eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleSprzątanie budynków i utrzymanie terenów zewnętrznych w rejonie I, II i III miasta Opola

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-05

Opole: Sprzątanie budynków i utrzymywanie terenów zewnętrznych w rejonie I, II, III miasta Opola
Numer ogłoszenia: 70661 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73034 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole Urząd Miasta Opola, Rynek-Ratusz, Opole, woj. opolskie, tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, faks 0 77 454 98 44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie budynków i utrzymywanie terenów zewnętrznych w rejonie I, II, III miasta Opola.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: prace polegające na stałym utrzymaniu w czystości budynków i terenów przyległych (chodniki, podwórza, obudowy na pojemniki śmieciowe, trawniki): a. bieżące sprzątanie i zamiatanie chodników, podwórek, placów i miejsc gromadzenia nieczystości (co najmniej 1 raz w tygodniu) b. oczyszczaniem okienek piwnicznych, usuwanie chwastów i trawy z chodników i krawężników okalających trawniki - 1 raz w miesiącu, c. sprzątanie - zamiatanie klatek schodowych 2 razy w tygodniu, korytarzy piwnicznych i pralni 1 raz w miesiącu, suszarni, strychów i innych pomieszczeń wspólnego użytku mieszkańców 1 raz na 6 miesięcy. Bezzwłoczne reagowanie na zagracanie w.w pomieszczeń, przeciwdziałanie temu i zgłaszanie Zleceniodawcy d. mycie klatek schodowych, parapetów, pochwytów balustrad - 1 raz w tygodniu e. mycie okien wraz z ramami i parapetami, skrzynek pocztowych na listy, gablot ogłoszeniowych, kloszy lamp, grzejników - 4 razy w roku (1 raz w kwartale) f. mycie balustrad, drzwi wejściowych oraz pomieszczeń wspólnego użytku, - 1 raz w miesiącu. g. mycie bram do budynku - 1 raz w kwartale h. mycie tablicy z nazwą ulicy - 2 razy w roku oraz tablicy z numerem budynku - 1 raz w miesiącu, i. mycie lamperii - 2 razy w roku (1 raz na pół roku) j. utrzymywanie na bieżąco w czystości obudów na pojemniki, k. dezynfekcja pojemników i obudów w okresie letnim w zależności od potrzeb, l. wywóz przedmiotów wielkogabarytowych, gruzu itp. złożonych na posesjach budynków, na podstawie odrębnych zleceń w przypadku nie ustalenia winnego tej sytuacji, m. bieżąca pielęgnacja zieleńców przydomowych w tym: - odchwaszczanie kwietników - oczyszczanie obrzeży przy rabatach - grabienie zieleńców - wywóz liści n. bieżący wywóz nieczystości powstałych po wykonaniu prac porządkowych, o. bieżące usuwanie skutków gołoledzi i opadów śniegu z chodników, dojść do budynków i obudów poprzez odgarnianie śniegu i posypywanie piaskiem, również w dni wolne od pracy. Ustawianie skrzyń na piasek, uzupełnianie ich piaskiem i zwożenie skrzyń po zakończonej akcji zimowej (zaopatrzenie się w skrzynie i piasek należy do Zleceniobiorcy) UWAGA: Po opadach nocnych odśnieżanie i posypywanie piaskiem należy zakończyć najpóźniej do godz. 8.00, p. wywieszanie flag z okazji świąt państwowych i innych okazji wraz z utrzymaniem ich w czystości. q. usuwanie zbędnych ogłoszeń, plakatów itp. z elewacji, ścian budynków i drzwi wejściowych r. zgłaszanie Zleceniodawcy wszelkich zauważonych awarii, usterek wynikających z eksploatacji budynku oraz nieterminowego wywozu nieczystości przez firmę wykonującą te usługi oraz brak pojemników s. doręczanie zawiadomień o: zmianie opłat, zebraniach wspólnot mieszkaniowych, rozliczeniu kosztów z tytułu zużycia mediów ( woda, ścieki, śmieci, co itp.)oraz książeczek czynszowych, t. zamieszczanie na klatkach schodowych regulaminów porządku domowego i innych ogłoszeń dostarczonych przez Zleceniodawcę oraz harmonogramów wykonywania czynności sporządzonych przez Zleceniobiorcę. 2. Prace związane ze stałym utrzymaniem w czystości budynków i terenów zewnętrznych /również w dni wolne od pracy/ wg załącznika, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00 - 90.20.00.00 90.21.00.00 - 90.21.00.00 90.21.10.00 - 90.21.10.00 90.21.20.00 - 90.21.20.00 90.21.30.00 - 90.21.30.00 74.73.10.00 - 74.73.10.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 56499.84 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sprzątanie budynków i utrzymanie terenów zewnętrznych w rejonie I mista Opola.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Porządkowych ŁAD II A. Broszkowska, Ozimska 17/1, 45-057 Opole, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 17575.30
  • Oferta z najniższą ceną: 17575.30 oferta z najwyższą ceną: 111060.47
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sprzątanie budynków i utrzymanie terenów zewnętrznych w rejonie II miasta Opola

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: Przedsiębiorstrwo Usług Wielobranżowych ŚMIGIEL Sp. z o.o.; AnnPol Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe, Olsztyńska 25, 45-260 Opole, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 20944.27
  • Oferta z najniższą ceną: 20944.27 oferta z najwyższą ceną: 114975.79
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Sprzątanie budynków i utrzymanie terenów zewnętrznych w rejonie III miasta Opola

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Usług Wielobranżowych ŚMIGIEL Sp. z o.o.; AnnPol Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe, Olsztyńska 25, 45-260 Opole, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 22947.18
  • Oferta z najniższą ceną: 22947.18 oferta z najwyższą ceną: 146453.08
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.