Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-05
Bydgoszcz: Zakup i dostawę papieru kserograficznego, artykułów biurowych oraz tonerów do drukarek w ramach projektu systemowego Krok do przodu
Numer ogłoszenia: 71069 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy , ul. Ogrodowa 9, 85-043 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 325-44-10, faks 0-52 3215535.
- Adres strony internetowej zamawiającego: mopsbydgoszcz.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc Społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawę papieru kserograficznego, artykułów biurowych oraz tonerów do drukarek w ramach projektu systemowego Krok do przodu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 22850000-3 Skoroszyty i podobne wyroby 22851000-0 Skoroszyty 30192000-1 Wyroby biurowe 30192100-2 Gumki 30192113-6 Wkłady drukujące 30192130-1 Ołówki 30192160-0 Korektory 30192800-9 Etykiety samoprzylepne 30192930-9 Korektory w piórze 30193900-7 Podpórki na dokumenty 30195911-1 Akcesoria do tablic do pisania 30197630-1 Papier do drukowania 30199500-5 Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30234300-1 Płyty kompaktowe (CD) 30234400-2 Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30237430-2 Markery.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) wypełniony i podpisany przez osobę/ osoby/ upoważnioną/ ne / do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy zawierający między innymi oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymaganych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych warunków udziału w postępowaniu oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oryginał lub poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert); 3) podpisany wykaz asortymentowo-ilościowy sporządzony w oparciu o dołączony do SIWZ - załącznik nr 2;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsbydgoszcz.org.pl (białoczerwona ikonka BIP).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Ogrodowa 9 , 85-043 Bydgoszcz, pokój nr 43, II piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Ogrodowa 9 , 85-043 Bydgoszcz, pokój nr 43, II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 12.06.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowę ramową nr DN.3040-UE-23/2008 o dofinansowanie Projektu systemowego Krok do przodu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- DOSTAWA SZYN KOLEJOWYCH 49E1 I SZYN TRAMWAJOWYCH 60R2
- Modernizacja leja zasypowego odpadów na ruszt
- "Czynna ochrona łąk i muraw kserotermicznych w województwie Kujawsko - Pomorskim"
- Dostawa części zamiennych do suwnic pomostowych typu RR1 firmy Bonfanti
- Rewitalizacja Parku Centralnego w Bydgoszczy poprzez wykonanie przepływowego zbiornika wodnego z przeznaczeniem na kąpielisko miejskie
- Naprawa leja zsypowego z rusztu
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BON-IV.272.27.2024.ŁC Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
- Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej.
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
- Dostawę materiałów biurowych w podziale na dziewięć części:
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa materiałów biurowych, do drukarni oraz materiałów eksploatacyjnych.
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.