eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleSprzątanie budynków i utrzymanie terenów zewnętrznych w rejonie I, II i III miasta Opola

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-23

Opole: Sprzątanie budynków i utrzymanie terenów zewnętrznych w rejonie I, II i III miasta Opola
Numer ogłoszenia: 73034 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole Urząd Miasta Opola , Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, faks 0 77 454 98 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie budynków i utrzymanie terenów zewnętrznych w rejonie I, II i III miasta Opola.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: prace polegające na stałym utrzymaniu w czystości budynków i terenów przyległych (chodniki, podwórza, obudowy na pojemniki śmieciowe, trawniki): a)bieżące sprzątanie i zamiatanie chodników, podwórek, placów i miejsc gromadzenia nieczystości (co najmniej 1 raz w tygodniu) b)oczyszczaniem okienek piwnicznych, usuwanie chwastów i trawy z chodników i krawężników okalających trawniki - 1 raz w miesiącu, c)sprzątanie - zamiatanie klatek schodowych 2 razy w tygodniu, korytarzy piwnicznych i pralni 1 raz w miesiącu, suszarni, strychów i innych pomieszczeń wspólnego użytku mieszkańców 1 raz na 6 miesięcy. Bezzwłoczne reagowanie na zagracanie w/w pomieszczeń, przeciwdziałanie temu i zgłaszanie Zleceniodawcy d)mycie klatek schodowych, parapetów, pochwytów balustrad - 1 raz w tygodniu e)mycie okien wraz z ramami i parapetami, skrzynek pocztowych na listy, gablot ogłoszeniowych, kloszy lamp, grzejników - 4 razy w roku (1 raz w kwartale) f)mycie balustrad, drzwi wejściowych oraz pomieszczeń wspólnego użytku, - 1 raz w miesiącu. g)mycie bram do budynku - 1 raz w kwartale h)mycie tablicy z nazwą ulicy - 2 razy w roku oraz tablicy z numerem budynku - 1 raz w miesiącu, i)mycie lamperii - 2 razy w roku (1 raz na pół roku) j)utrzymywanie na bieżąco w czystości obudów na pojemniki, k)dezynfekcja pojemników i obudów w okresie letnim w zależności od potrzeb, l)wywóz przedmiotów wielkogabarytowych, gruzu itp. złożonych na posesjach budynków, na podstawie odrębnych zleceń w przypadku nie ustalenia winnego tej sytuacji, m)bieżąca pielęgnacja zieleńców przydomowych w tym:odchwaszczanie kwietników, oczyszczanie obrzeży przy rabatach, grabienie zieleńców, wywóz liści n)bieżący wywóz nieczystości powstałych po wykonaniu prac porządkowych, o)bieżące usuwanie skutków gołoledzi i opadów śniegu z chodników, dojść do budynków i obudów poprzez odgarnianie śniegu i posypywanie piaskiem, również w dni wolne od pracy. Ustawianie skrzyń na piasek, uzupełnianie ich piaskiem i zwożenie skrzyń po zakończonej akcji zimowej (zaopatrzenie się w skrzynie i piasek należy do Zleceniobiorcy) UWAGA: Po opadach nocnych odśnieżanie i posypywanie piaskiem należy zakończyć najpóźniej do godz. 8.00, p)wywieszanie flag z okazji świąt państwowych i innych okazji wraz z utrzymaniem ich w czystości. q)usuwanie zbędnych ogłoszeń, plakatów itp. z elewacji, ścian budynków i drzwi wejściowych r)zgłaszanie Zleceniodawcy wszelkich zauważonych awarii, usterek wynikających z eksploatacji budynku oraz nieterminowego wywozu nieczystości przez firmę wykonującą te usługi oraz brak pojemników s)doręczanie zawiadomień o: zmianie opłat, zebraniach wspólnot mieszkaniowych, rozliczeniu kosztów z tytułu zużycia mediów ( woda, ścieki, śmieci, co itp.)oraz książeczek czynszowych, t)zamieszczanie na klatkach schodowych regulaminów porządku domowego i innych ogłoszeń dostarczonych przez Zleceniodawcę oraz harmonogramów wykonywania czynności sporządzonych przez Zleceniobiorcę. 2.Prace związane ze stałym utrzymaniem w czystości budynków i terenów zewnętrznych /również w dni wolne od pracy/ wg załącznika, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00 - 90.20.00.00 90.21.00.00 - 90.21.00.00 90.21.10.00 - 90.21.10.00 90.21.20.00 - 90.21.20.00 90.21.30.00 - 90.21.30.00 74.73.10.00 - 74.73.10.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie niezbędną do realizacji zamówienia. 3) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia. 4) po udzieleniu zamówienia dysponować będą osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji, oraz - złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - złożenia decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. Nr 236 poz. 2008 z 2005 r. z późn. zm..). 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia wykazu usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej dwóch usług polegających na sprzątaniu budynków mieszkalnych o łącznej powierzchni nie mniej niż 2000m2 wraz z terenami zewnętrznymi o powierzchni nie mniejszej niż 100000m2 w każdej wykazanej usłudze. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia i dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Opola Wydział Inwestycji Miejskich, Opole Pl. Wolności 7-8 pok. 118 a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Opola Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole Pl. Wolności 7-8 pok. 117 b.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie budynków i utrzymanie terenów zewnętrznych w rejonie I miasta Opola.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie budynków i utrzymanie terenów zewnętrznych w rejonie I miasta Opola zgodnie z zestwieniem powierzchni stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 90.21.00.00-2, 90.21.10.00-9, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 74.73.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie budynków i utrzymanie terenów zewnętrznych w rejonie II miasta Opola.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie budynków i utrzymanie terenów zewnętrznych w rejonie II miasta Opola zgodnie z zestwieniem powierzchni stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.10.00-9, 90.21.00.00-2, 90.21.10.00-9, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 74.73.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzątanie budynków i utrzymanie terenów zewnętrznych w rejonie III miasta Opola.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie budynków i utrzymanie terenów zewnętrznych w rejonie III miasta Opola zgodnie z zestwieniem powierzchni stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 90.21.00.00-2, 90.21.10.00-9, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 74.73.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.