eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przetarg nieograniczony na Termomodernizację ocieplenia budynków-hal garażowych Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie - Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza Nr 5 Kraków ul. Wyki 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-08

Kraków: Przetarg nieograniczony na Termomodernizację ocieplenia budynków-hal garażowych Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie - Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza Nr 5 Kraków ul. Wyki 3
Numer ogłoszenia: 71530 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, ul. Westerplatte 19, 31-033 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4214794, fax 012 4228833.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp.krakow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.psp.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na Termomodernizację ocieplenia budynków-hal garażowych Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie - Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza Nr 5 Kraków ul. Wyki 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja ocieplenia budynków-hal garażowych - 3 nawa. Poniżej kwot okreslonych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Pzp

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieśc wadium w wysokośco 3 000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych, oraz spełniający postanowienia art. 22 ust. 1 pkt 1-4: 2.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy pobiorą SIWZ, złożą ważną i nie podlegającą odrzuceniu ofertę, sporządzoną na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji, zgodną z określonym przedmiotem zamówienia oraz innymi informacjami uściślającymi warunki przetargu. 3.Oferta ważna musi spełniać następujące warunki: -pisemna oferta winna być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, -oferta winna być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 4.Wykonawca składający ofertę winien: 1)w zakresie sytuacji finansowej: - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2)w zakresie potencjału kadrowego: -mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel mogący sprostać wymaganiom Zamawiającego; 3)w zakresie potencjału technicznego: - posiadać potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22, ust. 1 - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2; 2)oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3; 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania oferty. 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania oferty. 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania oferty. 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania oferty. 7)kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ; 8)dowód wniesienia wadium (kopia przelewu lub dowodu wpłaty lub oryginał w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz). 9)wykaz osób należących do personelu technicznego, przewidzianego do realizacji niniejszego zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4, z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o wpisie do Izby Inżynierów Budownictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska PSP w Krakowie ul. Westerplatte 19 31-033 Kraków pokój 41.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska PSP w Krakowie ul. Westerplatte 19 31-033 Kraków pokój nr 22 I p. sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.