Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-18
Konin: Ochrona osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Słupcy
Numer ogłoszenia: 71189 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Koninie , ul. Energetyka 5, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 2423022 w. 176, 155, faks 63 2426569.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Słupcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest bezpośrednia ochrona fizyczna obiektu (osób i mienia) Sądu Rejonowego w Słupcy oraz konwojowanie gotówki.2.W skład obiektu objętego ochroną wchodzą dwa budynki:budynek A przy ul. Armii Krajowej 2, budynek trzykondygnacyjny, częściowo podpiwniczony;budynek B przy ul.Traugutta 4, budynek dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony z poddaszem użytkowym;plac parkingowy o łącznej powierzchni 2.106,58 m2 3. Budynki wyposażone są w system monitoringu (telewizji dozorowej), system sygnalizacji włamania i napadu, system kontroli dostępu, bramkę do wykrywania metalu, instalację sygnalizacji pożaru połączoną telefonicznie z PSP w Słupcy.4. Obiekty posiadają:budynek A-jedno wejście główne od strony północnej (ul. Armii Krajowej 2) i wejście służbowe od strony południowej. Przy budynku znajduje się winda zewnętrzna;budynek B-jedno wejście główne oraz jedno wejście boczne.5.Do zadań wykonawcy należy:5.1 całodobowa ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej-7 dni w tygodniu przez:5.1.1.dwóch pracowników ochrony w godzinach urzędowania Sądu tj. w poniedziałki od 8.00 do 16.00, a od wtorku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30 oraz na żądanie zamawiającego w dniach i godzinach przez niego wyznaczonych,5.1.2.jednego pracownika ochrony po godzinach urzędowania Sądu oraz w dni wolne od pracy;5.2w razie potrzeby Sądu Rejonowego w Słupcy ilościowe zwiększenie obsady pracowników chroniących obiekt lub zmiana godzin wykonywania usługi;5.3konwojowanie przez co najmniej 2 wykwalifikowanych pracowników ochrony wartości pieniężnych z udziałem pracownika Sądu Rejonowego w Słupcy;5.4 kierowanie do ochrony obiektu pracowników ochrony posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia;5.5wyznaczanie do pełnienia służby zawsze tych samych pracowników, zaś o każdej zmianie personalnej powiadomienie Sądu Rejonowego w Słupcy i Zamawiającego z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem. W przypadku konieczności nagłej zmiany pracownika wykonawca powiadomi o tym fakcie Sąd Rejonowy w Słupcy i Zamawiającego na piśmie lub faksem i skieruje do ochrony obiektu osoby o kwalifikacjach spełniających wymagania określone w pkt 5.4 wskazując dane tych osób;5.6 wyposażenie pracowników ochrony w:5.6.1.jednolite mundury,5.6.2.identyfikatory umieszczone w widocznym miejscu i zawierające nazwę i logo firmy, zdjęcie, imię i nazwisko pracownika ochrony oraz jego numer licencji;5.6.3. środki przymusu bezpośredniego przewidziane prawem nie wymagające zezwoleń (kajdanki, pałki obronne wielofunkcyjne, przedmioty przeznaczone do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej o średniej wartości prądu w obwodzie nieprzekraczającej 10 mA (art. 11 pkt 7 ustawy z dnia 21 maja 1999 r. o broni i amunicji, Dz.U.2012, poz. 576 j.t.),5.6.4. łączność radiową, system napadowy wzywający załogi interwencyjne, system kontroli obchodów.5.7 Zapewnienie przez całą dobę przyjazdu grupy interwencyjnej-co najmniej 2 osób w jednej załodze, wliczając kierowcę, które nie posiadają statusu osób niepełnosprawnych, legitymujących się licencją minimum pierwszego stopnia pracownika ochrony fizycznej, w czasie nie dłuższym niż 10 minut, licząc od chwili wezwania lub załączenia alarmu;5.8 współpraca z Inspektorem ds. obronnych Sądu Rejonowego w Słupcy lub inną upoważnioną osobą w zakresie powiadamiania pracowników Sądu Rejonowego w Słupcy-członków (Stałego Dyżuru SR) o uruchamianiu realizacji zadań związanych z podwyższaniem gotowości obronnej państwa oraz przedsięwzięć i procedur systemu zarządzania kryzysowego, m.in. poprzez dostarczanie imiennych wezwań do natychmiastowego stawiennictwa. 