Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-03
Jastrzębie-Zdrój: Dostawy sprzętu specjalistycznego jednorazowego użytku, wyrobów medycznych dla Oddziału Intensywnej Terapii Dziecięcej, igły do biopsji mózgu dla Oddziału Neurochirurgii - powtórka oraz klipsy laparoskopowe dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju (DZP/38/382-7/14)
Numer ogłoszenia: 70420 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu specjalistycznego jednorazowego użytku, wyrobów medycznych dla Oddziału Intensywnej Terapii Dziecięcej, igły do biopsji mózgu dla Oddziału Neurochirurgii - powtórka oraz klipsy laparoskopowe dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju (DZP/38/382-7/14).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu specjalistycznego jednorazowego użytku, wyrobów medycznych dla Oddziału Intensywnej Terapii Dziecięcej, igły do biopsji mózgu dla Oddziału Neurochirurgii - powtórka oraz klipsy laparoskopowe dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Podane ilości są maksymalnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producentów produktów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie Producent i nazwa handlowa, Producent i nr katalogowy - w przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. Oferowane produkty muszą posiadać aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie Nazwa i nr dokumentu dopuszczającego do obrotu - w przypadku asortymentu niewymagającego takiego dopuszczenia należy wpisać Nie wymaga dopuszczenia; natomiast w przypadku braku numeru należy wpisać datę wydania dokumentu. Dostarczany przedmiot zamówienia winien być zaopatrzony w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika. Każdą z próbek należy oznaczyć nazwą Wykonawcy, podać numer pakietu i pozycji asortymentowej, której dotyczy. Dostarczany przedmiot zamówienia winien być zaopatrzony w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wymieniony w Załączniku Nr 1 do umowy towar według cząstkowych zamówień składanych przez Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych, od momentu złożenia zamówienia. Wielkość poszczególnych zamówień cząstkowych określane będą przez Zamawiającego i składane telefonicznie lub faksem. Dostawy będą realizowane w siedzibie Zamawiającego do Magazynu Apteki w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00. Dostawy wraz z wniesieniem i rozładunkiem towaru odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy loco magazyn Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczanego towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub wad jakościowych Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę, który rozpatrzy reklamację dotyczącą: a) braków ilościowych - w ciągu 3 dni roboczych; b) wad jakościowych - w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej otrzymania telefonicznie lub faksem. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym. Zamawiający informuje, iż w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) i w Formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) Wykonawca wypełnia część, części, na którą, które składa ofertę. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej ilości, wartości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swą decyzję od jednostek chorobowych występujących podczas obowiązywania Umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.90.00.00-8, 33.14.16.00-6, 33.14.16.40-8, 33.14.12.00-2, 33.16.60.00-1, 33.14.13.20-9, 33.14.16.20-2, 33.14.16.24-0, 33.14.16.21-9, 33.14.13.23-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca jest obowiązany przedstawić w ofercie: a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotki informacyjne, broszury, foldery, katalogi, itp.), z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczy; b) oświadczenie o posiadaniu pozwoleń na dopuszczenie do obrotu i używania - wg Załącznika nr 4 do SIWZ; c) oświadczenie, iż zaoferowane produkty mogą być użyte tylko jeden raz - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; d) oświadczenie, iż zaoferowane produkty są sterylne - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; e) oświadczenie, iż w przypadku zniszczenia opakowania sterylnego zaoferowane produkty mogą być poddane ponownej sterylizacji - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; f) oświadczenie o dostarczeniu instrukcji obsługi, czyszczenia, dezynfekcji, konserwacji, pakowania, sterylizacji (w przypadku wyrobów wielokrotnego użytku) przy pierwszej dostawie danego produktu oraz dostarczenia w czasie trwania umowy tych instrukcji, w których treści nastąpiły zmiany - stosowną deklarację zawarto w Formularzu oferty.