Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-30
Lublin: Dostawa aparatury naukowo-badawczej dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 17 części.
Numer ogłoszenia: 69227 - 2010; data zamieszczenia: 30.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie , ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, faks 081 4456730.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.lublin.pl/zamowienia
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury naukowo-badawczej dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 17 części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Zestaw do analizy mikroskopowej, akwizycji i obróbki obrazu dla Katedry Botaniki, Część 2 - Wirówka szybkoobrotowa z chłodzeniem dla Instytutu Biologicznych Podstaw Chorób Zwierząt, Część 3 - Wysokoobrotowa stołowa wirówka laboratoryjna z chłodzeniem, sterowana mikroprocesorowo, z wyświetlaczem cyfrowym dla Katedry Mikrobiologii Rolniczej, Część 4 - Analizator hematologiczny dla Katedry Hodowli Owiec i Kóz, Część 5 - Analizator hematologiczny do zastosowań weterynaryjnych dla Katedry i Kliniki Rozrodu Zwierząt, Część 6 - Detektor wielogazowy dla Katedry Hodowli Owiec i Kóz, Część 7 - Mikroskop laboratoryjny dla Instytutu Biologicznych Podstaw Chorób Zwierząt, Część 8- Maszyna do badań wytrzymałościowych materiału biologicznego dla Katedry Biochemii i Fizjologii Zwierząt, Część 9 - Zestaw do homogenizacji małych objętości dla Katedry Biochemii i Chemii Środowiskowej, Część 10 - Automatyczny licznik kolonii dla Katedry Biochemii i Chemii Środowiskowej, Część 11 - Aparat do elektroforezy SSCP dla Katedry Biologicznych Podstaw Produkcji Zwierzęcej, Część 12 - Specjalistyczny instrument do badania procesu kleikowania skrobi naturalnej i modyfikowanej w funkcji czasu i temperatury dla Katedry Inżynierii Procesowej, Część 13 - Elektryczna wytwornica pary o wydajności pary 20 kg/h dla Katedry Inżynierii Procesowej, Część 14 - Aparat do destylacji parą wodną służący do oznaczania azotu amonowego i azotu ogólnego Kieldahla dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej, Część 15 - Waga hakowa dla Katedry Biologicznych Podstaw Produkcji Zwierzęcej, Część 16 - Przenośny miernik powierzchni liści dla Instytutu Roślin Ozdobnych i Architektury Krajobrazu, Część 17 - Ekstraktor mikrofalowy do przyśpieszonej ekstrakcji próbek roślinnych dla Katedry Roślin Przemysłowych i Leczniczych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.51.00.00-3, 42.93.11.00-2, 38.43.45.70-2, 38.54.30.00-3, 38.54.00.00-2, 38.43.66.00-6, 38.43.20.00-2, 42.13.00.00-9, 42.91.00.00-8, 38.31.10.00-8, 38.00.00.00-5, 38.43.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu w części 8, 12 wynosi 2.400 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak konkretyzacji warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie: W części 1 - co najmniej 1 dostawy mikroskopu o wartości minimum 19.600 zł. brutto, W części 2 - co najmniej 1 dostawy wirówki laboratoryjnej o wartości minimum 42.000 zł. brutto, W części 3 - co najmniej 1 dostawy wirówki laboratoryjnej o wartości minimum 24.000 zł. brutto, W części 4 - co najmniej 1 dostawy analizatora hematologicznego o wartości minimum 23.000 zł. brutto, W części 5 - co najmniej 1 dostawy analizatora hematologicznego o wartości minimum 25.000 zł. brutto, W części 6 - co najmniej 1 dostawy detektora wielogazowego o wartości minimum 8.000 zł. brutto, W części 7 - co najmniej 1 dostawy mikroskopu o wartości minimum 4.100 zł. brutto, W części 8 - co najmniej 1 dostawy maszyny do badań wytrzymałościowych materiału biologicznego o wartości minimum 81.000 zł. brutto, W części 9 - co najmniej 1 dostawy zestawu do homogenizacji małych objętości o wartości minimum 4.900 zł. brutto, W części 10 - co najmniej 1 dostawy automatycznego licznika kolonii o wartości minimum 11.400 zł. brutto, W części 11 - co najmniej 1 dostawy aparatu do elektroforezy o wartości minimum 19.800 zł. brutto, W części 12 - co najmniej 1 dostawy wiskografu o wartości minimum 82.000 zł. brutto, W części 13 - co najmniej 1 dostawy elektrycznej wytwornicy pary o wartości minimum 8.000 zł. brutto, W części 14 - co najmniej 1 dostawy aparatu do destylacji parą wodną o wartości minimum 9.500 zł. brutto, W części 15 - co najmniej 1 dostawy wagi elektronicznej o wartości minimum 2.900 zł. brutto, W części 16 - co najmniej 1 dostawy miernika powierzchni liści o wartości minimum 18.600 zł. brutto, W części 17 - co najmniej 1 dostawy ekstraktora mikrofalowego o wartości minimum 32.700 zł. brutto, W przypadku gdy Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w każdej z części, powinien wykazać się wykonaniem wszystkich ww. dostaw.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak konkretyzacji warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak konkretyzacji warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak konkretyzacji warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- wypełnione załączniki dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikami nr od 1-17 do specyfikacji w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę, - w części 1 - 17 opisów urządzeń technicznych i fotografii przedmiotu zamówienia, (np. foldery, prospekty) - w części 8: a) dokumentów stwierdzających posiadanie certyfikatu CE lub deklaracji zgodności CE wystawionej przez producenta spełniającej wymogi dyrektywy maszynowej MD 98/37/WE, dyrektywy niskonapięciowej LVD 2006/95/WE oraz dyrektywy kompatybilności elektromagnetycznej EMCD 2004/108/WE, b) pisemnych certyfikatów producenta fabrycznej kalibracji głowic, - w części 17 certyfikatu CE na urządzenie,
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełnioną ofertę wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 18 do specyfikacji, - w części 8, 12 - kserokopię dowodu wniesienia wadium,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.up.