Ogłoszenie z dnia 2016-03-25
Wrocław: Sprzątanie powierzchni wewnętrznych Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu - zamówienie uzupełniające, znak postępowania: WM/SZP/WR/24/2016/S
Numer ogłoszenia: 69290 - 2016; data zamieszczenia: 25.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3235700, faks 71 3235750.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie powierzchni wewnętrznych Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu - zamówienie uzupełniające, znak postępowania: WM/SZP/WR/24/2016/S.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: usługa. 2. Ilekroć w zaproszeniu oraz w jego załącznikach nie postanowiono inaczej, to poniższym wyrażeniom nadaje się następujące znaczenie: 1) Obiekt - Centrum Biznesu Grafit (CBG) położony we Wrocławiu przy ul. Namysłowskiej 8. 2) Sprzątanie zasadnicze - sprzątanie i utrzymywanie czystości powierzchni znajdujących się na terenie Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu, wykonywane zgodnie z Załącznikiem nr 4 do zaproszenia Standaryzacją świadczenia usług. 3) Serwis dzienny - realizacja czynności interwencyjnych i doraźnych wewnątrz Obiektu przez co najmniej jedną osobę personelu sprzątającego w godzinach od 15.00 do godz. 20.00, obejmujących stały monitoring i utrzymanie czystości w miejscach ogólnodostępnych (w szczególności w toaletach), uzupełnianie na bieżąco środków higienicznych oraz doraźne interwencje w zakresie sprzątania w nagłych przypadkach. 4) Koordynator - co najmniej jedna osoba upoważniona przez Wykonawcę do kontaktowania się z Zamawiającym oraz do kierowania pracami objętymi przedmiotem zamówienia. 5) Personel Sprzątający - osoby bezpośrednio wykonujące w imieniu Wykonawcy prace objęte przedmiotem zamówienia. 6) Regulacje Obiektu - ustanawiane przez zarządcę Obiektu bądź przez inny uprawniony na podstawie przepisów prawa podmiot, normy (regulaminy, instrukcje itp.) regulujące funkcjonowanie Centrum Biznesu Grafit, bezpieczeństwo na terenie Centrum Biznesu Grafit oraz zasady korzystania z Centrum Biznesu Grafit. 3. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług sprzątania i utrzymywania czystości powierzchni wewnętrznych znajdujących się na terenie Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu, obejmujące sprzątanie zasadnicze wg standaryzacji zamieszczonej w załączniku nr 4 do zaproszenia oraz serwis dzienny. Zamówienie obejmuje sprzątanie powierzchni, których wykaz zawiera Załącznik nr 5 do zaproszenia Wykaz powierzchni przeznaczonych do sprzątania na Obiekcie. 4. Nazwa CPV: 90910000-9 Usługi sprzątania; 90911200-8 Usługi sprzątania budynków; 90916000-1 Usługi czyszczenia sprzętu telefonicznego; 90919100-3 Usługi czyszczenia urządzeń biurowych; 90918000-5 Usługi czyszczenia pojemników na odpadki; 90919200-4 Usługi sprzątania biur. 5. Wymogi Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, umową, której projekt stanowi Załącznik Nr 3 do zaproszenia, oraz Standaryzacją świadczenia usług stanowiącą Załącznik Nr 4 do zaproszenia. Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować się także do Regulacji Obiektu. 2) Osoby z Personelu Sprzątającego oraz Koordynator muszą być przeszkolone w zakresie zasad BHP i PPOŻ, zapoznane z Regulacjami obiektu oraz posiadać aktualne badania lekarskie, a także niezbędne uprawnienia, o ile będą wymagane przepisami prawa, m.in. uprawnienia do pracy na wysokościach w przypadku np. mycia szklanych elewacji. 3) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić środki chemiczne do wykonywania przedmiotu zamówienia, w tym środki czyszczące, dezynfekujące oraz konserwujące, które są dopuszczone do stosowania na terenie Polski i posiadają wszelkie wymagane prawem atesty PZH lub kartę charakterystyki lub inny równoważny certyfikat potwierdzający, że oferowane środki nie mają negatywnego wpływu na zdrowie użytkownika i środowisko, jak również worki na śmieci, odświeżacze powietrza oraz kostki zapachowe. Środki higieniczne (papier toaletowy oraz mydło) zabezpiecza Zamawiający. Wykonawca zobowiązany będzie do ich bieżącego uzupełniania. 