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1) Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i wzorem umowy, o związaniu z ofertą - zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy/jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika jak w punkcie 9a i 9b SIWZ/; 4) pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (przykładowy wzór - załącznik nr 5 do SIWZ) UWAGA: pełnomocnictwo i pisemne zobowiązanie powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian postanowień umowy: 1) Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen, za wyjątkiem: a) korzystania z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy z zastrzeżeniem wymaganych parametrów jakościowych dla danego specyfiku; b) zmiany cen jednostkowych produktów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. c) w sytuacji, gdy w związku ze zmianą przepisów prawa zmianie ulegnie stawka podatku VAT, Zamawiający dopuszcza zmiany wynagrodzenia o kwotę brutto wynikającą ze zmienionej obowiązującej stawki podatku VAT. 2) Zmiany zakresu rzeczowego tj. zastąpienie produktu objętego umową innym produktem synonimem (odpowiednikiem), jednak nie droższym i nie o gorszych parametrach leczniczych, mogą nastąpić w przypadkach: a) definitywnego wycofania produktu z obrotu lub wykreślenia z rejestru produktów leczniczych i materiałów medycznych; b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji; c) wprowadzenia nowych produktów do obrotu i stosowania. Zmiany wymienione w ppkcie c) mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2, Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębiu-Zdrój, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, XI p., pok. nr 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2, Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębiu-Zdrój, sekretariat na I piętrze, pokój A1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zgłębnik żołądkowy o długości 1000 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dren medyczny, lateksowy, długość min 70 cm - 80cm ma.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zgłębnik żołądkowy z zatyczką o długość minimum 800 mm, maksimum 1250 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zgłębnik do żywienia dojelitowego, poliuretanowy, z linią kontrastującą w promieniach RTG, z prowadnicą umożliwiającą założenie zgłębnika, możliwość utrzymania do 6 tygodni, wolny od DEHP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.22-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw do żywienia dojelitowego, do opakowań miękkich typu pack, kompatybilny z pompą Flocare 800.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.24-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw do żywienia dojelitowego, do butelek, kompatybilny z pompą Flocare 800.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.24-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Łącznik do drenów, niesterylny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Łącznik do drenażu typu Y.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Cewnik do bezurazowego odsysania górnych dróg oddechowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Cewnik urologiczny Couvelaire wykonany z elastycznego PCV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zgłębnik do karmienia długość min 40 cm max 50 cm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Cewnik Foley`a dwudrożny dla chorych po prostatektomii radykalnej, wykonany ze 100% silikonu oraz warstwy hydrożelu zawierającej jony srebra oraz plastikową zastawkę balonu typu Luer.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zestaw do punkcji diagnostycznej Lavagea.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Test ureazowy suchy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pętle do migdałków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.60.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Jednorazowa, sterylna, laserowo docięta taśma do operacyjnego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Kanka doodbytnicza (cewnik rektalny) z atraumatycznym zakończeniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Rurka rektoskopowa z obturatorem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Rurka anoskopowa z obturatorem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Elektrody monitorowania noworodków - dzieci, pakowane po 3 szt. Kompatybilne z kablem EKG monitora Infinity Delta- Drager.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Jednorazowa, sterylna igła do biopsji mózgu ze znacznikami do nawigacji kompatybilnymi z BrainLab.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.23-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Klipsy tytanowe medium, large w magazynkach po 6 sztuk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Klipsy tytanowe medium large w ładunkach po 8 sztuk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- "Udzielenie schronienia bezdomnym mężczyznom"
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Jastrzębiu-Zdroju
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 6 im. Janusza Korczaka w Jastrzębiu-Zdroju
- "Udzielenie schronienia bezdomnym kobietom"
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 9 w Jastrzębiu-Zdroju
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 15 im. M. Konopnickiej w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy części zamiennych do urządzeń monitorujących - w technologii MASIMO SET
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
- Zakup wraz z dostawą kocy grzewczych.
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego Szpitala w Ostródzie S. A.
więcej: Cewniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.