Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-04
Lublin: Roboty budowlane - wykonanie systemów zabezpieczenia technicznego stref bezpieczeństwa budynku nr 7 w Jarosławiu.
Numer ogłoszenia: 70666 - 2014; data zamieszczenia: 04.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie , ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7183530, faks 81 7183501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzilublin.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane - wykonanie systemów zabezpieczenia technicznego stref bezpieczeństwa budynku nr 7 w Jarosławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - wykonanie systemów zabezpieczenia technicznego stref bezpieczeństwa budynku nr 7 w Jarosławiu. Zakres podstawowych robót do wykonania: Wykonanie systemów zabezpieczenia technicznego stref bezpieczeństwa, polegającego na: 1) wykonaniu instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu, 2) wykonaniu instalacji systemu kontroli dostępu, 3) wykonaniu instalacji systemu telewizji dozorowej, 4) wykonaniu systemu wizualizacji i nadzoru, 5) sporządzeniu dokumentacji powykonawczej niejawnej, 6) wykonaniu przyłącza teletechnicznego, 7) sporządzeniu dokumentacji powykonawczej przyłącza teletechnicznego. Dokumentacja projektowo kosztorysowa opisująca przedmiot zamówienia: Rodzaj, zakres oraz ilość zamierzonych do wykonania robót określają następujące opracowania: 1) projekt budowlany na wykonania zabezpieczenia technicznego stref bezpieczeństwa oznaczony klauzulą ZASTRZEŻONE 2) projekt budowlany przyłącza teletechnicznego 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zabezpieczenia technicznego stref bezpieczeństwa, 4) przedmiar robót na wykonanie robót elektrycznych - zabezpieczenia technicznego stref bezpieczeństwa, 5) przedmiar robót na wykonanie robót teletechnicznych - budowa przyłącza teletechnicznego. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich a pozostających w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, w okresie od rozpoczęcia robót budowlanych do czasu zlikwidowania zaplecza budowy, do wysokości wartości całego kontraktu. Kopię opłaconej polisy należy przedłożyć przed podpisaniem protokołu przekazania placu budowy. UWAGA: - Dokumentacja - Projekt Budowlany na wykonanie zabezpieczenia technicznego stref bezpieczeństwa, oznaczony klauzulą ZASTRZEŻONE, może zostać udostępniony zainteresowanym w siedzibie Zamawiającego przy ul. Lipowej 1a w Lublinie, pokój 210 lub 211, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu (tel. 81 718-35-79 lub 81 718-35-24). Osoby zgłaszające się powinny posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli min. ZASTRZEŻONE lub pisemne upoważnienie uprawniające do dostępu do takich informacji wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Zamawiający udostępnia pozostałe pliki załączników: -Projekt budowlany przyłącza teletechnicznego -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zabezpieczenia technicznego stref bezpieczeństwa, -Przedmiar robót na wykonanie robót elektrycznych - zabezpieczenia technicznego stref bezpieczeństwa, -Przedmiar robót na wykonanie robót teletechnicznych - budowa przyłącza teletechnicznego. na swojej stronie internetowej (www.rzilublin.wp.mil.pl). - Wykonawca i inny podmiot na zasoby którego powołuje się Wykonawca przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu ponoszą pełną odpowiedzialność za ochronę informacji niejawnych, w posiadanie których weszli w związku z realizacją niniejszej umowy. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA OBOWIĄZEK OSOBISTEGO WYKONANIA PRZEZ WYKONAWCĘ KLUCZOWYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA (tj. określonych w pkt I.1. 1), 2), 3), 4), 5), 7) NA ROBOTY BUDOWLANE, OPISANYCH W PROJEKCIE BUDOWLANYM NA WYKONANIE SYSTEMÓW ZABEZPIECZENIA TECHNICZNEGO STREF BEZPIECZEŃSTWA BUDYNKU NR 7 W JAROSŁAWIU. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, tj. WYKONANIA PRZYŁĄCZA TELETECHNICZNEGO PODWYKONAWCY musi wskazać on w ofercie zakres/elementy wykonania przyłącza teletechnicznego, których wykonanie powierzy podwykonawcy. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO KONTROLI W ZAKRESIE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH W TRAKCIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.23.16.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o niżej wymienionej wartości; 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000 Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 1300 dnia 19.03.2014 r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie. 4. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 117, w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 1300 dnia 19.03.2014 r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada aktualną koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług technicznej ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 145/2005, poz. 1221 z późn. zmianami) b) spełnia wymagania ustawy z dnia 05.08.2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182 z 2010r., poz. 1228) - w zakresie ochrony informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat, przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał co najmniej jedną realizację robót budowlanych odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w skład której wchodziły: -instalacje systemu sygnalizacji włamania i napadu, -instalacje systemu kontroli dostępu, -instalacje systemu telewizji dozorowej, -przyłącze teletechniczne, i wartości nie niższej niż wartość brutto złożonej oferty. Każda przedstawiona w wykazie o którym mowa w pkt. XVII ppkt 8 robota budowlana musi odpowiadać swoim rodzajem i wartością wymogom określonym powyżej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-posiada bądź dysponuje systemem teleinformatycznym akredytowanym do przetwarzania informacji o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych (art.14 ust. 3 ustawy o ochronie informacji niejawnej z dnia 5 sierpnia 2010 r. (Dz. U. Nr 182, poz. 1228) - posiadającym aktualne zaświadczenie o odbytym specjalistycznym szkoleniu dla pełnomocników ds. informacji niejawnych wydanym przez SKW lub ABW. b) administratorem systemu teleinformatycznego - zatrudnia lub dysponuje na zasadach określonych w art.52 ust.2 ustawy o informacji niejawnych (Dz. U. nr 182 z 2010r. poz. 1228), spełniającego wymogi art. 52 ust. 4 ustawy posiadającym zaświadczenie o odbytym specjalistycznym szkoleniu dla administratorów systemu teleinformatycznego z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego - wydanym przez SKW lub ABW, c) inspektorem bezpieczeństwa teleinformatycznego - zatrudnia lub dysponuje na zasadach określonych w art. 52 ust. 2 ustawy inspektorem bezpieczeństwa teleinformatycznego spełniającego wymogi art. 52 ust. 4 ustawy, posiadającym zaświadczenie o odbytym specjalistycznym szkoleniu dla inspektorów bezpieczeństwa z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego - wydanym przez SKW lub ABW. d) posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.(zgodnie z art. 14 ustawy Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, z późniejszymi zmianami oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. nr 83/2006r., poz. 578, z późn. zmianami). Wymagana jest przynależność osób posiadających uprawnienia budowlane do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. e) posiadającymi świadectwo nadania uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie geodezyjnych pomiarów wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, zgodnie z art. 43, ust. l ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. nr 193 z 2010 r., poz. 1287) - zakres 1. f) wszyscy pracownicy biorący bezpośredni udział w wykonaniu instalacji zabezpieczenia technicznego stref bezpieczeństwa powinni legitymować się licencją pracownika zabezpieczenia technicznego co najmniej I stopnia oraz świadectwem ukończenia kursu w zakresie instalacji systemów w klasie SA-4, g) przynajmniej jeden z pracowników powinien posiadać licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu w zakresie projektowania i instalowania systemów alarmowych w klasie SA-4, h) wszystkie osoby biorące udział w przygotowaniu i wykonaniu zadania - z wyłączeniem osób wykonujących przyłącze teletechniczne - muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE lub pisemne upoważnienie uprawniające do dostępu do takich informacji wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie dotyczy robót budowlanych (co najmniej jednej) określonych w pkt. X ppkt 2) SIWZ, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegających na wykonaniu robót budowlanych, w skład których wchodziły: -instalacje systemu sygnalizacji włamania i napadu, -instalacje systemu kontroli dostępu, -instalacje systemu telewizji dozorowej, -przyłącze teletechniczne, i wartości nie niższej niż wartość brutto złożonej oferty - według wzoru Każda przedstawiona w w/w wykazie robota budowlana musi odpowiadać swoim rodzajem i wartością wymogom określonym powyżej.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie, że Wykonawca posiada zatwierdzoną instrukcję dotyczącą sposobu i trybu przetwarzania informacji o klauzuli ZASTRŻEŻONE we własnej jednostce organizacyjnej oraz zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony (zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych - Dz. U. nr 182 z 2010 r. poz. 1228)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Kserokopia ze strony dokumentacji bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego zawierającą informacje o zatwierdzeniu tej dokumentacji przez kierownika jednostki organizacyjnej, lub poświadczoną za zgodność kserokopię świadectwa akredytacji systemu dla klauzuli wyższej niż ZASTRZEŻONE a w przypadku dysponowania systemem innej jednostki organizacyjnej dodatkowo dołączy stosowne porozumienie na korzystanie z tego systemu. 