Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-19
Szczecin: Dostawa wyrobów laboratoryjnych i odczynników wraz z dzierżawą analizatorów/ sprzętu do Laboratorium Mikrobiologiczno - Toksykologicznego dla SPWSZ w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 69812 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 813 90 21, faks 91 813 9079.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów laboratoryjnych i odczynników wraz z dzierżawą analizatorów/ sprzętu do Laboratorium Mikrobiologiczno - Toksykologicznego dla SPWSZ w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów laboratoryjnych i odczynników wraz z dzierżawą analizatorów/ sprzętu do Laboratorium Mikrobiologiczno - Toksykologicznego dla SPWSZ w Szczecinie - w rozbiciu na 12 zadań.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
-wypełniony załącznik nr od 1-A-1 do 1-A-6, od 1-A-8 do 1-A-12 (wymagane warunki) -(dotyczy zadania nr 6) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane odczynniki zostały zgłoszone do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (zgodnie z Załącznikiem nr 1-A-6 do SIWZ pkt. 2) -(dotyczy zadania nr 6) oświadczenie wykonawcy, że oferowane odczynniki spełniają wymogi w zakresie opisanym w Załączniku nr 1-A-6 do SIWZ w pkt. 20; -(dotyczy zadania nr 6) metodyki badań i opis oferowanych odczynników w j. polskim (zgodnie z Załącznikiem nr 1-A-6 do SIWZ pkt. 21); -(dotyczy zadania nr 8) przykładowy dokument w zakresie monitorowania temperatury w transporcie odczynników (zgodnie z Załącznikiem nr 1-A-8 pkt. 42);
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2)odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 6 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 3)(dotyczy zadania nr 8) Informację o autoryzowanym serwisie technicznym, który zapewni pełną obsługę oferowanego systemu; uprawnienia/autoryzacji/producenta dla wskazanego serwisu technicznego; wykaz dostawców części zamiennych, części zużywalnych lub materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę wyrobu (zgodnie z Załącznikiem nr 1-A-8 pkt. 7); 4)(dotyczy zadania nr 8) Wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania czynności określonych w pkt. 7 Załącznika nr 1-A-8 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
(dotyczy dzierżawionych urządzeń) Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie wymiany dzierżawionych urządzeń z opisanych w ofercie na inne - spełniające warunki zawarte w SIWZ, w sytuacji gdy w trakcie trwania umowy zaproponowane zostaną urządzenia nowocześniejsze, nowszej generacji np. na skutek wycofania zaoferowanych urządzeń z rynku - a nowe, zaproponowane urządzenia będzie można wykorzystywać w przypadku zamawianego w tej samej umowie asortymentu odczynników. Strony zgodnie postanawiają, że dopuszczają możliwość korzystania z czasowych promocji cen wyrobów i/lub odczynników i/lub odczynników wraz z materiałami zużywalnymi, objętych przedmiotem umowy. W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawca na piśmie poinformuje Zamawiającego o każdym przypadku promocji, wskazując który wyrób i/lub odczynnik i/lub odczynnik wraz z materiałami zużywalnymi jest nią objęty, w jakim okresie trwa promocja oraz cenę promocyjną, dodatkowo przywołując oznaczenie umowy, na podstawie, której dany wyrób i/lub odczynnik i/lub odczynnik wraz z materiałami zużywalnymi jest dostarczany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin - Sekcja Zamówień Publicznych - budynek przy ul. Broniewskiego 2, pokój 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 08:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie, ul. Arkońska 4, pok. 12 w budynku Z..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wyznaczył w pkt. 6 rozdziału XVI SIWZ możliwość przeprowadzenia wizji budynku i pomieszczeń Laboratorium Mikrobiologiczno - Toksykologicznego Zamawiającego gdzie zainstalowane zostaną urządzenia będące przedmiotem zamówienia - dzierżawy. Początek spotkania w budynku K - Laboratorium Mikrobiologiczno - Toksykologiczne..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podłoża do posiewów krwi i płynów ustrojowych metodą manualną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoża do posiewów krwi i płynów ustrojowych metodą manualną-2 pozycje Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane warunki graniczne znajdują się w Załączniku nr 1 oraz nr 1-A-1 do SIWZ Wymagane warunki graniczne dotyczące przedmiotu zamówienia z zadania nr 1 znajdują się w załączniku nr 1-A-1 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podłoża bakteriologiczne gotowe do użytku na płytkach Petriego z tworzywa, w probówkach i fiolkach przeznaczone do hodowli drobnoustrojów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoża bakteriologiczne gotowe do użytku na płytkach Petriego z tworzywa, w probówkach i fiolkach przeznaczone do hodowli drobnoustrojów-23 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane warunki graniczne znajdują się w Załączniku nr 1 oraz nr 1-A-2 do SIWZ. Wymagane warunki graniczne dotyczące przedmiotu zamówienia z zadania nr 2 znajdują się w załączniku nr 1-A-2 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki i testy do diagnostyki bakteriologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki i testy do diagnostyki bakteriologicznej-13 pozycji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane warunki graniczne znajdują się w Załączniku nr 1 oraz nr 1-A-3 do SIWZ Wymagane warunki graniczne dotyczące przedmiotu zamówienia z zadania nr 3 znajdują się w załączniku nr 1-A-3 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Testy do diagnostyki bakteriologicznej Leginella i Cryptococus.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy do diagnostyki bakteriologicznej Leginella i Cryptococus - 2 pozycje Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane warunki graniczne znajdują się w Załączniku nr 1 oraz nr 1-A-4 do SIWZ Wymagane warunki graniczne dotyczące przedmiotu zamówienia z zadania nr 4 znajdują się w załączniku nr 1-A-4 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Testy do diagnostyki bakteriologicznej Clostridium difficile.