Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-19
Dąbrowa Tarnowska: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie odbudowy dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 69454 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Drogowy w Dąbrowie Tarnowskiej , ul. Warszawska 48/8, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 014 6422500, faks 014 6422500.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie odbudowy dróg powiatowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Postanowienia ogólne: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie odbudowy dróg powiatowych pn.: 1. Odbudowa drogi powiatowej nr 1307K Swarzów - Mędrzechów - Delastowice na odcinku Dąbrówki Breńskie - Grądy - Mędrzechów w km 5+400 - 6+400, 6+555 - 7+329 o łącznej długości 1774 m. Zakres robót budowlanych obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - frezowanie nawierzchni, - roboty ziemne i pomiarowe, - profilowanie i zagęszczanie podłoża, - podbudowy, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, - odwodnienie drogi, - roboty branżowe - usunięcie kolizji z siecią wodociągową, - roboty branżowe - usuniecie kolizji z siecią gazową. 2. Odbudowa drogi powiatowej nr 1312K Bolesław - Ćwików na odcinku Bolesław - Ćwików w km 0+000 - 1+700 o łącznej długości 1700 m. Zakres robót budowlanych obejmuje: - roboty przygotowawcze, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni, - wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym o średniej grubości 4 cm, - nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna o grubości 4 cm - ścinanie poboczy, - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego, - roboty w zakresie odmulenia rowów z wyprofilowaniem skarp, - roboty w zakresie likwidacji przełomów. 3. Odbudowa drogi powiatowej nr 1318K Szczucin - Suchy Grunt - Radwan na odcinku Dąbrowica - Sutków - Radwan w km 2+200 - 3+000, 17+000 - 20+811 wraz z odbudową przepustu w km 19+428 o łącznej długości 4611 m. Zakres robót budowlanych obejmuje: - roboty przygotowawcze, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni, - wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym o średniej grubości 4 cm, - nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna o grubości 4 cm - ścinanie poboczy, - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego, - roboty w zakresie odmulenia rowów z wyprofilowaniem skarp, - roboty w zakresie odbudowy przepustu ramowego w km 19+428. 4. Odbudowa drogi powiatowej nr 1323K Czarkówka - Radgoszcz - Luszowice - Lipiny w miejscowości Lipiny w km 20+100 - 21+497 o łącznej długości 1397 m. Zakres robót budowlanych obejmuje: - roboty przygotowawcze, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni, - wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym o średniej grubości 4 cm, - nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna o grubości 4 cm, - ścinanie poboczy, - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego, - roboty w zakresie odmulenia rowów z wyprofilowaniem skarp, - wymiana podbudowy drogi na odcinku 900 mb. 5. Odbudowa drogi powiatowej nr 1305K Szczurowa - Żelichów w miejscowości Żelichów w km 19+200 - 20+937 o łącznej długości 1737 m. Zakres robót budowlanych obejmuje: - roboty przygotowawcze, - wykonanie wymiany podbudowy drogi na długości 550 mb, - wykonanie wzmocnienia podbudowy drogi na długości 1187mb, - wykonanie warstwy wiążącej podbudowy betonem asfaltowym o średniej grubości 4 cm, - nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna o grubości 4 cm, - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego, - roboty w zakresie odmulenia rowów z wyprofilowaniem skarp. 6. Odbudowa drogi powiatowej nr 1307K Swarzów - Mędrzechów - Delastowice w km 6+400 - 6+555 o łącznej długości 155 m. Zakres robót budowlanych obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - frezowanie nawierzchni, - roboty ziemne i pomiarowe, - profilowanie i zagęszczanie podłoża, - podbudowy, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, - odwodnienie drogi. 2. Dane szczegółowe: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z prawem budowlanym. Usługa obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010r nr 243 poz. 1623 z późn. zm.), a w szczególności: 2.1. Reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy w zakresie sprawowania kontroli zgodności realizacji zadania z projektem oraz stosownymi pozwoleniami, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej. 2.2. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych urządzeń i wyrobów a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 2.3. Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu, uczestniczenie w próbach technicznych sieci, instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót końcowych. 2.4. Stwierdzanie gotowości do odbioru końcowego wpisem do dziennika budowy oraz informowania o tym Zamawiającego. 2.5. Udział w uzgodnieniach Zamawiającego z Wykonawcą dotyczących zmian rozwiązań technicznych mających wpływ na koszt zadania , warunki wykonawstwa, estetykę i jakość robót. 2.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy. 2.7. Sprawdzanie stanu zaawansowania robót w oparciu o dokumentację techniczną oraz prawidłowości ich rozliczenia. 2.8. Zapewnienie pobytów inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 2.9. Pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach naruszających interes Zamawiającego a mających miejsce w trakcie realizacji nadzoru inwestorskiego lub uzyskanych w związku z pełnieniem nadzoru. 2.10. Wstrzymanie prowadzenia wszelkich robót, których realizacja nie została należycie zabezpieczona w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami. 2.11. Udziału w odbiorze zadania inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności do: - przygotowania wymaganych przy odbiorze dokumentów, - udzielenia pomocy przy spisywaniu protokołu odbioru końcowego, - udzielenie pomocy w końcowym rozliczeniu robót. 3. Do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie ponadto : 3.1. Uczestniczenie w przeglądach dokonywanych w okresie gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, a także nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek. 3.2. Kontrola usunięcia przez Wykonawcę wad (usterek) stwierdzonych w czasie odbioru, w okresie gwarancyjnym i w okresie rękojmi, 3.3. Udział w ostatecznym odbiorze robót budowlanych po upływie okresu gwarancji i rękojmi ustalonego w umowie z Wykonawcą. 3.4. Kontrola zgodności wykonania robót pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, z dokumentacją projektową, z przepisami techniczno-budowlanymi, normami, a także z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, 3.5. Kontrola jakości użytego przez wykonawcę robót sprzętu, 3.6. Uzgadnianie z Wykonawcą wszelkich propozycji zmian do projektu wykonawczego i ich zatwierdzenie bądź odrzucenie i dokonywanie z nim niezbędnych wyjaśnień, 3.7. Przeprowadzenie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową z Wykonawcą, 3.8. Na etapie realizacji robót budowlanych zgłaszanie projektantowi lub Zamawiającemu zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych do projektu budowlanego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie powyższego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi w zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o wartości brutto robót budowlanych co najmniej 100.000,00 zł każde
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy możliwa będzie w następujących przypadkach: a) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynikła z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) zmian korzystnych dla Zamawiającego istotnych dla prawidłowego wykonania zamówienia, c) zmian wynikających z prostowania omyłek i błędów pisarskich i rachunkowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/dabrowski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Drogowy ul. Warszawska 48 33-200 Dąbrowa Tarnowska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Drogowy ul. Warszawska 48 33-200 Dąbrowa Tarnowska, Dziennik podawczy pokój nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbudowa drogi powiatowej nr 1307K Swarzów - Mędrzechów - Delastowice na odcinku Dąbrówki Breńskie - Grądy - Mędrzechów w km 5+400 - 6+400, 6+555 - 7+329.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa drogi powiatowej nr 1307K Swarzów - Mędrzechów - Delastowice na odcinku Dąbrówki Breńskie - Grądy - Mędrzechów w km 5+400 - 6+400, 6+555 - 7+329 o łącznej długości 1774 m. Zakres robót budowlanych obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - frezowanie nawierzchni, - roboty ziemne i pomiarowe, - profilowanie i zagęszczanie podłoża, - podbudowy, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, - odwodnienie drogi, - roboty branżowe - usunięcie kolizji z siecią wodociągową, - roboty branżowe - usuniecie kolizji z siecią gazową..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbudowa drogi powiatowej nr 1312K Bolesław - Ćwików na odcinku Bolesław - Ćwików w km 0+000 - 1+700.