eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Przebudowa Urzędu Stanu Cywilnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-20

Tychy: Przebudowa Urzędu Stanu Cywilnego
Numer ogłoszenia: 70528 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Urzędu Stanu Cywilnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa Urzędu Stanu Cywilnego Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, za wyjątkiem: - wymiany stolarki okiennej i drzwiowej elewacji oraz instalacji centralnego ogrzewania (zostały wymienione przy pracach termomodernizacyjnych UM, do zamurowania pozostaje jedynie okno w toalecie). Ponadto do wykonania przewiduje się m.in.: - roboty demontażowe i rozbiórkowe, wywozy, utylizacje, - dostawa i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych (platforma pionowa przeszklona) wraz z robotami terenowymi, - wymiana instalacji elektrycznej (oświetlenie awaryjne, ewakuacyjne), dodatkowo należy zwielokrotnić ilość gniazdek na stanowisku dla organisty, - wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, ppoż., - wymiana instalacji klimatyzacji, - wymiana instalacji wentylacji, - instalacja hydrantowa, DSO, system sygnalizacji pożaru, - przebudowa sanitariatów wraz z wyposażeniem, - przebudowa wnętrz (nowe ścianki działowe, stolarka drzwiowa wewnętrzna, sufity podwieszane, ściany wewnętrzne, posadzki, obudowy rur, wnęka w Sali ceremonii z kamienia - trawertyn, tynki) - wyposażenie: a. biurko w Sali Ślubów, regały do archiwizacji, szafka na kieliszki, krzesła w Sali Ślubów i poczekalni (zgodnie z dokumentacją projektową), b. 3 biurka komputerowe wykonane z płyt meblowych laminowanych o jasnym kolorze (do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji), drzwi zamykane na zamek, wymiar zgodnie z dokumentacją, c. szafa do zabudowy o wym. zgodnych z dokumentacją projektową, o drzwiach przesuwnych (jedne drzwi lustrzane) z zamkiem, szafa wykonana z płyty meblowej laminowanej o kolorze jasnym dopasowanym do biurek, d. 3 krzesła obrotowe typowe komputerowe, miękkie kółka, kolorystyka tapicerki do uzgodnienia z Zamawiającym, e. lampka na biurko w Sali Ślubów (Kartell Bourgie kryształowa wykonana z poliwęglanu o regulowanej wysokości 68 - 78 cm). Dane szczegółowe dotyczące mebli biurowych: - gr. elementów wykonanych z płyty meblowej 18 mm, - komódki do biurek z szufladami - prowadnice łożyskowe, pełen wysuw, - nóżki pod meble aluminiowe, z możliwością regulacji wysokości, - półki pod klawiaturę do biurek wykonane z płyty meblowej. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wykazane w dokumentach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium: 11 000,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100 PLN)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wymagane wykonanie z należytą starannością dwóch robót o charakterze ogólnobudowlanym o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i/lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (Wymagane jest dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności - konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - kierownik budowy, - instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych bez ograniczeń, wykaz oraz wzór pisemnego zobowiązania - załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. Wymaga się kserokopii uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa), c). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 200 000,00 zł), d). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp): a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp): a. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagane jest dysponowanie osobą/ami z uprawnieniami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - kierownik budowy, - instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych bez ograniczeń, wykaz oraz wzór pisemnego zobowiązania - załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. Wymaga się kserokopii uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa. b. Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - wykonanie z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch robót o charakterze ogólnobudowlanym o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. C. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp): a. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 200 000,00 zł. D. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych - pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych -pok nr 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1a do SIWZ - zbiorcze zestawienie wartości robót, c) dowód wniesienia wadium, d) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: 15.09.2009 - 10.12.2009 r. Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 20/03/2009..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.