Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-19
Stary Szelków: Menadżer projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Szelków
Numer ogłoszenia: 70332 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szelków , Stary Szelków 39, 06-220 Stary Szelków, woj. mazowieckie, tel. 029 7176001, faks 029 7176004 w. 28.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szelkow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Menadżer projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Szelków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie i nadzór działań związanych z projektem, wykonywanie działań zgodnie z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem, planowanie działań i wykonywanie zobowiązań w celu osiągnięcia założonych wskaźników, wykonywanie opinii technicznych, przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją projektu. Do głównych zadań menadżera będzie należało: 1. Koordynacja i nadzór realizowanych zadań w tym: a) przewodzenie, kierowanie zespołem, b) nadzór nad przygotowywaniem harmonogramów realizacji zadań, które muszą być zrealizowane w związku z wykonywaniem Projektu c) tworzenie zespołów roboczych zajmujących się wykonywaniem zadań przewidzianych w projekcie d) przygotowanie planu komunikowania między zespołem zarządzającym a wykonawcami projektu e) organizowanie pracy zespołów roboczych f) opiniowanie rozwiązań projektowych zgłaszanych przez wykonawców g) opiniowanie sprawozdań i raportów z pracy zespołów roboczych h) kontrola zadań wykonywanych przez koordynatora finansowego oraz pozostałych zespołów roboczych wykonawców zaangażowanych w realizację projektu i) monitorowanie i opiniowanie raportów okresowych dotyczących utrzymywania wskaźników przez wykonawców j) koordynacja organizacji konferencji, k) koordynacja działań związanych z zatrudnianiem personelu, l) współpraca w przygotowywaniu i powielanie materiałów szkoleniowych, m) rozliczanie trenerów pod względem merytorycznym, n) sprawdzanie dokumentacji finansowej pod względem merytorycznym, 2. Menadżer będzie ponosił odpowiedzialność za : a) prawidłową realizację projektu, b) sporządzanie harmonogramów pracy i podziału zadań, c) przygotowanie projektów umów i porozumień niezbędnych dla realizacji Projektu d) nadzór nad realizacją projektu po uzyskaniu dofinansowania ze środków funduszy europejskich, zgodnie z wymogami programów, z których uzyskano dofinansowanie w tym: koordynacja działań niezbędnych do sporządzania sprawozdań z realizacji projektów, e) organizacja i udział w naradach, konferencjach dotyczących przygotowania i realizacji projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ (Wniosek o dofinansowanie Projektu)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 8.2.1) w pieniądzu; 8.2.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 8.2.3) w gwarancjach bankowych; 8.2.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 8.2.5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 8.2.2) - 8.2.5) SIWZ musi być załączony do oferty w formie oryginału. Beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający, zgodnie z pkt 1 specyfikacji. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 79 1500 1588 1215 8005 0952 0000 Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce tytułem sformułowanie ze zwrotem wadium w sprawie nr 271.3.2013 i należy załączyć go do oferty. 4. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 i 3 Ustawy Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1, 2 i 3 Ustawy. 5. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje należycie co najmniej 1 usługę, polegającą na zarządzaniu projektem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej, którego wartość wynosi nie mniej niż 2 800 000,00 PLN. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) z których co najmniej 1 spełnia następujące warunki: 1) posiada wykształcenie wyższe prawnicze 2) wykonywała lub wykonuje zadania zarządzania projektem wymienione w punkcie 4.2 SIWZ w conajmniej jednym projekcie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach: 1. siły wyższej uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z siwz, 2. zmianą sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie Projektu lub wytycznych dotyczących realizacji Projektu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szelkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Szelkowie, Stary Szelków 39, 06-220 Stary Szelków, powiat makowski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Szelkowie (Sekretariat), Stary Szelków 39, 06-220 Stary Szelków, powiat makowski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług polegających na zarządzaniu i administrowaniu Targowiskiem Miejskim zwanym "Babski Rynek" położonym w Białej Podlaskiej
- Opracowanie strategii ESG wraz z taksonomią i raportem ESG za 2025 rok
- Instytucja kultury Gminy Klukowo - replika średniowiecznej siedziby rycerskiej w Gródku.
więcej: Usługi związane z zarządzaniem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.