eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Dostosowanie pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 7 przy ul. Tołstoja 1 do potrzeb oddziału zerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-07

Tychy: Dostosowanie pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 7 przy ul. Tołstoja 1 do potrzeb oddziału zerowego
Numer ogłoszenia: 69603 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, fax (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 7 przy ul. Tołstoja 1 do potrzeb oddziału zerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 7 przy ul. Tołstoja 1 do potrzeb oddziału zerowego. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje między innymi następujące prace: A. Roboty rozbiórkowe, w tym między innymi: 1. rozebranie obicia ścian drewnianych - 20,4 m2, 2. wykucie z muru ościeżnic drewnianych - 3,2 mb, 3. wykucie z muru belek stalowych - 12,44 mb, 4. rozebranie ścianki z cegieł - 18,67 m2, 5. zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - 135,24 m2, 6. zerwanie posadzki cementowej - 94,39m2, 7. wykucie z ościeżnic stalowych o pow. 2m2 - drzwi przesuwne - 12,98 m2 8. wykucie z ościeżnic stalowych do. 2m2 - 1 szt., 9. wykucie z ościeżnic drewnianych o pow. ponad 2m2 - 26,56 m2 10. rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy z blachy nie nadającej się do użytku - 4,42 m2, B. Roboty murarskie, w tym między innymi: 1. zabudowa ościeżnic drzwiowych stal. - 4 szt., 2. zabudowa skrzydeł drzwiowych płytowych jednodzielnych - 8 szt., 3. montaż okien uchylnych jednodzielnych z PVC z obróbką obsadzenia o pow. do 1,0 m2- okna 5- komorowe - 27,02m2, 4. montaż okien rozwieralnych i uchylno-rozwieralnych jednodzielnych z PVC z obróbką obsadzenia o wym. 0,91x2,16 m2- okna 5- komorowe - 1,96m2, 5. montaż okien rozwieralnych i uchylno-rozwieralnych jednodzielnych z PVC z obróbką obsadzenia o wym. 2,46x2,16 okna 5- komorowe - 26,56m2, C. Roboty tynkarskie, w tym między innymi: 1. wykonanie pasów tynku zwykłego kat.III o szer. do 10 cm na murach z cegieł - 100 m, 2. wykonanie pasów tynku zwykłego kat.III o szer. do 20 cm na murach z cegieł - 50 m, 3. wykonanie pasów tynku zwykłego kat.III o szer. do 15 cm na stropie z betonu - 12,7 m, 4. wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ościeżach szerokości do 15 cm - 40m, 5. wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ościeżach szerokości do 40 cm - 11,2m, 6. wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III ręcznie na podłożu z cegły i pustaków - 8,4m2, D. Roboty posadzkowe, w tym między innymi: 1. gruntowanie podłoży preparatami nie gorszymi niż np. ATLAS UNI GRUNT - 90,69 m2, 2. wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej gr. 20 mm zatarte na ostro - 51,60 m2, 3. wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej - dodatek lub potrącenie za zmianę grubości o 10 mm - 90,69 m2, 4. wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej gr. 5 mm -90,69m2, 5. wykonanie posadzki z kamieni sztucznych układane na klej przygotowanie podłoża - 51,39m2, 6. wykonanie posadzki płytkowej z kamieni sztucznych - płytki gres 30x30 cm układane na klej - 51,39m2, 7. wykonanie cokolików płytkowych z kamieni sztucznych - cokolik 15cm układanych na klej z przycinaniem płytek - 23,60m, 8. posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych z warstwą izolacyjną rolowaną nie gorsze niż TARKETT EMINENT - 43,70 m2, E. Roboty malarskie, w tym między innymi: 1. zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o powierzchni podłogi ponad 5m2 - - 230,37m2, 2. dwukrotne malowanie powierzchni sufitów farbami emulsyjnymi - 135,24m2, 3. dwukrotne malowanie powierzchni ścian farbami emulsyjnymi - 95,12m2, 4. dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z dwukrotnym szpachlowaniem - 119,69m2, 5. jednokrotne lakierowanie emalią olejną tynków - 119,69m2, F Roboty elektryczne, w tym między innymi: 1. demontaż przewodów wtynkowych z podłoża ceglanego lub betonowego - 150 m, 2. demontaż belek montażowych dla opraw świetlówkowych - 28 szt., 3. ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w betonie - 100m, 4. przewody kabelkowe YDY 3*2,5mm2 układane w gotowych bruzdach - 50 m, 5. montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych z blachy stalowej z rastrem 2x36W - przykręcanych - przelotowych -22 szt., G Roboty porządkowe, w tym między innymi: 1. wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji ceglanych na odległość do 1km - 5,5m3, 2. wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji żwirobetonowych i żelbetowych na odległość do 1km - 3,44m3, 3. koszt składowania i utylizacji gruzu - 13,50t. Uwaga! W kosztorysie należy uwzględnić dodatkową pozycję: montaż automatycznych, higrosterowalnych nawiewników powietrza np. Ventair II do ram okiennych - we wszystkich wymienianych oknach. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wykazane w dokumentach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium - 1 500.00 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100 PLN).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wymagane wykonanie z należytą starannością minimum 2 zadań w zakresie robót remontowo- budowlanych o wartości min. 70 000 zł brutto każde) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wymagane jest dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia konstrukcyjno-budowlane), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana jest polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę min. 50 000,00 zł), Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ - dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia konstrukcyjno-budowlane. Wymagana jest kserokopia uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 2) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - wykonanie z należytą starannością minimum dwóch zadań w zakresie robót remontowo- budowlanych o wartości min. 70 000 zł brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 50 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pokój nr 808 Al. Niepodległości 49 43- 100 Tychy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pokój nr 808 Al. Niepodległości 49 43- 100 Tychy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: 1) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, 2) załącznik nr 3 do SIWZ -zaakceptowany na każdej stronie wzór umowy, 3) dowód wniesienia wadium 4) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów (Wykonawcy muszą dołączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza), 5) wypełniony kosztorys ofertowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.