Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-30
Płoskinia: UTWORZENIE CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO PŁOSKINIA-ROBUZY-DŁUGOBÓR DROGI GMINNE NR 111019N, NR 111014N, 111013N; PRZEBUDOWA ODCINKA DŁUGOBÓR-ROBUZY
Numer ogłoszenia: 69768 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Płoskinia , Płoskinia 8, 14-526 Płoskinia, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 620 8600, faks 0-55 620 8602.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ploskinia-ug.bip-wm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTWORZENIE CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO PŁOSKINIA-ROBUZY-DŁUGOBÓR DROGI GMINNE NR 111019N, NR 111014N, 111013N; PRZEBUDOWA ODCINKA DŁUGOBÓR-ROBUZY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest; realizacja inwestycji polegającej na przebudowie odcinka drogi Długobór-Robuzy położonej na działkach nr 116/1, 117/2 obręb Robuzy, działka nr 257 obręb Łozy, działka nr 197, 215/1, 214, 213, 211 obręb Długobór Gmina Płoskinia. Droga na odcinku przewidzianym do przebudowy posiada nawierzchnię z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie w różnym stanie technicznym, występują odcinki o nawierzchni brukowej oraz bitumicznej. 1) Zakres prac; - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - ułożenie nawierzchni bitumicznej, - wykonanie chodnika, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, - ustawienie barier ochronnych. 2)Parametry techniczne: - Klasa techniczna drogi D, - Prędkość projektowa Vp = 30 km/h, - Przekrój poprzeczny - Szerokość jezdni - 3,5 m (w msc. Długobór 3,0 m, na długości chodnika 3,5m), - szerokość jezdni na mijankach - 5,5 m - szerokość jezdni na istniejącej nawierzchni bitumicznej - 3,0 m, - Szerokość poboczy - 0,75 m (w miejscowości Długobór 0,5m), - Szerokość korony - 4,0 i 5,0 m - odcinek chodnika w msc. Długobór szer. 1,5 m, - Kategoria ruchu - ruch KR1 - Obciążenie 80 kN/oś. 3)Projektowana konstrukcja nawierzchni A. Trasa zasadnicza i zjazdy; - warstwa ścieralna gr. 4 cm z betonu asfaltowego ( AC 11S ), - warstwa wiążąca gr. 4 cm z betonu asfaltowego ( AC 16 W ), - warstwa podbudowy zasadniczej gr. 10 cm z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie uzyskanego w wyniku przekruszenia surowca skalnego - litego. Kruszywo bez zanieczyszczeń obcych i domieszek gliny, - istniejąca nawierzchnia z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie C. Na mijankach i poszerzeniu: - warstwa ścieralna gr. 4 cm z betonu asfaltowego, - warstwa wiążąca gr. 4 cm z betonu asfaltowego, - warstwa podbudowy zasadniczej gr. 10 cm z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie uzyskanego w wyniku przekruszenia surowca skalnego- litego. Kruszywo bez zanieczyszczeń obcych i domieszek gliny, - nasyp. D. Na chodniku: - warstwa ścieralna gr. 6 cm z kostki betonowej, - warstwa podsypki cementowo - piaskowej gr.5 cm, - warstwa odcinająca gr. 10 cm. Szczegółowy zakres robót określają dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiar robót. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane jakiekolwiek znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 PLN /słownie; dwadzieścia pięć tysięcy zł./. 2. Wadium uznaje się za wniesione w momencie uznania na rachunku Zamawiającego (realnego wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert). 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowe- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem kasowym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy; Braniewsko-Pasłęcki BS Oddział Braniewo Filia Płoskinia Nr 84831300090050829020000030z dopiskiem UTWORZENIE CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO PŁOSKINIA-ROBUZY-DŁUGOBÓR DROGI GMINNE NR 111019N, NR 111014N, 111013N; PRZEBUDOWA ODCINKA DŁUGOBÓR-ROBUZY. 6.Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu; - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienia wadium należy złożyć w ofercie, natomiast oryginał dołączyć w oddzielnej kopercie w ofercie. 7. Zwrot oraz zatrzymanie wadium następuje zgodnie z zasadami opisanymi w art. 46 ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w punkcie VII SIWZ metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał roboty w zakresie; - minimum dwa zamówienie o podobnym charakterze /budowa lub modernizacja drogi o nawierzchni utwardzonej/ i wartości każda z nich min. 600 tys. Brutto. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w punkcie VII SIWZ metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w punkcie VII SIWZ metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania zamówienia tj. - co najmniej 1 osoba (kierownik budowy specjalności drogowej) posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w punkcie VII SIWZ metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 tys. zł. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w punkcie VII SIWZ metodą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru /załącznik Nr 1/. 2. Kosztorys ofertowy - sporządzony metodą uproszczoną. 3. Dowód wniesienia wadium. 4.Wykaz robót przewidzianych do wykonywania dla podwykonawców - jeżeli będą uczestniczyć w realizacji zamówienia dołączyć - załącznik nr 6. 5. Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Oferenta w postępowaniu (jeżeli oferenta reprezentuje pełnomocnik - oryginał dokumentu lub kopia poświadczona notarialnie). 6. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do korzystania z doświadczenia innych podmiotów; poleganiu na potencjale technicznym innych podmiotów; udostępnieniu osób zdolnych do wykonywania zamówienia; zdolnościach finansowych innych podmiotów na realizację przedmiotu zamówienia jeżeli wykonawca wykazał iż będzie korzystał.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji na wykonane roboty - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy jeżeli konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności; 1) Terminu realizacji zamówienia, terminów dokonania poszczególnych czynności wskazanych w umowie, w następujących sytuacjach: a) w przypadku opóźnienia w rozpoczęciu lub realizacji robót budowlanych lub dostaw, odbiorach robót, uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie, rozliczeniu Inwestycji - o ile opóźnienie nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych niezbędnych do wykonania Inwestycji, których realizacja wymaga zmiany terminu wykonania Inwestycji - o czas ich realizacji, c) zmian w dokumentacji projektowej mających wpływ na termin wykonania Inwestycji, d) w przypadku wystąpienia siły wyższej zmiana wymaga zgody obu stron umowy. Przez siłę wyższa rozumie się zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć i których nie mogły przeciwdziałać poprzez działanie z należyta starannością ogólnie przewidziana dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych. 2) W przypadku wystąpienia innych nieprzewidzianych okoliczności, powodujących konieczność zmiany terminu/terminów, 3) Zmiany osobowe: a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie prawo budowlane, b) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego - dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym. 4) Zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ploskinia-ug.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Płoskinia, 14-526 Płoskinia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Płoskinia, 14-526 Płoskinia /pokój nr 11 - sekretariat/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2025r.
- "Remont DW 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 7+550 do km 9+000, odcinek Zdwórz - Gąbin"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1900T w miejscowości Gościencin na odcinku od km 0+000 do km 1+699
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.