Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-04-20
Ogłoszenie nr 69898 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.
Wejherowo: pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn:
Rozbudowa Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 o piętro z zasobem czterech pracowni zawodowych wraz z klatką schodową z podziałem na dwa zadania:
Zadanie I - Rozbudowa o klatkę schodową budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3,
Zadanie II - Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 o:
1. Pracownię symulacji nowoczesnych usług hotelarsko-turystyczno-kelnerskich,
2. Pracownię komunikacji w języku obcym zawodowym,
3. Pracownię usług informatycznych w hotelarstwie, turystyce i gastronomii,
4. Pracownię planowania żywienia i produkcji gastronomicznej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Kształtowanie sieci ponadgimnazjalnych szkół zawodowych uwzględniających potrzeby subregionalnych i regionalnego rynku pracy.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniatak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Zespół Szkół ponadgimnazjalnych nr 3 im. Ks. Edmunda Roszczynialskiego 84-200 Wejherowo ul. Budowlanych 2Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wejherowski, krajowy numer identyfikacyjny
19167514900000, ul.
ul. 3 Maja
4,
84200
Wejherowo, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
585 729 411, e-mail
zamowienia@powiat.wejherowo.pl, faks
585 729 402.
Adres strony internetowej (URL):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www. zsp3wejher.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Wymagane jest przesyłanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn:
Rozbudowa Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 o piętro z zasobem czterech pracowni zawodowych wraz z klatką schodową z podziałem na dwa zadania:
Zadanie I - Rozbudowa o klatkę schodową budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3,
Zadanie II - Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 o:
1. Pracownię symulacji nowoczesnych usług hotelarsko-turystyczno-kelnerskich,
2. Pracownię komunikacji w języku obcym zawodowym,
3. Pracownię usług informatycznych w hotelarstwie, turystyce i gastronomii,
4. Pracownię planowania żywienia i produkcji gastronomicznej
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) usługa kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn: Rozbudowa Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 o piętro z zasobem czterech pracowni zawodowych wraz z klatką schodową z podziałem na dwa zadania: Zadanie I - Rozbudowa o klatkę schodową budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3, Zadanie II - Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 o: 1. Pracownię symulacji nowoczesnych usług hotelarsko-turystyczno-kelnerskich, 2. Pracownię komunikacji w języku obcym zawodowym, 3. Pracownię usług informatycznych w hotelarstwie, turystyce i gastronomii, 4. Pracownię planowania żywienia i produkcji gastronomicznej." w roku 2017 i 2018 oraz przez cały okres gwarancji udzielonej zamawiającemu przez wykonawcę robót budowlanych w celu skutecznego wyegzekwowania od wykonawcy wykonania robót zgodnie z wymaganiami zamawiającego, przy zastosowaniu odpowiedniej jakości materiałów i technologii, kosztów realizacji oraz zgodności z dokumentacją projektową i wydanymi decyzjami zezwalającymi na prowadzenie robót. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na jedno lub dwa zadania, 2) weryfikacja dokumentacji projektowej opracowanej przez projektanta, kosztorysów inwestorskich, STWiOR oraz szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, 3) organizowanie procesu inwestycyjnego, 4) koordynacja i nadzór nad realizacją zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz zgodnie z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę oraz dokumentacją projektową, 5) zbadanie pod względem merytorycznym ofert złożonych w przetargu na wyłonienie wykonawcy robót w branżach: a) konstrukcyjno - budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d) instalacyjnej w zakresie sieci instalacji teletechnicznej,
II.5) Główny kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/03/2018
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
wykazanie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na ZADANIE I na kwotę równą co najmniej 5.000,00 zł, ZADANIE II na kwotę równą co najmniej 30 000,00 zł (na łączną kwotę równą co najmniej 35 000,00 zł ).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunek dotyczący posiadania:
1) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, sprawował pełnobranżowy nadzór nad realizacją co najmniej dwóch robót budowlanych:
- dla zadania nr I o wartości co najmniej 200 000 zł każda;
- dla zadania nr II o wartości 800 000 zł każda lub o kubaturze co najmniej 1 500 m3 każda;
2) warunek (zadanie nr 1 i 2) w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który będzie dysponował co najmniej po jednej osobie uprawnionej zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. kierownika:
a) o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej,
b) o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych i gazowych,
c) o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
d) o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji teletechnicznej,
- posiadających minimum 3-letnie doświadczenie przy pełnieniu samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie dla danej specjalności w której będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1. wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu (w tym wielkości kubatury obiektu nadzorowanych robót), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
2. wykazu osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
3. dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na ZADANIE I na kwotę równą co najmniej 5 000,00 zł , ZADANIE II na kwotę równą co najmniej 30 000,00 zł ( na łączną kwotę równą co najmniej 35 000,00 zł).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie O PRZYNALEŻNOŚCI LUB BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert na wymienione zadania:
Zadanie I - Rozbudowa o klatkę schodową budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3,
w wysokości - 100,00 zł (słownie: sto 00/100 zł)
Zadanie II - Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 o:
1) Pracownię symulacji nowoczesnych usług hotelarsko-turystyczno-kelnerskich,
2) Pracownię komunikacji w języku obcym zawodowym,
3) Pracownię usług informatycznych w hotelarstwie, turystyce i gastronomii,
4) Pracownię planowania żywienia i produkcji gastronomicznej
w wysokości - 800,00 zł (słownie: osiemset 00/100 zł)
