Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-01
Siemianowice Śląskie: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w zasobach Gminy Siemianowice Śląskie.
Numer ogłoszenia: 69345 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, faks 032 7605280.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w zasobach Gminy Siemianowice Śląskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn.: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w zasobach Gminy Siemianowice Śląskie. Realizacja zamówienia polega na wymianie okien drewnianych na nowe PCV z szyba zespoloną o współczynniku mniejszym bądź równym K 1.1 W/m2 oraz systemem mikro wentylacji zapewniającej naturalną infiltracje powietrza, w ilości: -Okna i drzwi balkonowych- 589,56 m2 a w przypadku wymiany okien skrzynkowych w starym budownictwie należy również wymienić parapety wewnętrzne drewniane na PCV w ilości: - Wymiana parapetów wewnętrznych do 1,5 m- 210 szt. - Wymiana parapetów wewnętrznych powyżej 1,5 m - 85 szt. oraz na: - pomiarze okien przed wykonaniem stolarki, - demontaż starych drewnianych okien, drzwi balkonowych i parapetów, - wywiezienie starych okien, oraz utylizacja odpadów, - montaż nowych okien wraz z regulacją oraz drzwi balkonowych i parapetów zewnętrznych z blach powlekanych a wewnętrznych PCV - doprowadzenie miejsca wykonania robót do stanu porządkowego przed rozpoczęciem prac- niezwłocznie po ich ukończeniu tj. do uporządkowania i wywiezienia starych okien, parapetów i gruzu UWAGA! Przed przystąpieniem do wykonania wymiany stolarki okiennej należy wykonać pomiar z natury. W oknach kuchennych winny być zamontowane nawiewnik higro-sterowany. Prowadzący postępowanie dopuszcza możliwość zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Prowadzącego postępowanie przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Prowadzący postępowanie nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej na kwotę nie mniejsza niż 90.000,00 zł brutto każda. - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt. VI dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą - Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. - Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować co najmniej tj; - kierownikiem robót posiadający kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. z 2006r. Nr 156, poz.1118 z późn. zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 100.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Prowadzący postępowanie przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: - przedłużenie terminu wykonania zamówienia przez Wykonawcę w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z n/w okoliczności: a) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego do zamówienia podstawowego stanowiącego przedmiot umowy, lub b) pod warunkiem przedłożenia Prowadzącemu postępowanie pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez Prowadzącego postępowanie na tę zmianę; 2.1 zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy: a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, tj. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby Wykonawcy rażącą stratą w rozumieniu art. 3571 kodeksu cywilnego oraz zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy, b) pod warunkiem przedłożenia Prowadzącemu postępowanie pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez Prowadzącego postępowanie na tę zmianę;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgkim.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w cenie 14,00 zł można otrzymać w Zakładzie Remontów Kapitalnych MPGKiM Sp z o.o., ul. Śmiłowskiego 15 po wcześniejszym dokonaniu opłaty w kasie Przedsiębiorstwa lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2011 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie dyrekcji Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z 0.0 ul. Śmiłowskiego 15 w Siemianowicach Śl..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Prowadzący postępowanie Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o w Siemianowicach Śląskich przy ul. Śmiłowskiego 15. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: Alojzy Grzesiek- Kierownik Zakładu Remontów Kapitalnych (sprawy techniczne) MPGKiM ul. Śmiłowskiego 15, 41-100 Siemianowice ŚL Katarzyna Bytomska-referent Zakładu Remontów Kapitalnych (sprawy formalne) MPGKiM ul. Śmiłowskiego 15,41-100 Siemianowice ŚI..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Usługa wykonania dokumentacji projektowej dla zadania dot. przebudowy i modernizacji lądowiska wyniesionego dla śmigłowców LPR w CLO
- Świadczenie usługi ochrony mienia w postaci fizycznego zabezpieczenia budynku Szpitala Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich.
- Sukcesywna dostawa materiałów do utrzymania czystości.
- Przeprowadzenie jednorazowego przeglądu technicznego i serwisu systemu komory hiperbarycznej HAUX
- Jednorazowa dostawa aparatury medycznej wraz z uruchomieniem i przeprowadzeniem instruktażu dla pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i użytkowania urządzenia.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja łazienek w budynku internatu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii nr 8 przy ul. Podmokłej 4 w Warszawie w podziale na części
- Wykonanie robót budowlanych przy budynku I Liceum Ogólnokształcącego im Króla Władysława Jagiełły w Dębicy polegające na montażu instalacji sygnalizacji pożarowej i oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego
- Budowa zbiorników retencyjnych w obrębach Oszkinie, Puńsk, Krejwiany, Gmina Puńsk, Powiat Sejneński, Województwo Podlaskie
- roboty dekarskie w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku
- Remont świetlicy wiejskiej w Rudzienku, Gmina Kołbiel
- Termomodernizacja bud. nr 49, 50, 51, 52, 169 na terenie kompl. wojsk. przy ul. Dworcowej 6A, 86-134 Grupa.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.