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pok. 54, 20-950 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pok. 54, 20-950 Lublin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - Dostawa zestawu do analizy mikroskopowej, akwizycji i obróbki obrazu dla Katedry Botaniki, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Zestaw do analizy mikroskopowej, akwizycji i obróbki obrazu dla Katedry Botaniki,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - Dostawa wirówki szybkoobrotowej z chłodzeniem dla Instytutu Biologicznych Podstaw Chorób Zwierząt,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - Wirówka szybkoobrotowa z chłodzeniem dla Instytutu Biologicznych Podstaw Chorób Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 2 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - Dostawa wysokoobrotowej stołowej wirówki laboratoryjnej z chłodzeniem, sterowanej mikroprocesorowo, z wyświetlaczem cyfrowym dla Katedry Mikrobiologii Rolniczej,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - Wysokoobrotowa stołowa wirówka laboratoryjna z chłodzeniem, sterowana mikroprocesorowo, z wyświetlaczem cyfrowym dla Katedry Mikrobiologii Rolniczej, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 3 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 - dostawa analizatora hematologicznego dla Katedry Hodowli Owiec i Kóz,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - Analizator hematologiczny dla Katedry Hodowli Owiec i Kóz, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 4 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.70-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 - Dostawa analizatora hematologicznego do zastosowań weterynaryjnych dla Katedry i Kliniki Rozrodu Zwierząt,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 - Analizator hematologiczny do zastosowań weterynaryjnych dla Katedry i Kliniki Rozrodu Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 5 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.70-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6 - Dostawa detektora wielogazowego dla Katedry Hodowli Owiec i Kóz,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 - Detektor wielogazowy dla Katedry Hodowli Owiec i Kóz, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 6 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7 - Dostawa mikroskopu laboratoryjnego dla Instytutu Biologicznych Podstaw Chorób Zwierząt,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7 - Mikroskop laboratoryjny dla Instytutu Biologicznych Podstaw Chorób Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 7 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8- Dostawa maszyny do badań wytrzymałościowych materiału biologicznego dla Katedry Biochemii i Fizjologii Zwierząt,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8- Maszyna do badań wytrzymałościowych materiału biologicznego dla Katedry Biochemii i Fizjologii Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 8 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9 - Dostawa zestawu do homogenizacji małych objętości dla Katedry Biochemii i Chemii Środowiskowej,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 9 - Zestaw do homogenizacji małych objętości dla Katedry Biochemii i Chemii Środowiskowej, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 9 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.66.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część 10 - Dostawa automatycznego licznika kolonii dla Katedry Biochemii i Chemii Środowiskowej, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 10 do SIWZ,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 10 - Automatyczny licznik kolonii dla Katedry Biochemii i Chemii Środowiskowej, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 10 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część 11 - Dostawa aparatu do elektroforezy SSCP dla Katedry Biologicznych Podstaw Produkcji Zwierzęcej, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 11 do SIWZ,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 11 - Aparat do elektroforezy SSCP dla Katedry Biologicznych Podstaw Produkcji Zwierzęcej, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 11 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część 12 - Dostawa specjalistycznego instrumentu do badania procesu kleikowania skrobi naturalnej i modyfikowanej w funkcji czasu i temperatury dla Katedry Inżynierii Procesowej,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 12 - Specjalistyczny instrument do badania procesu kleikowania skrobi naturalnej i modyfikowanej w funkcji czasu i temperatury dla Katedry Inżynierii Procesowej, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 12 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część 13 - Dostawa elektrycznej wytwornicy pary o wydajności pary 20 kg/h dla Katedry Inżynierii Procesowej,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 13 - Elektryczna wytwornica pary o wydajności pary 20 kg/h dla Katedry Inżynierii Procesowej, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 13 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.16.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część 14 - Dostawa aparatu do destylacji parą wodną służącego do oznaczania azotu amonowego i azotu ogólnego Kieldahla dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 14 - Aparat do destylacji parą wodną służący do oznaczania azotu amonowego i azotu ogólnego Kieldahla dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 14 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część 15 - Dostawa wagi hakowej dla Katedry Biologicznych Podstaw Produkcji Zwierzęcej,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 15 - Waga hakowa dla Katedry Biologicznych Podstaw Produkcji Zwierzęcej, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 15 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Część 16 - Dostawa przenośnego miernika powierzchni liści dla Instytutu Roślin Ozdobnych i Architektury Krajobrazu,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 16 - Przenośny miernik powierzchni liści dla Instytutu Roślin Ozdobnych i Architektury Krajobrazu, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 16 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Część 17 - Dostawa ekstraktu mikrofalowego do przyśpieszonej ekstrakcji próbek roślinnych dla Katedry Roślin Przemysłowych i Leczniczych,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 17 - Ekstraktor mikrofalowy do przyśpieszonej ekstrakcji próbek roślinnych dla Katedry Roślin Przemysłowych i Leczniczych, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 17 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2025.
- Dostawa papieru kserograficznego do Urzędu Miasta Lublin.
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników do badań hematologicznych wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego 5DIFF
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
- Dostawa stanowisk badawczych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych - 2 Części
- Dostawa urządzeń oraz akcesoriów laboratoryjnych do jednostek UWM w Olsztynie
- Zestaw do wyposażenia bezzałogowego samolotu badawczego w związku z realizacja projektu "Latające laboratorium do badania elektrycznego zespołu napędowego na różnych wysokościach" dla ITLiMS MEiL PW
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.