Zadanie I i II łącznie - 900,00 zł (słownie : dziewięćset 00/100 zł)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) zmian, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) zmian, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie przedmiotu zamówienia, 3) zmian płatności w związku ze zmianami w sporządzonym przez wykonawcę robót harmonogramem rzeczowo-finansowym, 4) wystąpienia siły wyższej mającej istotny wpływ na realizacje przedmiotu umowy - warunkiem wprowadzenia zmian jest uprzednie poinformowanie na piśmie drugiej Strony o ujawnionych okolicznościach (wraz z uzasadnieniem) powodujących konieczność zmian w umowie, 5) zmiany inspektorów nadzoru jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego inspektora nadzoru, 6) zmian dotyczących wykonania przedmiotu umowy, które wynikają z zaleceń organów administracji publicznej, 7) zmiany wynagrodzenia, w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT, b) zmniejszenia zakresu zamówienia. 8) zmiany terminu realizacji, w przypadku: a) zwłoki leżącej po stronie Zamawiającego, b) zwłoki leżącej po stronie Wykonawcy robót budowlanych c) wystąpienia okoliczności, których Strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, d) stwierdzenia wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, których nie można było wcześniej przewidzieć.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28/04/2017, godzina: 13:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamówienie nie ogranicza w żadnym stopniu dostępności dla oferentów zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, a także równości szans kobiet i mężczyzn, zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I
Nazwa: pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn: Rozbudowa Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 o piętro z zasobem czterech pracowni zawodowych wraz z klatką schodową z podziałem na dwa zadania: Zadanie I - Rozbudowa o klatkę schodową budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:
1) usługa kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania -
Rozbudowa o klatkę schodową budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w roku 2017 oraz przez cały okres gwarancji udzielonej zamawiającemu przez wykonawcę robót budowlanych w celu skutecznego wyegzekwowania od wykonawcy wykonania robót zgodnie z wymaganiami zamawiającego, przy zastosowaniu odpowiedniej jakości materiałów i technologii, kosztów realizacji oraz zgodności z dokumentacją projektową i wydanymi decyzjami zezwalającymi na prowadzenie robót.
2) weryfikacja dokumentacji projektowej opracowanej przez projektanta, kosztorysów
inwestorskich, STWiOR oraz szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia,
3) organizowanie procesu inwestycyjnego,
4) koordynacja i nadzór nad realizacją zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz zgodnie z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę oraz dokumentacją projektową,
5) zbadanie pod względem merytorycznym ofert złożonych w przetargu na wyłonienie wykonawcy robót w branżach:
a) konstrukcyjno - budowlanej,
b) instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie inspektora nadzoru o specjalności konstrukcyjno-budowlanej | 40 |
Część nr: II
Nazwa: pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn: Rozbudowa Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 o piętro z zasobem czterech pracowni zawodowych wraz z klatką schodową z podziałem na dwa zadania: Zadanie II - Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 o: 1. Pracownię symulacji nowoczesnych usług hotelarsko-turystyczno-kelnerskich, 2. Pracownię komunikacji w języku obcym zawodowym, 3. Pracownię usług informatycznych w hotelarstwie, turystyce i gastronomii, 4. Pracownię planowania żywienia i produkcji gastronomicznej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:1) usługa kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania - Rozbudowa Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 o
1. Pracownię symulacji nowoczesnych usług hotelarsko-turystyczno-kelnerskich,
2. Pracownię komunikacji w języku obcym zawodowym,
3. Pracownię usług informatycznych w hotelarstwie, turystyce i gastronomii,
4. Pracownię planowania żywienia i produkcji gastronomicznej."
w roku 2017 i 2018 oraz przez cały okres gwarancji udzielonej zamawiającemu przez wykonawcę robót budowlanych w celu skutecznego wyegzekwowania od wykonawcy wykonania robót zgodnie z wymaganiami zamawiającego, przy zastosowaniu odpowiedniej jakości materiałów i technologii, kosztów realizacji oraz zgodności z dokumentacją projektową i wydanymi decyzjami zezwalającymi na prowadzenie robót.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na jedno lub dwa zadania,
2) weryfikacja dokumentacji projektowej opracowanej przez projektanta, kosztorysów
inwestorskich, STWiOR oraz szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia,
3) organizowanie procesu inwestycyjnego,
4) koordynacja i nadzór nad realizacją zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz zgodnie z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę oraz dokumentacją projektową,
5) zbadanie pod względem merytorycznym ofert złożonych w przetargu na wyłonienie wykonawcy robót w branżach:
a) konstrukcyjno - budowlanej,
b) instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
d) instalacyjnej w zakresie sieci instalacji teletechnicznej,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/03/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie inspektora nadzoru w specjalnosci konstrukcyjno-budowlanej | 40 |
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1406G Kielno - Kowalewo - etap III
- Pielęgnacja drzew przydrożnych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu puckiego i wejherowskiego
- Budowa drogi gminnej ul. Dworskiej (129048G) w Gościcinie
- Świadczenie usługi terapii logopedycznej w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach realizacji Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego
- Świadczenie usługi terapii fizjoterapeutycznej w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach realizacji Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich dla Urzędu Gminy Wejherowo oraz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pod nazwą: "Budowa kompleksu przedszkolno - żłobkowego w Obrowie
- Usługa nadzoru inwestorskiego dla inwestycji PolFEL
- Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa kompleksu sportowego w Gminie Rogów
- Nadzór i administracja kontraktami wraz z doradztwem w zarządzaniu projektem - "Rozbudowa Systemu Selektywnego Zbierania Odpadów w Gminie Skarbimierz"
- "Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją zadania pod nazwą: Rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzoza - ETAP II"
- Kompleksowa modernizacja i dostosowanie obiektów "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.