej oraz wydruki zestawień materiałów, sprzętu i robocizny - patrz pkt. XII.7. SIWZ; oraz jeżeli dotyczy: oświadczenia, o których mowa w pkt. VI.2.a. i VI.2.b. SIWZ - pkt. 2 Załącznika Nr 4b i Załącznika Nr 4c do SIWZ; pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa lub inny dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy do postępowania przystępują Wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność oryginałem; dowód/dowody wskazujące, że zasoby innych podmiotów, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione, np. pisemne zobowiązania innych podmiotów, zawierające informacje określone w Załączniku Nr 4d do SIWZ. Zobowiązanie innego podmiotu należy złożyć w oryginale (można skorzystać z Załącznika nr 4d do SIWZ) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem należy dokonać zgodnie z § 14 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). Ponadto Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
Część I - 4.000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)
Część II - 2.000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
Część III - 1.800,00 złotych (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100)
Część IV - 2.400,00 złotych (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100)
Część V - 2.000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego GETIN NOBLE Bank S.A. Oddział w Bytomiu nr 15 1560 1049 2103 2408 7777 0004 z opisaniem przelewu: /wadium Część ... - konserwacje - roboty budowlane i instalacyjne/. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, oryginał wadium należy złożyć Zamawiającemu - Bytomskie Mieszkania, 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b (pokój nr 29 - Sekretariat).
6. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać gwarancje bankowe/ubezpieczeniowe:
a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty - na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - sumy wadium, w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 Pzp.;
b) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji;
c) wskazanie sumy gwarancyjnej;
d) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ubezpieczonego Gmina Bytom - Bytomskie Mieszkania, 41-907 Bytom, ul. Zielna 25B;
e) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji;
f) wskazanie gwaranta;
g) określenie okresu ważności gwarancji, tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana.
7. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać poręczenia bankowe / poręczenia innej instytucji (tj. poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej / poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.):
a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie banku / innej instytucji do zapłaty - na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 Pzp,
b) wskazanie podmiotu, za który bank / inna instytucja dokonuje poręczenia,
c) dokładna nazwa zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia,
d) kwota do wysokości, której bank/ inna instytucja będzie zobowiązany,
e) określenie okresu ważności poręczenia tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane.
8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem pkt. 9 i 10 poniżej.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego z zastrzeżeniem pkt. 14 poniżej.
11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt VIII ppkt. 8 SIWZ, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
14. Zamawiający oprócz sytuacji opisanej w pkt. VIII ppkt. 9 SIWZ, zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie;
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Okres gwarancji | 20 |
Czas rozpoczęcia wykonywania robót o charakterze awaryjnym od otrzymania zlecenia | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych przez Zamawiającego w niniejszej umowie w zakresie: a) zmiany strony umowy - Wykonawcy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów; b) zmiana osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy i Zamawiającego wskazanych imiennie w umowie; c) zmiany wskazanych w ofercie podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż w przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, o którym mowa w § 9 ust. 1 lit. b, na którego potencjał Wykonawca powoływał się w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, przedkładając dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu*; d) rezygnacji z podwykonawców; e) zmiany wskazanego w ofercie zakresu podwykonawstwa; f) wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w ofercie żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa. 2. Dokonanie zmiany umowy w ww. zakresie wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 04/05/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. V.3. niniejszej SIWZ, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów: a) oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI.1.a. SIWZ o braku podstaw wykluczenia, Wykonawca przedkłada w odniesieniu do każdego innego podmiotu, na którego zasoby powołuje się, podając w tym oświadczeniu informacje o tym podmiocie; b) oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI.1.b. SIWZ o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca przedkłada w odniesieniu do innego podmiotu, na którego zasoby powołuje się, w zakresie, w jakim się na nie powołuje, podając w tym oświadczeniu informacje o tym podmiocie. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. VI.1.a. i VI.1.b. SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom - roboty budowlane i instalacyjne w nieruchomościach administrowanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców Nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach administrowanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców (dalej POM) Nr 1 - 41-902 Bytom, ul. Powstańców Warszawskich 30 - opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.1. do SIWZ - Przedmiar robót.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest określić Zamawiającemu czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia o charakterze awaryjnym nie dłuższy niż 8 godzin od chwili otrzymania zlecenia. Przy czym czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia to - faktyczne rozpoczęcie robót.