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa drogi powiatowej nr 1312K Bolesław - Ćwików na odcinku Bolesław - Ćwików w km 0+000 - 1+700 o łącznej długości 1700 m. Zakres robót budowlanych obejmuje: - roboty przygotowawcze, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni, - wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym o średniej grubości 4 cm, - nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna o grubości 4 cm - ścinanie poboczy, - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego, - roboty w zakresie odmulenia rowów z wyprofilowaniem skarp, - roboty w zakresie likwidacji przełomów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odbudowa drogi powiatowej nr 1318K Szczucin - Suchy Grunt - Radwan na odcinku Dąbrowica - Sutków - Radwan w km 2+200 - 3+000, 17+000 - 20+811 wraz z odbudową przepustu w km 19+428.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa drogi powiatowej nr 1318K Szczucin - Suchy Grunt - Radwan na odcinku Dąbrowica - Sutków - Radwan w km 2+200 - 3+000, 17+000 - 20+811 wraz z odbudową przepustu w km 19+428 o łącznej długości 4611 m. Zakres robót budowlanych obejmuje: - roboty przygotowawcze, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni, - wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym o średniej grubości 4 cm, - nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna o grubości 4 cm - ścinanie poboczy, - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego, - roboty w zakresie odmulenia rowów z wyprofilowaniem skarp, - roboty w zakresie odbudowy przepustu ramowego w km 19+428..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odbudowa drogi powiatowej nr 1323K Czarkówka - Radgoszcz - Luszowice - Lipiny w miejscowości Lipiny w km 20+100 - 21+497.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa drogi powiatowej nr 1323K Czarkówka - Radgoszcz - Luszowice - Lipiny w miejscowości Lipiny w km 20+100 - 21+497 o łącznej długości 1397 m. Zakres robót budowlanych obejmuje: - roboty przygotowawcze, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni, - wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym o średniej grubości 4 cm, - nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna o grubości 4 cm, - ścinanie poboczy, - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego, - roboty w zakresie odmulenia rowów z wyprofilowaniem skarp, - wymiana podbudowy drogi na odcinku 900 mb..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odbudowa drogi powiatowej nr 1305K Szczurowa - Żelichów w miejscowości Żelichów w km 19+200 - 20+937.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa drogi powiatowej nr 1305K Szczurowa - Żelichów w miejscowości Żelichów w km 19+200 - 20+937 o łącznej długości 1737 m. Zakres robót budowlanych obejmuje: - roboty przygotowawcze, - wykonanie wymiany podbudowy drogi na długości 550 mb, - wykonanie wzmocnienia podbudowy drogi na długości 1187mb, - wykonanie warstwy wiążącej podbudowy betonem asfaltowym o średniej grubości 4 cm, - nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna o grubości 4 cm, - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego, - roboty w zakresie odmulenia rowów z wyprofilowaniem skarp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odbudowa drogi powiatowej nr 1307K Swarzów - Mędrzechów - Delastowice w km 6+400 - 6+555.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa drogi powiatowej nr 1307K Swarzów - Mędrzechów - Delastowice w km 6+400 - 6+555 o łącznej długości 155 m. Zakres robót budowlanych obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - frezowanie nawierzchni, - roboty ziemne i pomiarowe, - profilowanie i zagęszczanie podłoża, - podbudowy, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, - odwodnienie drogi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
- Doposażenie warsztatów szkolnych w Powiatowym Centrum Edukacji i Kompetencji Zawodowych w Szczucinie w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Dąbrowskim
- Rewitalizacja zabytkowego zespołu dworsko-parkowego Lubomirskich w Dąbrowie Tarnowskiej
- Przebudowa skrzyżowania Alei Wolności z ul. Piłsudskiego w Dąbrowie Tarnowskiej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania pn. Przebudowa ul. Tarasiuka oraz części ul. Walerowskiego w Kleosinie
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 na terenie MOSiR w Bielsku Podlaskim wraz z budową kortu tenisowego z trybunami i boiska do siatkówki
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Modernizacja (przebudowa) stacji pomp Modła III (Etap I)"
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkaniowego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont kapliczki w Czarlinie"
- Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: "Rozbudowa stadionu miejskiego Etap II wraz z rozbudową krytego basenu w Ząbkowicach Śląskich"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.