6.Ogólny zakres obowiązków pracowników służby ochrony: 6.1znajomość podstawowych aktów prawnych normujących status pracownika ochrony;6.2 sumienne, dyskretne i dokładne wykonywanie obowiązków służbowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób w chronionym obiekcie i ochrony znajdującego się w nim mienia; 6.3 dbałość o schludny wygląd zewnętrzny oraz o powierzone pracownikowi ochrony wyposażenie i pomieszczenie; 6.4 stała obserwacja i patrolowanie holi i korytarzy budynków;6.5 monitorowanie przepływu osób przez chroniony obiekt oraz udzielanie informacji osobom zwracającym się z prośbą o wskazanie drogi do określonych pomieszczeń biurowych czy też miejsca załatwiania konkretnych spraw; 6.6 dokonywanie rewizji wnoszonego bagażu oraz osób podejrzanych o wnoszenie broni, przedmiotów niebezpiecznych (noży, paralizatorów, gazu, pałek itp.), niebezpiecznych metalowych przedmiotów wykrytych podczas przechodzenia interesantów przez bramki kontrolne; 6.7 uniemożliwianie wnoszenia alkoholu oraz wchodzenia osobom nietrzeźwym na teren sądu; 6.8 ochrona i zabezpieczenie obiektu przed działaniem na jego terenie osób zakłócających porządek publiczny oraz łamiących ustalone normy zachowania lub obowiązujące przepisy i instrukcje; 6.9 obserwacja wchodzących do budynków i przebywających w nim osób i w przypadku podejrzanego zachowania ustalenie ich tożsamości i odnotowanie jej; 6.10 ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia, w celu oddania tych osób w ręce policji. 6.11 stosowanie zgodnie z art. 36 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099 t.j.) środków przymusu bezpośredniego w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub w celu odparcia ataku na pracownika ochrony; 6.12 stawianie się na salach rozpraw i w innych pomieszczeniach w przypadku wezwania sędziego lub pracownika i wykonywanie jego poleceń dotyczących zapewnienia bezpieczeństwa; 6.13 współdziałanie z jednostkami ochrony przeciwpożarowej w przypadkach zagrożenia pożarem na terenie obiektu; 6.14 pomoc w sprawnej ewakuacji osób przebywających w budynku w przypadku alarmu pożarowego, bombowego lub innego; 6.15 w uzasadnionych przypadkach powiadamianie odpowiednich służb: policji, straży pożarnej, pogotowia ratunkowego oraz pogotowia specjalistycznego jak: energetycznego, wodno-kanalizacyjnego, ciepłowniczego, czy gazowego; 6.16 powiadamianie Sądu Rejonowego w Słupcy o zdarzeniach zaistniałych i niedoszłych, a stanowiących zagrożenie dla osób, mienia oraz bezpieczeństwa, także przeciwpożarowego. W sytuacjach wymagających natychmiastowej interwencji policji lub straży pożarnej, w pierwszej kolejności pracownik ochrony ma obowiązek natychmiastowego wezwania w/w służb, a następnie powiadomienia Sądu Rejonowego w Słupcy; 6.17 wykonywanie czynności nie wymienionych wprost w powyższych punktach jeżeli okaże się to konieczne dla zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia Sądu Rejonowego w Słupcy; 6.18 dozór i obsługa systemów oraz urządzeń alarmowych, ostrzegawczych i innych; 6.19 prowadzenie książki dyżurów oraz odnotowywanie istotnych wydarzeń związanych ze świadczeniem usługi ochrony; 6.20 wydawanie kluczy do pomieszczeń tylko osobom upoważnionym; 6.21 sprawdzanie po godzinach urzędowania Sądu zamknięć drzwi, okien i zabezpieczenie pomieszczeń oraz pomieszczeń plombowanych i zabezpieczonych kratami. Stwierdzone nieprawidłowości winny być w pierwszej kolejności w miarę możliwości usunięte a następnie odnotowane. O ich wystąpieniu należy powiadomić odpowiednie osoby (które zostaną wskazane Wykonawcy po zawarciu umowy); 6.22 otwieranie i zamykanie bramy parkingowej; 6.23 dokonywanie obchodów wewnątrz i na zewnątrz budynków nie rzadziej niż co dwie godziny; 6.24 w przypadku włączenia się alarmu, sprawdzenie przyczyny i podjęcie odpowiednich kroków; 6.25 pilnowanie przed kradzieżą i zniszczeniem krzewów ozdobnych i zieleni wokół budynku, oświetlenia oraz innych elementów infrastruktury; 6.26 realizacja innych, niekolidujących z przedmiotem zamówienia drobnych czynności wskazanych przez pracownika Sądu Rejonowego w Słupcy (np. przeniesienie akt, sprzętu biurowego, przekazanie korespondencji, itp.).6.27 Pracownicy ochrony zobowiązani są do dochowania tajemnicy związanej z wykonywaniem obowiązków służbowych. W przypadku jej naruszenia przez pracownika wykonawcy Zamawiający zażąda od wykonawcy bezwarunkowego wyłączenia tego pracownika ze służby ochrony w ramach wykonywanej usługi, a niezależnie od tego może żądać naprawienia szkody związanej z niezachowaniem tajemnicy.7.Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga aby co najmniej dwóch pracowników wykonujących usługę ochrony zatrudnionych było na podstawie umowy o pracę (na pełen etat) przez wykonawcę. Warunek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy osób wykonujących usługę bezpośredniej ochrony fizycznej (nie dotyczy usług konwojowania). 8.Zamawiający oczekuje, że do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca w pierwszej kolejności zatrudni osoby dotychczas wykonujące usługę ochrony w Sądzie Rejonowym w Słupcy. 9.W terminie maksymalnie 10 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem formy ich zatrudnienia. Zamawiający może żądać potwierdzenia podanych przez Wykonawcę form zatrudnienia pracowników (np. poprzez przedstawienie do wglądu kserokopii umów o pracę). 10.Zamawiający i Sąd Rejonowy w Słupcy upoważnieni są do kontrolowania pracowników ochrony w każdym czasie oraz sprawdzenia czasu przyjazdu grupy interwencyjnej - jeden raz w miesiącu.11.Zarówno Zamawiający jak i Sąd Rejonowy w Słupcy mogą nie wyrazić zgody na dopuszczenie do świadczenia usługi wskazanych przez Wykonawcę pracowników ochrony bez podania przyczyn..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca składając ofertę musi wnieść wadium w wysokości 2.500,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach:a.w pieniądzu-przelew na konto Sądu Okręgowego w Koninie-BGK 83 1130 1017 0021 1000 1390 0004 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Oryginały ww dokumentów składane są w kasie Sądu Okręgowego (pokój nr 9) przed upływem terminu składania ofert.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.4. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że działa zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r., poz. 1099, ze zm.) tj. posiada aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony i mienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie, trwające co najmniej 12 miesięcy w ramach jednej umowy oraz na jednym obiekcie użyteczności publicznej usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto. Przez budynek użyteczności publicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. (DZ. U. 2002, Nr 75, poz. 690) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, należy rozumieć budynek przeznaczony dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym, poczty lub telekomunikacji oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy i socjalny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu ochrony osób i mienia na sumę nie mniejszą niż 300.000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Doświadczenie - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.so.gov.pl; www.slupca.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Koninie, 62-510 Konin, ul. Energetyka 5, Sekcja Gospodarcza-pok.220.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Koninie, 62-510 Konin, ul. Energetyka 5, Sekcja Gospodarcza-pok.220.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Konserwacja budynków i lokali komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Wyposażenie pracowni informatycznej oraz pracowni magazynier-logistyk w sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Batorego w Koninie
- "Dostawa ziemniaków i jabłek"
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego świeżego oraz wędlin i wyrobów wędliniarskich
- Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.