Ogłoszenie z dnia 2008-04-07
Suwałki: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego
wykonania robót remontowo - budowlanych przystosowania pomieszczeń piwnicznych na strzelnicę LOK w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 70335 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Suwałkach, ul. Waryńskiego 24, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5631660, 509434202, fax 087 5631662.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.suwalki.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Wojewódzka Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego wykonania robót remontowo - budowlanych przystosowania pomieszczeń piwnicznych na strzelnicę LOK w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Suwałkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo - budowlanych przystosowania pomieszczeń piwnicznych na strzelnicę LOK w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Suwałkach. W ramach realizacji zadania inwestycyjnego należy wykonać m. in.: - uzupełnienie ścianek działowych - murowanych i z płyt OSB - wstawienie stolarki drzwiowej, w tym drzwi atestowanych do magazynu broni - wykonanie tynków cementowo - wapiennych i szpachli gipsowych - wstawienie krat - malowanie pomieszczeń Szczegółowy zakres robót do wykonania w ramach realizacji tej inwestycji objęty jest przedmiarem robót inwestora. Wykonawcy winni zapoznać się w siedzibie Zamawiającego z miejscem i zakresem robót przewidzianych do realizacji Zamawiający dopuszcza montaż innych równoważnych urządzeń i wyposażenia niż ujętych w przedmiarach robót pod warunkiem, że nie będą one gorsze niż opisane w przedmiarze.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: Warunkami udziału w postępowaniu jest przedstawienie dokumentów wyszczególnionych w załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji w tym m. in. : a) Wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. b) Kosztorys ofertowy c) Złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3 d) Posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia tym : - Wypisu z rejestru działalności gospodarczej - Posiadanie odpowiednio przygotowanego personelu technicznego Dokumentami potwierdzającymi spełnianie tego warunku, muszą być: a) imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika robót dla przedmiotowego zadania, wraz z jej uprawnieniami do sprawowania tej funkcji przy robotach budowlanych; b) zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, potwierdzające jej przynależność do tej izby, oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert; Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W innym przypadku należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 8.1. Wypełniony druk oferta 8.2. Wypełniony kosztorys ofertowy 8.3. Złożone oświadczenie o dokonaniu oględzin placu budowy 8.4. Wypis z rejestru ewidencji działalności gospodarczej 8.5. Posiadanie odpowiednio przygotowanego personelu technicznego Dokumentami potwierdzającymi spełnianie tego warunku, muszą być: a) imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika robót dla przedmiotowego zadania, wraz z jej uprawnieniami do sprawowania tej funkcji przy robotach budowlanych; b) zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, potwierdzające jej przynależność do tej izby, oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.words.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Suwałkach, ul. Waryńskiego 24, 16-400 Suwałki w Sekretariacie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Suwałkach, ul. Waryńskiego 24, 16-400 Suwałki, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- "Dostawa materiałów opatrunkowych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej SPSP ZOZ w Suwałkach"
- Plenerowe Kino na Bulwarach - BO
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach - powtórzone.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KWP Rzeszów budynek A - remont części pomieszczeń I piętra, wymiana stolarki
- Wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją energetyczną wielorodzinnych budynków mieszkalnych położonych przy ul. 11 Listopada 6 i ul. 11 Listopada 8
- Budowa zewnętrznej windy osobowej z wykorzystaniem dla celów dydaktycznych i użytkowych w SOiT CONRADINUM w Gdańsku przy ul. Piramowicza w ramach projektu: "Gdańsk Miastem Zawodowców - ETAP II"
- Remont instalacji elektrycznych w budynku Szkoły Podstawowej nr 375 przy ul. Abrahama 10 w Warszawie.
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
- Przebudowa obiektu przyszkolnego - Sali sportowej wraz z zapleczem przy szkole Podstawowej Nr 1 w Ciechanowie
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.