eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ogardTERMOMODERNIZACJA KOT£OWNI W OBIEKCIE U¯YTECZNO¦CI PUBLICZNEJ - SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 PRZY UL. CHOPINA 8 W BIA£OGARDZIE

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2015-05-15

Bia³ogard: TERMOMODERNIZACJA KOT£OWNI W OBIEKCIE U¯YTECZNO¦CI PUBLICZNEJ - SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 PRZY UL. CHOPINA 8 W BIA£OGARDZIE
Numer og³oszenia: 70137 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 46071 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bia³ogard - Urz±d Miasta Bia³ogardu, ul. 1-go Maja 18, 78-200 Bia³ogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3122310, faks 094 3122919.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: TERMOMODERNIZACJA KOT£OWNI W OBIEKCIE U¯YTECZNO¦CI PUBLICZNEJ - SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 PRZY UL. CHOPINA 8 W BIA£OGARDZIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane dotycz±ce termomodernizacji kot³owni w obiekcie u¿yteczno¶ci publicznej - Szkole Podstawowej nr 3 przy ul. Chopina 8 w Bia³ogardzie (dzia³ka ewid. nr 31 obrêb 009 m. Bia³ogard) zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót oraz pozwoleniem na budowê, przepisami, w tym techniczno budowlanymi oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. 2. Zamówienie wspó³finansowane przez Szwajcariê w ramach szwajcarskiego programu wspó³pracy z nowymi krajami cz³onkowskimi Unii Europejskiej w ramach projektu Dzia³ania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu ¶rodowiska w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej na terenie Dorzecza Parsêty. 3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególno¶ci: 1) demonta¿ istniej±cego wyposa¿enia kot³owni; 2) prace remontowo-budowlane w tym wykonanie p³yt fundamentowych oraz remont posadzek i ¶cian; 3) zakup i monta¿ nowego wyposa¿enia technologicznego kot³owni; 4) wykonanie elementów instalacji gazowej; 5) wykonanie elementów instalacji wentylacji kot³owni i instalacji odprowadzania spalin; 6) wykonanie elementów instalacji wodoci±gowej; 7) wykonanie elementów instalacji ciep³ej wody u¿ytkowej, cyrkulacji i instalacji centralnego ogrzewania; 8) wykonanie elementów instalacji kanalizacji sanitarnej; 9) wykonanie elementów instalacji elektrycznej i odgromowej; 10) monta¿ opomiarowania; 11) przeprowadzenie prób i sprawdzeñ wykonanych instalacji; 12) sporz±dzenie dokumentacji powykonawczej. 4. Kody wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): 1) 45.33.11.10-0 Instalowanie kot³ów; 2) 45.33.11.00-7 Instalowanie centralnego ogrzewania; 3) 45.33.30.00-0 Roboty instalacyjne gazowe; 4) 45.33.12.10-1 Instalowanie wentylacji; 5) 45.33.22.00-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne; 6) 45.33.23.00-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne; 7) 45.31.12.00-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych; 8) 45.42.11.31-1 Instalowanie drzwi 5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa budowlana i geologiczna, przedmiary robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR), stanowi±ce za³±czniki do SIWZ. 6. Wykonawca mo¿e dokonaæ wizji lokalnej obiektu, o którym mowa w pkt 1, po uprzednim pisemnym poinformowaniu zamawiaj±cego. 7. Wykonawca zobowi±zany jest do: 1) Zapewnienia we w³asnym zakresie i umieszczenia tablicy informacyjnej, zawieraj±cej dane dotycz±ce ¼ród³a finansowania w jêzyku polskim i angielskim, o wymiarach 150x100 cm w miejscu powszechnie dostêpnym na terenie inwestycji, najpó¼niej w dniu rozpoczêcia robót. Szczegó³owe wytyczne i wzory tablic informacyjnych znajduj± siê w czê¶ci 2 Ksiêgi identyfikacji wizualnej (za³±cznik nr 1). Wzory tablic informacyjnych w formacie PDF mo¿na pobraæ z witryny internetowej: www.programszwajcarski.gov.pl, zak³adka Dokumenty, podzak³adka Wytyczne ws. informacji i promocji. 2) Zapewnienia we w³asnym zakresie i umieszczenia tablicy pami±tkowej zawieraj±cej dane dotycz±ce ¼ród³a finansowania w jêzyku polskim i angielskim, o wymiarach 50x35 cm w terminie 6 miesiêcy od zakoñczenia robót inwestycyjnych, w miejscu powszechnie dostêpnym na terenie inwestycji. Szczegó³owe wytyczne i wzory tablic pami±tkowych znajduj± siê w czê¶ci 2 Ksiêgi identyfikacji wizualnej (za³±cznik nr 1). Wzory tablic pami±tkowych w formacie PDF mo¿na pobraæ z witryny internetowej: www.programszwajcarski.gov.pl, zak³adka Dokumenty, podzak³adka Wytyczne ws. informacji i promocji. 3) Zawarcia umowy ubezpieczenia budowy od wszystkich ryzyk - CAR z sum± ubezpieczenia do pe³nej wysoko¶ci warto¶ci umowy i dostarczenia polisy wraz z potwierdzeniem op³acenia sk³adki nie pó¼niej ni¿ w dniu przekazania placu budowy. 4) Przekazania zamawiaj±cemu pisemnych gwarancji producenta na urz±dzenia. 5) Wykonania co najmniej jednego przegl±du serwisowego w roku. 6) Udzielenia pisemnej gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlano - monta¿owe na okres nie krótszy ni¿ 60 miesiêcy od dnia odbioru robót, stwierdzonego w protokole koñcowym odbioru. 8. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowi±zany jest do przyst±pienia do usuwania wad przedmiotu zamówienia w terminie 24 godzin od momentu zg³oszenia wady przez Zamawiaj±cego. Termin na usuniêcie wad okre¶lony zostanie ka¿dorazowo protoko³em. W razie bezskutecznego up³ywu wyznaczonego terminu Zamawiaj±cy mo¿e zleciæ usuniêcie wad innemu podmiotowi a koszt usuniêcia wad pokryje z kwoty zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. Wykonawca udziela zamawiaj±cemu rêkojmi za wady przedmiotu umowy na okres równy okresowi udzielonej gwarancji.

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.33.11.10-0, 45.33.11.00-7, 45.33.30.00-0, 45.33.12.10-1, 45.33.23.00-6, 45.31.12.00-2, 45.42.11.31-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: ZAMÓWIENIE WSPÓ£FINANSOWANE PRZEZ SZWAJCARIÊ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓ£PRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZ£ONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROJEKTU DZIA£ANIA INFRASTRUKTURALNE NA RZECZ POPRAWY STANU ¦RODOWISKA W OBIEKTACH U¯YTECZNO¦CI PUBLICZNEJ NA TERENIE DORZECZA PARSÊTY.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Us³ugowy Zak³ad Instalacyjno-Ogólnobudowlany spó³ka cywilna in¿. Kazimierz Stankiewicz, ul. Budowlana 26a/7, 78-100 Ko³obrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 449417,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 270482,47

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 222281,83 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 282330,82

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.