Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-14
Nowy Sącz: PCFE.272.25.2015 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu pn.: Twoja Szansa
Numer ogłoszenia: 69737 - 2015; data zamieszczenia: 14.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich , ul. Kościuszki 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 262 18 92, faks 18 262 18 92.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcfe.powiat-ns.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCFE.272.25.2015 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu pn.: Twoja Szansa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń łącznie dla 24 uczestników projektu pn.: Twoja Szansa, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części (Pakiety): 1) Pakiet 1: Szkolenia wewnętrzne (dedykowane) dla 23 pracowników hotelu: a) W szkoleniu uczestniczyć będą 23 osoby. b) Szkolenie będzie przeprowadzone z następujących modułów: Marketing hotelowy, Techniki efektywnej sprzedaży usług hotelowych, Standardy profesjonalnej obsługi gościa z elementami efektywnej sprzedaży, Profesjonalny menedżer gastronomii, Profesjonalny kucharz, Obsługa techniczna: Szkolenie dla kierowników i pracowników służby pięter, Księgowość: rachunkowość zarządcza, Zarząd: zarządzanie zespołem i finansami hotelu. c) Liczba godzin szkolenia: 282. d) Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 27.06.2015 r. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 6.1 do specyfikacji. 2) Pakiet 2: Szkolenie detektywistyczne wraz ze szkoleniem z kierowania ruchem drogowym dla 1 osoby a) W kursie uczestniczyć będzie 1 osoba. b) Szkolenie detektywistyczne obejmuje co najmniej 65 godzin zajęć edukacyjnych. Szkolenie z zakresu kierowania ruchem drogowym obejmuje 8 godzin zajęć. c) Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 27.06.2015 r. d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 6.2 do specyfikacji. 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do specyfikacji..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
I. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertą na Pakiet 1 dysponował minimum: 1) jedną osobą posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje do prowadzenia przedmiotowych szkoleń spełniającą łącznie następujące wymagania: a) w zakresie wykształcenia: ukończone studia II stopnia (magisterskie) na kierunku ekonomia i/lub zarządzanie i/lub turystyka b) w zakresie doświadczenia: minimum 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu hotelem, przeprowadzone minimum 100 godzin szkoleń zawodowych i/lub wykładów i/lub wystąpień na konferencjach dla pracowników branży hotelarskiej. 2) jedną osobą posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje do prowadzenia przedmiotowych szkoleń spełniającą łącznie następujące wymagania: a) w zakresie wykształcenia: ukończone studia II stopnia (magisterskie) (1) na kierunku rachunkowość lub (2) na innym kierunku ekonomicznym o specjalności rachunkowość, lub innej, dla której plan studiów i program kształcenia odpowiadał wymogom określonym przez organy uczelni dla specjalności rachunkowość lub ukończone studia II stopnia (magisterskie) (3) na kierunku innym niż rachunkowość oraz ukończone studia podyplomowe z zakresu rachunkowości, b) w zakresie doświadczenia: minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w księgowości i w zarządzaniu finansami w branży hotelarskiej; 3) jedną osobą posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje do prowadzenia przedmiotowych szkoleń spełniającą łącznie następujące wymagania: a) w zakresie wykształcenia: ukończone studia II stopnia (magisterskie) na kierunku marketing, b) w zakresie doświadczenia: minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w zakresie marketingu w branży hotelarskiej; 4) jedną osobą posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje do prowadzenia przedmiotowych szkoleń spełniającą łącznie następujące wymagania: a) w zakresie wykształcenia: wykształcenie na kierunku związanym z gastronomią, b) w zakresie doświadczenia: minimum 4-letnie doświadczenie na stanowisku szefa kuchni. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie: a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do specyfikacji), b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg formularza stanowiącego Załącznik nr 8 do specyfikacji). II. W przypadku Wykonawców składających ofertę na Pakiet 2 Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Do oferty powinien być dołączony dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 3. W przypadku Wykonawców składających ofertę na Pakiet 1 - potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopie dokumentów osób wskazanych w Wykazie osób (Załącznik nr 8 do specyfikacji) potwierdzających wykształcenie i doświadczenie tych osób, w celu uzyskania dodatkowych punktów w innym niż cena kryterium oceny ofert. 4. W przypadku Wykonawców składających ofertę na Pakiet 2 - potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopia certyfikatu jakości usług ISO w zakresie świadczenia usług szkoleniowych, w celu uzyskania dodatkowych punktów w innym niż cena kryterium oceny ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.malopolska.pl/pcfens
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, 33-300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3, Grzegorz Poręba, pokój nr 8..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, 33-300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3, Informacja Dziennik Podawczy (pokój nr 7).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: Twoja Szansa, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2a ustawy. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1: Szkolenia wewnętrzne (dedykowane) dla 23 pracowników hotelu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) W szkoleniu uczestniczyć będą 23 osoby. b) Szkolenie będzie przeprowadzone z następujących modułów: Marketing hotelowy, Techniki efektywnej sprzedaży usług hotelowych, Standardy profesjonalnej obsługi gościa z elementami efektywnej sprzedaży, Profesjonalny menedżer gastronomii, Profesjonalny kucharz, Obsługa techniczna: Szkolenie dla kierowników i pracowników służby pięter, Księgowość: rachunkowość zarządcza, Zarząd: zarządzanie zespołem i finansami hotelu. c) Liczba godzin szkolenia: 282. d) Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 27.06.2015 r. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 6.1 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Liczba trenerów spełniających warunki określone przez Zamawiającego - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2: Szkolenie detektywistyczne wraz ze szkoleniem z kierowania ruchem drogowym dla 1 osoby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) W kursie uczestniczyć będzie 1 osoba. b) Szkolenie detektywistyczne obejmuje co najmniej 65 godzin zajęć edukacyjnych. Szkolenie z zakresu kierowania ruchem drogowym obejmuje 8 godzin zajęć. c) Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 27.06.2015 r. d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 6.2 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Certyfikat jakości usług ISO w zakresie świadczenia usług szkoleniowych - 20
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.3.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - działki niezabudowane
- Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1513 K, 1516 K, 1528 K, 1532 K, 1544 K, 1567 K, 1568 K, 1570 K
- BZP.271.4.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego.
- sprzedaż i dostawa jajek
- sprzedaż i dostawa mięs i wyrobów mięsnych
- BZP.271.2.2025 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu o napędzie elektrycznym na potrzeby Komendy Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- OPIEKUNKA DZIECIĘCA
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców w 2025 roku w ramach projektu pt. "Twój los w Twoich rękach - wsparcie społeczne i zawodowe cudzoziemców"
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
- Świadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu pt. Poprawa jakości szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.