To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-27
Kraków: świadczenie usług cateringowych na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w trakcie szkoleń organizowanych na terenie całej Polski przez Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej w Lublinie w roku 2015
Numer ogłoszenia: 69132 - 2015; data zamieszczenia: 27.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4222 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0048 12 6179655, faks 0048 12 6179653.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług cateringowych na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w trakcie szkoleń organizowanych na terenie całej Polski przez Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej w Lublinie w roku 2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w trakcie szkoleń organizowanych przez Ośrodek Szkoleń Ustawicznych i Współpracy Międzynarodowej Krajowej Szkoły w okresie od stycznia 2015 r. do grudnia 2015 r. na 357 szkoleniach dla ok. 18 791 uczestników. Usługa polega na min. przygotowaniu potraw wraz z ich dostawą, obsługą kelnerską i serwisem, dostarczaniem odpowiedniej zastawy stołowej, szkła oraz dekoracji florystycznych, jak również na sprzątaniu po realizacji usługi i wywozie na własny koszt odpadów konsumpcyjnych i produkcyjnych. Świadczenie usług będzie odbywało się sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, zawsze w dni robocze, w większości przypadków w salach konferencyjnych sądów i prokuratur w 43 miastach na terenie Polski. Każdorazowo Zamawiający będzie informował mailem Wykonawcę o terminie, godzinach i miejscu świadczenia usługi w danym mieście oraz liczbie uczestników szkolenia co najmniej na 2 dni robocze przed realizacją zamawianej usługi cateringowej. Zestawienie liczby szkoleń oraz ilości uczestników zawarte zostało w TABELI nr 1( Załącznik nr 1A do SIWZ), jako Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Podane ilości uczestników są tylko przybliżone i będą potwierdzane każdorazowo po zakończonym naborze na szkolenie. Wartość usługi będzie iloczynem potwierdzonej mailem liczby uczestników na danym szkoleniu i ceny jednostkowej za usługę podaną przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiane usługi cateringowe będą świadczone w formie bufetu wg opisu zawartego w TABELI nr 2 ( Załącznik nr 1A do SIWZ) - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje również: - zapewnienie sprzętu cateringowego (w tym zabudowę oraz specjalistyczne urządzenia typu: termosy, podgrzewacze itp. oraz niezbędnej zastawy w postaci naczyń (białe, porcelanowe filiżanki na kawę oraz herbatę, talerze na ciastka i kanapki, szklanki na wodę mineralną), sztućców (ilości sprzętu i naczyń gwarantujące wszystkim uczestnikom sprawne korzystanie z bufetu w trakcie przerw - ilości dostosowane do liczebności grupy), w tym jej bieżące uzupełnianie; - przygotowanie miejsca serwowania, utrzymywanie go na bieżąco w czystości w trakcie każdej z przerw kawowych. Wykonawca wyposaży stoły wykorzystywane podczas przerw kawowych w białe obrusy oraz ozdoby florystyczne; - zapewnienie innych narzędzi niezbędnych do wykonywania zamówienia a także transport, montaż i demontaż po wykonaniu usługi; - zapewnienie profesjonalnej obsługi ( w tym osoby/osób odpowiedzialnych za obsługą bufetu)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 25
Nazwa: Płock
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piotr Lewandowski, Staromiejska 2, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5584,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4224,00
Oferta z najniższą ceną: 4224,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15360,00
Waluta: PLN.
Część NR: 26
Nazwa: Poznań
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Korel Sp. z o.o., 28 czerwca 1956 r, 61-485 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28564,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29700,00
Oferta z najniższą ceną: 29700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 105600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Bydgoszcz
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mateusz Soczyński Gastrocom, Palisandrowa 8, 85-368 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6725,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8618,22
Oferta z najniższą ceną: 8618,22 / Oferta z najwyższą ceną: 21590,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj polegająca na: Przebudowie stołówki i zaplecza gastronomicznego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia konferencyjno-biurowe z zapleczem
- Wykonanie modernizacji wewnętrznych linii zasilających elektrycznych WLZ w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51 (kl. IV-V), Grota Roweckiego 15 (kl. VI-VII), Grota Roweckiego 39 w Krakowie.
- Wymiana oświetlenia klatek schodowych na oświetlenie typu LED w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51, 99, Lipińskiego 20 w Krakowie.
- Wymiana 65 sztuk zaworów gazowych na klatkach schodowych w budynku mieszkalnym ul. Lipińskiego 8-10 w Krakowie.
- Świadczenie usług telefonii ruchomej wraz z dostawą kart SIM na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Wykonywanie remontu wraz z montażem klimatyzacji w apartamencie ŁK 3 w Ośrodku AGH w Łukęcinie ul. Leśna 3 - DE.dzp.272-88/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi hotelarskie i gastronomiczne wraz z wynajęciem sal konferencyjnych na potrzeby organizacji konferencji TRANSPORT XXI wieku dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
- Organizacja Jarmarku Wielkanocnego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 12-13 kwietnia 2025 r.
- Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych (cateringowych), obejmujących przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków podczas szkolenia
- Usługa polegająca na kompleksowej organizacji spotkania międzynarodowego grupy roboczej WGEO w terminie 28-30 maja 2025 roku
- przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych w Poznaniu
- Zapewnienie usługi gastronomicznej (obiad) w celu organizacji spotkania partnerów projektu CE-Spaces4All w Łańcucie w dniu 8 maja 2025r. dla max. 35 osób.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.