4) Na potrzeby realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany dysponować narzędziami i urządzeniami wymienionymi w załączniku nr 6 do zaproszenia. 5) Wykonawca jest wytwórcą i posiadaczem wszelkich odpadów niebezpiecznych w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) znajdujących się na terenie Obiektu, które to odpady niebezpieczne powstaną w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia, jak również innych odpadów związanych ze stosowanymi przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia środkami i urządzeniami (w szczególności opakowań po środkach czystości, opakowań po środkach konserwujących, opakowań po środkach higieny, zużytych myjek, zużytych gąbek itp.). W odniesieniu do powyższych odpadów Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewnia zgodną z obowiązującymi przepisami prawa gospodarkę odpadami zbierając i usuwając te odpady z terenu Obiektu. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przedstawić wymagane prawem dokumenty związane z gospodarką odpadami, m.in. karty odbioru tych odpadów przez uprawnione podmioty. 6) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do zaproszenia oraz w Załączniku Nr 4 Standaryzacja świadczenia usług. 6. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: umowa obowiązuje przez okres od dnia 24 marca 2016 r. do dnia 31 maja 2016 r., z zastrzeżeniem, że umowa ulega rozwiązaniu przed tym terminem w razie zrealizowania przedmiotu umowy za wynagrodzeniem łącznym brutto określonym w § 10 ust. 1 umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.60.00-1, 90.91.91.00-3, 90.91.80.00-5, 90.91.92.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- APC Cleaning Sp. z o.o., ul. Braci Gierymskich 160, 51-640 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2639,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10017,07
Oferta z najniższą ceną: 10017,07 / Oferta z najwyższą ceną: 10017,07
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art. 67. ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki poniżej 209 000 euro na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienie podstawowe udzielone zostało w dniu 29.02.2016 r. Wykonawcy APC Cleaning Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu 51-640 przy ul. Braci Gierymskich 160 (umowa nr 8/SZP/02/16/S) w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu, znak postępowania: WM/SZP/PN/5/2016/S.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa Aparatu USG dla Oddziału Kardiologicznego
- Zad. 1: Zakup pojazdu wielofunkcyjnego ogrodniczego z wyposażeniem na potrzeby Arboretum Wojsławice Zad. 2: Zakup kosiarki górskiej samobieżnej na potrzeby Arboretum Wojsławice - OBUWr w Niemczy
- "Dostawa odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych oraz podstawowych związków chemicznych z podziałem na 3 części na podstawie umowy ramowej."
- DOSTAWA OPRAW OŚWIETLENIA DLA ASP WE WROCŁAWIU W RAMACH REALIZACJI INWESTYCJI PT. "DOSTOSOWANIE INFRASTRUKTURY ASP WE WROCŁAWIU DO OBOWIĄZUJACYCH PRZEPISÓW PPOŻ. ORAZ OPTYMALIZACJI KOSZTÓW...
- Dostawa jaj przeznaczonych dla pacjentów hospitalizowanych w USK we Wrocławiu na okres 12-m-cy
- Opracowanie Strategii Rozwoju Ponadlokalnego Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego WrOF 2050
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości budynków Sądu Rejonowego w Szczecinku
- Wykonywanie usług w zakresie sprzątania budynków i terenów zewnętrznych oraz utrzymania zieleni na terenie obiektów Straży Miejskiej w Łodzi w 2025r
- Kompleksowe wykonywanie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Lęborku
- Wykonywanie prac czystościowych i porządkowych na terenie siedziby Nadleśnictwa Gidle w 2025 r
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI OBIEKTÓW CHROBRY GŁOGÓW S.A. W GŁOGOWIE PRZY UL. RUDNOWSKIEJ 17 A, 17 B i UL. WITA STWOSZA 1, 1A. oraz przy ul. Bolesława Śmiałego 2A.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚĆI DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W BIELSKU-BIAŁEJ
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.