2. Pełnomocnictwo - wystawione przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - do reprezentacji ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj. w szczególności do złożenia oferty, oświadczeń i zawiadomień albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy 3. Jeżeli Wykonawca - wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu - o których mowa w ar. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów - zamawiający żąda przedstawienia oryginału pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, ze wskazaniem zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Ponadto w przypadku dysponowania administratorem systemu teleinformatycznego lub inspektorem bezpieczeństwa teleinformatycznego na zasadach zgodnie z art. 52 ust 2 ustawy o ochronie informacji niejawnych należy podać numer i datę wydania zgody przez ABW lub SKW na wykonywanie zadań w innej jednostce organizacyjnej oraz numer i datę zawartego porozumienia pomiędzy kierownikami jednostek organizacyjnych, a w przypadku dysponowania systemem teleinformatycznym akredytowanym do przetwarzania informacji o klauzuli co najmniej zastrzeżone należy dodatkowo dołączyć stosowne porozumienie na korzystanie z tego systemu UWAGA: treść zobowiązania innego podmiotu powinna jednoznacznie określać: kto jest wykonawcą przyjmującym zasoby; zasoby czyli, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie; oraz w jaki sposób to zobowiązanie będzie wykonane, a także na jaki okres potencjał innego podmiotu zostanie udostępniony .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku zaistnienia poniższych okoliczności:-Zamawiający zastrzega sobie możliwość przerwania robót w przypadku wystąpienia ograniczenia lub braku środków finansowych. Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę z miesięcznym wyprzedzeniem celem uzgodnienia dalszego działania stron oraz korekty harmonogramu rzeczowo - finansowego. W takim przypadku z tytułu przerwania robót Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, dopuszcza się jedynie zmianę terminu zakończenia robót lecz nie więcej niż o okres faktycznego ich wstrzymania; -W przypadku ograniczenia lub braku środków finansowych na realizację przedmiotu umowy w roku 2014 skutkujących wstrzymaniem lub zaniechaniem robót, realizacja umowy lub jej zakres wykonania, niezależnie od zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym, uzgadniane i ustalane będą w formie aneksu do umowy; -W przypadku wstrzymania robót przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania robót. -Wartość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy może ulec zmianie w wyniku przyjęcia rzeczywistych obmiarów (na podstawie książki obmiarów) i wynikających stąd różnic w stosunku do kosztorysów ofertowych pod warunkiem że wykazana zmiana obmiaru wynika z dokumentacji technicznej i jest w zakresie przedmiotu umowy (kosztorysu ofertowego), zastosowane w tym przypadku będą ceny jednostkowe określone dla danych pozycji w kosztorysie ofertowym; -Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia robót zamiennych z przyczyn technologicznych, których nie dało się przewidzieć na dzień zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać roboty zamienne za wynagrodzeniem - w miejsce wynagrodzenia wynikającego z kosztorysu ofertowego dla danej pozycji - z uwzględnieniem cen czynników cenotwórczych przyjętych w ofercie oraz cen urządzeń według faktur zakupu. Wszelkie zmiany technologiczne winny mieć aprobatę wykonawcy dokumentacji projektowo - kosztorysowej. -W przypadku zmiany albo rezygnacji podmiotu, o którym mowa w pkt XVII. ppkt 13 SIWZ, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 w/w ustawy. Wówczas Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie przedmiotowego postępowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzilublin.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie,
ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin bez opłaty ze strony internetowej lub za opłatą w formie przesyłki..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2014 godzina 13:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, pokój nr 103 (kancelaria). Oferty nadesłane pocztą również obowiązuje ww termin..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont czterech rozdzielni prądowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kórniku.
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zbiornikiem retencyjnym, remont i przebudowa drogi, budowa chodnika, budowa parkingu, budowa instalacji w ul. Kusocińskiego w Wojkowicach
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.