Warunki i wymagania Zamawiającego w sprawie wykonania i odbioru robót, zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik nr 2 do SIWZ.
Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7, 45210000-2,
45300000-0,
45310000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Okres gwarancji | 20 |
Czas rozpoczęcia wykonywania robót o charakterze awaryjnym od otrzymania zlecenia | 20 |
Część nr: 2
Nazwa: Wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom - roboty budowlane i instalacyjne w nieruchomościach administrowanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców Nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 2 - 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b - opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.2. do SIWZ - Przedmiar robót.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest określić Zamawiającemu czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia o charakterze awaryjnym nie dłuższy niż 8 godzin od chwili otrzymania zlecenia. Przy czym czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia to - faktyczne rozpoczęcie robót.
Warunki i wymagania Zamawiającego w sprawie wykonania i odbioru robót, zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik nr 2 do SIWZ.
Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7, 45210000-2,
45300000-0,
45310000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Okres gwarancji | 20 |
Czas rozpoczęcia wykonywania robót o charakterze awaryjnym od otrzymania zlecenia | 20 |
Część nr: 3
Nazwa: Wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom - roboty budowlane i instalacyjne w nieruchomościach administrowanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców Nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 3 - 41-905 Bytom, ul. Baczyńskiego 1 - opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.3. do SIWZ - Przedmiar robót.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest określić Zamawiającemu czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia o charakterze awaryjnym nie dłuższy niż 8 godzin od chwili otrzymania zlecenia. Przy czym czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia to - faktyczne rozpoczęcie robót.
Warunki i wymagania Zamawiającego w sprawie wykonania i odbioru robót, zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik nr 2 do SIWZ.
Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7, 45210000-2,
45300000-0,
45310000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Okres gwarancji | 20 |
Czas rozpoczęcia wykonywania robót o charakterze awaryjnym od otrzymania zlecenia | 20 |
Część nr: 4
Nazwa: Wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom - roboty budowlane i instalacyjne w nieruchomościach administrowanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców Nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IV - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 4 - 41-902 Bytom, ul. Alojzjanów 4 - opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.4. do SIWZ - Przedmiar robót.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest określić Zamawiającemu czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia o charakterze awaryjnym nie dłuższy niż 8 godzin od chwili otrzymania zlecenia. Przy czym czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia to - faktyczne rozpoczęcie robót.
Warunki i wymagania Zamawiającego w sprawie wykonania i odbioru robót, zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik nr 2 do SIWZ.
Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7, 45210000-2,
45300000-0,
45310000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Okres gwarancji | 20 |
Czas rozpoczęcia wykonywania robót o charakterze awaryjnym od otrzymania zlecenia | 20 |
Część nr: 5
Nazwa: Wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom - roboty budowlane i instalacyjne w nieruchomościach administrowanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców Nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część V - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 6 - 41-902 Bytom, ul. Piekarska 77 - opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.5. do SIWZ - Przedmiar robót.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest określić Zamawiającemu czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia o charakterze awaryjnym nie dłuższy niż 8 godzin od chwili otrzymania zlecenia. Przy czym czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia to - faktyczne rozpoczęcie robót.
Warunki i wymagania Zamawiającego w sprawie wykonania i odbioru robót, zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik nr 2 do SIWZ.
Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7, 45210000-2,
45300000-0,
45310000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Okres gwarancji | 20 |
Czas rozpoczęcia wykonywania robót o charakterze awaryjnym od otrzymania zlecenia | 20 |
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- dostawa żywności do SP 26 w Bytomiu w 2025r.
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu.
- Dostawa artykułów spożywczych III dla potrzeb Kuchni Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu- Warzywa i owoce świeże, żur, mleko, przetwory mleczne, magii"
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Bytomiu
- Kompleksowe utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego, przejść podziemnych i kładek stanowiących własność Gminy Bytom w 2025r.
- "Dostawa aparatów ucieczkowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 69 w budynku przy ul. Brackiej 18 w Warszawie
- Remont pomieszczeń kawiarni
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.