Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-02
Łomża: Wykonywanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 70717 - 2011; data zamieszczenia: 02.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łomża , pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156711, faks 086 2156706.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.lomza.pl/bip/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości w 2011 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac szacowania nieruchomości w procedurze scalenia i podziału nieruchomości - terenów Osiedla Wschód w rejonie ul. Wąskiej oraz nieruchomości miejskich i Skarbu Państwa dla bieżących potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Spraw Lokalowych w 2011 roku.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Ten sam rodzaj zamówień, tj. zgodny z zamówieniem podstawowym do 20 % jego wartości
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do Części 1 zamówienia - Wykonawca wykonał w sposób należyty oszacowanie nieruchomości przynajmniej w jednej procedurze scalenia i podziału nieruchomości lub oszacowania przynajmniej jednego kompleksu działek do ustalenia opłat adiacenckich; Do pozostałych części zamówienia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania dysponowania przynajmniej jedną osoba, posiadającą uprawnienia (tj. licencję zawodową rzeczoznawcy majątkowego).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Złożenie Wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, dotyczy wykonawców, którzy złożą ofertę na I część zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.lomza.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łomży
Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Spraw Lokalowych
18-400 Łomża, ul. Stary Rynek 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomży, Pl. Stary Rynek 14 18-400 Łomża pokój nr 102 (II sekretariat) I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie prac oszacowania wartości nieruchomości w procedurze scalenia i podziału nieruchomości w trybie art. 101 do 108 ustawy o gospodarce nieruchomościami ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonania prac oszacowania wartości nieruchomości w procedurze scalenia i podziału nieruchomości w trybie art. 101 do 108 ustawy o gospodarce nieruchomościami : 1. ustalenie wartości nieruchomości przed scaleniem i podziałem według stanu na dzień wejścia w życie Uchwały Rady Miejskiej Łomży z dnia 31 marca 2010 roku Nr 427 . LVIII . 10 w sprawie przystąpienia do scalenia i podziału nieruchomości położonych w Łomży w części terenów Osiedla Wschód w rejonie ul. Wąskiej, a w tym wartości urządzeń, których właściciele lub użytkownicy wieczyści nie mogli odłączyć od gruntu, oraz za drzewa i krzewy - 22 działki 2. ustalenie odszkodowania za grunty przejmowane na cele publiczne w wysokości ustalonej według zasad i trybu obowiązujących przy wywłaszczaniu nieruchomości - 22 działki 3. ustalenie wartości nieruchomości przyznanych w wyniku scalenia i podziału według stanu na dzień wejścia w życie uchwały o scaleniu i podziale nieruchomości (uwzględniające pełne uzbrojenie techniczne, planowane do wybudowania w Uchwale Rady Miasta Łomża zatwierdzającej scalenie - 61 działek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ustalenie wartości na sprzedaż, wykup nieruchomości niezabudowanych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ustalenie wartości na sprzedaż, wykup nieruchomości niezabudowanych - 30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ustalenie wartości na sprzedaż nieruchomości niezabudowanych przeznaczonych pod zabudowę mieszkaniową i usługi w kompleksie działek przy ul. Piaski, Podleśna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ustalenie wartości na sprzedaż nieruchomości niezabudowanych przeznaczonych pod zabudowę mieszkaniową i usługi w kompleksie działek przy ul. Piaski, Podleśna - 30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ustalenie wartości na sprzedaż, wykup nieruchomości zabudowanych budynkami i obiektami budowlanymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ustalenie wartości na sprzedaż, wykup nieruchomości zabudowanych budynkami i obiektami budowlanymi - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ustalenie wartości na sprzedaż, wykup nieruchomości ze składnikami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ustalenie wartości na sprzedaż, wykup nieruchomości ze składnikami - 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ustalenie wartości na wywłaszczenia, zwroty, odszkodowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ustalenie wartości na wywłaszczenia, zwroty, odszkodowania - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ustalenie wartości na odszkodowania w ramach ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ustalenie wartości na odszkodowania w ramach ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: określenie wartości poszczególnych lokali mieszkalnych wraz ułamkową częścią gruntu pod budynkiem ze sporządzeniem dokumentacji graficznej jako załącznika do wyceny lokali.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: określenie wartości poszczególnych lokali mieszkalnych wraz ułamkową częścią gruntu pod budynkiem ze sporządzeniem dokumentacji graficznej jako załącznika do wyceny lokali - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ustalenie wartości na szacowanie nieruchomości do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego na własność.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ustalenie wartości na szacowanie nieruchomości do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego na własność - 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ustalenie wartości do ustalenia opłat adiacenckich z tytułu podziału działek - 5 szt, z tytułu uzbrojenia technicznego terenu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ustalenie wartości do ustalenia opłat adiacenckich z tytułu podziału działek - 5 szt, z tytułu uzbrojenia technicznego terenu - 30 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ustalenie wartości na ustalenie opłat z tytułu wzrostu wartości spowodowanego uchwaleniem planu lub zmianą planu zagospodarowania planu przestrzennego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ustalenie wartości na ustalenie opłat z tytułu wzrostu wartości spowodowanego uchwaleniem planu lub zmianą planu zagospodarowania planu przestrzennego - 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ustalenie wartości wynagrodzenia z tytułu ustanawiania służebności.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ustalenie wartości wynagrodzenia z tytułu ustanawiania służebności - 10 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Roboty budowlane polegające na wzmocnieniu konstrukcji dachu sali gimnastycznej w Zespole Szkół im. Księdza Jana Krzysztofa Kluka w Wojewodzinie
- Dostawa środków czystości, preparatów myjących, artykułów higienicznych i drobnego sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Zakup z dostawą materiałów do oznakowania pionowego i poziomego dróg, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla potrzeb MPGKiM ZB
- Adaptacja pomieszczeń biblioteki w Starych Kupiskach na potrzeby edukacji przedszkolnej
- Realizacja zajęć kompleksowego wsparcia dziecka i rodziny przez terapeutę integracji sensorycznej z dziećmi od wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, z miasta Łomża w ramach WOKRO
- Realizacja zajęć kompleksowego wsparcia dziecka i rodziny przez fizjoterapeutę/rehabilitanta ruchowego z dziećmi od wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, z m.Łomża w ramach WOKRO
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Wola Rębkowska gm. Garwolin.
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wykonanie projektów do budowy i przebudowy dróg gminnych
- "Sporządzenie map z projektem podziału nieruchomości"
- Budowa w ciągu drogi powiatowej nr 1726G drogi dla pieszych i rowerów będąca częścią podstawowej sieci tras rowerowych w MOF Bytowa oraz Subregionalnej trasy rowerowej EURO VELO R20
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 878 w zakresie budowy skrzyżowania typu rondo z drogą krajową Nr 74 w m. Janów Lubelski"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.