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy do diagnostyki bakteriologicznej Clostridium difficile-1 pozycja Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane warunki graniczne znajdują się w Załączniku nr 1 oraz nr 1-A-5 do SIWZ Wymagane warunki graniczne dotyczące przedmiotu zamówienia z zadania nr 5 znajdują się w załączniku nr 1-A-5 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odczynniki diagnostyczne do serologii transfuzjologicznej manualnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki diagnostyczne do serologii transfuzjologicznej manualnej -13 pozycji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane warunki graniczne znajdują się w Załączniku nr 1 oraz nr 1-A-6 do SIWZ Wymagane warunki graniczne dotyczące przedmiotu zamówienia z zadania nr 6 znajdują się w załączniku nr 1-A-6 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyroby laboratoryjne z tworzywa, szkła itp..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby laboratoryjne z tworzywa , szkła itp.-10 pozycji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Testy i odczynniki, krwinki do mikrometody żelowo - kolumnowej - do serologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą sprzętu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy i odczynniki, krwinki do mikrometody żelowo - kolumnowej - do serologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą sprzętu - 6 pozycji 8.1 Dzierżawa sprzętu w celu prawidłowego wykonania wszystkich powyżej przedstawionych ilości rodzajów badań w okresie trwania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane warunki graniczne znajdują się w Załączniku nr 1 oraz nr 1-A-8 do SIWZ. Wymagane warunki dotyczące przedmiotu zamówienia z zadania nr 8 i 8.1 znajdują się w załączniku nr 1-A-8 do SIWZ, które po wypełnieniu należy załączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Testy do diagnostyki laboratoryjnej boreliozy i mykoplazmy z dzierżawą sprzętu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy do diagnostyki laboratoryjnej boreliozy i mykoplazmy z dzierżawą sprzętu- 11 pozycji 9.1 Dzierżawa sprzętu w celu prawidłowego wykonania wszystkich powyżej przedstawionych ilości rodzajów badań w okresie trwania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane warunki graniczne znajdują się w Załączniku nr 1 oraz nr 1-A-9 do SIWZ Wymagane warunki graniczne dotyczące przedmiotu zamówienia z zadania nr 9 i 9.1 znajdują się w załączniku nr 1-A-9 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Testy, wszystkie odczynniki i materiały zużywalne umożliwiające wykonywanie laboratoryjnych badań wirusologicznych i toksykologicznych z dzierżawą 2 analizatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy, wszystkie odczynniki i materiały zużywalne umożliwiające wykonywanie laboratoryjnych badań wirusologicznych i toksykologicznych z dzierżawą 2 analizatorów-29 pozycji 10.1 Dzierżawa 2 analizatorów w celu prawidłowego wykonania wszystkich powyżej przedstawionych ilości rodzajów badań w okresie trwania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane warunki graniczne znajdują się w Załączniku nr 1 oraz nr 1-A-10 do SIWZ Wymagane warunki graniczne dotyczące przedmiotu zamówienia z zadania nr 10 i 10.1 znajdują się w załączniku nr 1-A-10 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Testy, wszystkie odczynniki i materiały zużywalne umożliwiające wykonywanie laboratoryjnych badań mikrobiologicznych - posiewów krwi i płynów ustrojowych wraz z dzierżawą analizatora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy, wszystkie odczynniki i materiały zużywalne umożliwiające wykonywanie laboratoryjnych badań mikrobiologicznych - posiewów krwi i płynów ustrojowych wraz z dzierżawą analizatora - 3 pozycje 11.1 Dzierżawa analizatora w celu prawidłowego wykonania wszystkich powyżej przedstawionych ilości rodzajów badań w okresie trwania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane warunki graniczne znajdują się w Załączniku nr 1 oraz nr 1-A-11 do SIWZ. Wymagane warunki graniczne dotyczące przedmiotu zamówienia z zadania nr 11 i 11.1 znajdują się w załączniku nr 1-A-11 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Testy, wszystkie odczynniki i materiały zużywalne umożliwiające wykonywanie laboratoryjnych badań immunochemicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy, wszystkie odczynniki i materiały zużywalne umożliwiające wykonywanie laboratoryjnych badań immunochemicznych - 5 pozycji 12.1 Dzierżawa analizatora w celu prawidłowego wykonania wszystkich powyżej przedstawionych ilości rodzajów badań w okresie trwania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane warunki graniczne znajdują się w Załączniku nr 1 oraz nr 1-A-12 do SIWZ. Wymagane warunki graniczne dotyczące przedmiotu zamówienia z zadania nr 12 i 12.1 znajdują się w załączniku nr 1-A-12 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Termomodernizacja budynku Kapitanatu Portu Szczecin: ocieplenie ścian zewnętrznych"
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Edmunda Bałuki 21 oficyna lewa, ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 17 oficyna prawa i oficyna na wprost w Szczecinie
- Budowa parkingu wraz z kanalizacją deszczową przy ul. Podbórzańskiej w Szczecinie - etap II
- Remont budynków nr 39 i 40, zlokalizowanych na ternie Składu Mosty.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 3 obszarów tematycznych.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie wraz z Laboratorium Drogowym.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawy odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora
- Sukcesywna dostawa odczynników do posiadanego analizatora ABL 90 flex plus.
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych 2.2025
- DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ Z ZAKRESU CYTOMETRII PRZEPŁYWOWEJ DO APARATU BD FACslyric
- Dostawa odczynników i akcesoriów niezbędnych do diagnostyki pacjentów Oddziału Hematologicznego i Onkologicznego w zakresie terapii celowanej z wykorzystaniem technik biologii molekularnej (qPCR)
- Dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Mikrobiologicznej
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.